agvg Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Satan666 skrev (På 24.6.2025 den 20.50): Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Du vet at folk faktisk kan lære seg ting uten formelle instruktører og alskens surr? Vi lever i en verden hvor overtroen på formaliteter er utrolig sterk.
bzzlink Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kjørte akkurat manuell bil i en uke på ferie. Første manuell på 5 år ca. Og den aller første manuell bilen som ikke er fra 90-tallet. Det er ganske mye lettere å kjøre en moderne manuell bil, men skal innrømme at det tok en del oppmerksomhet de første kilometerne. start stop funksjonen startet bilen for meg igjen når jeg i et åndsfraværende øyeblikk stoppet uten å ta inn clutchen. hill assist gjorde at bakkestarter ikke var et tema mild hybrid hjalp til med trekkraft selv om man ikke helt fulgte med på turtallet Dette var en Dacia Duster som er av de absolutt billigste bilene som er å oppdrive, så antar at alle andre biler også har disse systemene. Det er ikke trafikkfarlig at folk med lappen tar seg en øvingsrunde selv og lærer seg å kjøre manuell. Ikke noe større tilvenning enn å hoppe inn i en ukjent stor kassebil eller kjøre med henger som man kan gjøre uten noe ekstra kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå