Spillredaksjonen Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Et perfekt spill har blitt enda bedre Det beste 3D-Mario-spillet har blitt enda bedre på Switch 2. Les hele saken på Gamer.no» 1
BadCat Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Hvis noe teller et det om spillene er mer responsive, ikke så mye hvordan det ser ut. Jo dårligere responstid, desto verre å få til noe i spillet.
GnilreG Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Ser ikke forskjell på de bildene der du drar streken til sidene.
hydrosaus Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Det er spinnvilt å kalle dette det beste mario spillet. Syntes det mangler litt sjel egentlig 3
Iki Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Om jeg forstår dette riktig. De har økt oppløsningen fra 720p til 1440p, bruker kraften til å holde bildeflyten stabil på bakgrunnselementer og har nå hdr i docked modus? Vet ikke helt om slike sammenlignings bilder som er i denne artikkelen kan vise dette så godt.
Gringorilla Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni hydrosaus skrev: Det er spinnvilt å kalle dette det beste mario spillet. Syntes det mangler litt sjel egentlig Tenkte det samme. Jeg ville plassert dette omtrent midt på treet blant de gode Mario-spillene. Men samtidig er det vanskelig å ramse opp spesielt mange som er tydelig bedre. Mario 64 er den eneste tydelige kandidaten. Er selv mer svak for Paper Mario og flat mario foran 3D-spillene.
LampeLars94 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Gringorilla skrev: hydrosaus skrev: Det er spinnvilt å kalle dette det beste mario spillet. Syntes det mangler litt sjel egentlig Tenkte det samme. Jeg ville plassert dette omtrent midt på treet blant de gode Mario-spillene. Men samtidig er det vanskelig å ramse opp spesielt mange som er tydelig bedre. Mario 64 er den eneste tydelige kandidaten. Er selv mer svak for Paper Mario og flat mario foran 3D-spillene. 64 og Galaxy troner over resten for meg. 1 1
PaladinNO Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Super Mario 64 gjorde aldri det helt store for meg. Spennende med den 3. dimensjonen å boltre seg i, men jeg følte det var mange ting som manglet - blant annet sjarmen jeg husket fra tidligere Mario-spill (og ekorn- og froskedrakten++) - og det var alt for mye repetisjon. Mario-spillene jeg alltid fant veien tilbake til var Super Mario Bros 3 til NES og Super Mario World til SNES. Unge meg ble helt fra seg når jeg endelig klarte siste banen i Star World...og hele verdenen endret farger fra vårlige til høstlige! 1
BadCat Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) Det er vaskebjørn og mårhund aka vaskebjørnhund, ikke ekorn. Førstnevnte er en halvbjørn og den siste er i hundefamilien. Verken mårdyr eller hund, men rett og slett en slektning av reven. Endret 18. juni av BadCat 1 1
Duriello Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni BadCat skrev (11 minutter siden): Det er vaskebjørn og mårhund aka vaskebjørnhund, ikke ekorn. Førstnevnte er en halvbjørn og den siste er i hundefamilien. Verken mårdyr eller hund, men rett og slett en slektning av reven. Dette er det beste mario spillet, tett fulgt av 64! 1
Martelè Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Når profesjonelle anmeldere sier et spill er "perfekt", mener de virkelig at det er objektivt sett feilfritt? Eller er det subjektiv hyperbole?
BadCat Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) 28 minutes ago, Duriello said: Dette er det beste mario spillet, tett fulgt av 64! For 30 år siden kanskje. Da folk var naive og det ikke var så mye tech. Quote In speedrunning, "tech" generally refers to techniques, strategies, or glitches used to optimize gameplay and achieve faster completion times. This can include exploiting game mechanics, utilizing precise inputs, or employing specific sequences of actions. It's a core part of the speedrunning community, where runners constantly seek new and more efficient ways to play games. Som årene går blir spillene mer og mer som ei skrutvinge mot hodet. Endret 18. juni av BadCat
PaladinNO Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) BadCat skrev (På 18.6.2025 den 15.19): Det er vaskebjørn og mårhund aka vaskebjørnhund, ikke ekorn. Førstnevnte er en halvbjørn og den siste er i hundefamilien. Verken mårdyr eller hund, men rett og slett en slektning av reven. De forskjellene var ikke så nøye for en som gikk i 3. klasse den gangen - jeg bare koste meg med spillet. Endret 20. juni av PaladinNO 1
BadCat Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) On 6/20/2025 at 9:36 PM, PaladinNO said: De forskjellene var ikke så nøye for en som gikk i 3. klasse den gangen - jeg bare koste meg med spillet. "Far, far, hva betyr Racoon? — Spør din mor!" "Mor, mor, hva betyr Racoon?" — Spør din lærer! "Lærer, lærer, hva betyr Racoon?" Endret 23. juni av BadCat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå