Malmern Skrevet lørdag kl 00:49 Skrevet lørdag kl 00:49 Hva ville du ha valgt av Android til 7-10k hvis du skulle ha kjøpt nå?
Iki Skrevet lørdag kl 02:58 Skrevet lørdag kl 02:58 (endret) Google pixel. Selv om det sannsynligvis kommer en ny om ikke så veldig lenge. 8 pro eller 9a. Eventuelt gått for en Motorola Edge 50 eller 60. Endret lørdag kl 02:58 av Iki 2
Sjørøver Skrevet lørdag kl 05:36 Skrevet lørdag kl 05:36 Samboer har en pixel 9 pro som er veldig imponerende. Ville styr unna alt fra Sony! 2
Malmern Skrevet lørdag kl 08:40 Forfatter Skrevet lørdag kl 08:40 Sjørøver skrev (3 timer siden): Samboer har en pixel 9 pro som er veldig imponerende. Ville styr unna alt fra Sony! Ja, har en Xperia 5 II nå og har alltid hatt problemer med den. 🙄
Malmern Skrevet lørdag kl 09:19 Forfatter Skrevet lørdag kl 09:19 (endret) Vurderer litt billigere telefon pr. nå når jeg tenker meg om. Har noen erfaring med Nothing CMF Phone 2 Pro? Eventuelt andre merker? Jeg kikket på Pixel telefoner, men de manglet noe som er vesentlig for min del, minnekortleser, kan også kjøpe en 256GB telefon, men de er sykt mye dyrere og nesten ingen har de på lager. 🙄 Endret lørdag kl 09:22 av Malmern
Sjørøver Skrevet lørdag kl 12:59 Skrevet lørdag kl 12:59 Malmern skrev (4 timer siden): Ja, har en Xperia 5 II nå og har alltid hatt problemer med den. 🙄 Ja det er bare sorgen. Ingen vil kjøpe de brukt heller.
mandela Skrevet lørdag kl 16:37 Skrevet lørdag kl 16:37 Samsung S25 hvis 128GB holder. Ingen fan av Google; ikke den beste maskinvaren, buggy programvare, og overpriset på toppen av det hele. S24 FE er en grei deal, men også den er 128GB og mangler minnekort dessverre: https://www.elkjop.no/product/outlet/samsung-galaxy-s24-fe-5g-smarttelefon-8128gb-bla/867231 Fordelen å velge modeller fra 2025 er nye EU krav om reparerbarhet og varighet, inkludert oppdateringer. S25 er et eksempel på det*. Ulempen er at stadig flere modeller, selv i midtsegmentet dropper minnekortleser i år. * https://youtu.be/cHZJHsQpVnA?t=197
Malmern Skrevet lørdag kl 21:12 Forfatter Skrevet lørdag kl 21:12 (endret) mandela skrev (4 timer siden): Samsung S25 hvis 128GB holder. Ingen fan av Google; ikke den beste maskinvaren, buggy programvare, og overpriset på toppen av det hele. S24 FE er en grei deal, men også den er 128GB og mangler minnekort dessverre: https://www.elkjop.no/product/outlet/samsung-galaxy-s24-fe-5g-smarttelefon-8128gb-bla/867231 Fordelen å velge modeller fra 2025 er nye EU krav om reparerbarhet og varighet, inkludert oppdateringer. S25 er et eksempel på det*. Ulempen er at stadig flere modeller, selv i midtsegmentet dropper minnekortleser i år. * https://youtu.be/cHZJHsQpVnA?t=197 128 blir litt lite, har brukt opp 110 GB på den jeg har allerede, så må ha enten 256GB eller 128 med minnekortleser, helst under 10k. Refurbished er forøvrig kurrant. Edit: Ser at S25 256GB er på tilbud til under 10k nå, tror det blir den. Endret lørdag kl 21:33 av Malmern
vidor Skrevet i går, 04:21 Skrevet i går, 04:21 En kunne jo fulgt trenden og gått for en "dum-telefon", men problemet der er jo at 2G-nettet holder på å forsvinne as we speak, så man trenger en smart dum-telefon i så fall. Hadde en Xperia Z2 for noen år siden og den hadde en ultra stamina mode som var ganske dum, og den hadde fantastisk batteritid på rundt en uke ved lite tale. Greia ved å låse ned lagringskapasitet er vel en del av det å få folk til å oppgradere. Industrien vil jo at man oppgraderer hele tiden, mens folk gjerne vil beholde helt greit fungerende telefoner lengre enn produsentene ønsker. På mange måter har touchskjermen fjerne problemet med taste og joy-stick råte som naturlig førte til oppgradering før i tiden. Personlig er eneste grunnen til oppgraderingn nå fordi Trumf-appen krever det, ellers kunne jeg godt klart meg med det jeg har.
AndersT2 Skrevet i går, 07:34 Skrevet i går, 07:34 Det må vel være noen andre krav til enn at den koster 7-10 tusen? Kan jo være at Samsungs A55 kan holde, som er rundt 4500,-. Kommer helt ann på hva man bruker telefonen til. Min tante kjøpte den, og sammen lignet bildene med min egen S24 Ultra, og S24 er bedre, men for de fleste så er den god nok. Mangler trådløs lading, men det er egentlig bare positivt med tanke på varme og levetid på batteriet. Ellers så virket den ikke så aller verst i hastighet det lille jeg testet den.
Malmern Skrevet i går, 08:06 Forfatter Skrevet i går, 08:06 AndersT2 skrev (31 minutter siden): Det må vel være noen andre krav til enn at den koster 7-10 tusen? Kan jo være at Samsungs A55 kan holde, som er rundt 4500,-. Kommer helt ann på hva man bruker telefonen til. Min tante kjøpte den, og sammen lignet bildene med min egen S24 Ultra, og S24 er bedre, men for de fleste så er den god nok. Mangler trådløs lading, men det er egentlig bare positivt med tanke på varme og levetid på batteriet. Ellers så virket den ikke så aller verst i hastighet det lille jeg testet den. Tenkte mer på hva den beste Androiden til den prisen er. Det ble en S25 da det var 3000 i rabatt på den nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå