Gå til innhold

Anmeldelse: Mission: Impossible – Final Reckoning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal iallfall se den uansett hva andre sier. Jeg kjenner mange som ikke ser filmer ut fra anmeldelser, og de glemmer at anmeldelser er skrevet av mennesker med en helt egen mening. Folk tror anmelderne er eksperter, noe de ikke er. Man ser jo på oversikten bare: «En gedigen skuffelse» og gir den 5/10. Altså, ut fra overskriften burde den fått 2/10.
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Det er 2 action sekvenser i filmen som er topnotch og er verdt inngangspengene, men utrolig kjedelig start på filmen, de kunne kuttet 1 time av den.
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

Nå har jo teknologien kommet så langt at vi nok aldri vil oppleve det igjen, men jeg drømmer om at Tom Cruise fortsetter med Mission Impossible  filmene helt frem til han blir like gammel som Charles Bronson var i de siste Death Wish filmene.

Å se en geriatrisk Charles Bronson "løpe" i actionsekvenser er noe av det morsomste som er laget på 80- og 90-tallet!

• Liker 1
Skrevet
Yen-Zen AI skrev (1 time siden):

Jeg skal iallfall se den uansett hva andre sier. Jeg kjenner mange som ikke ser filmer ut fra anmeldelser, og de glemmer at anmeldelser er skrevet av mennesker med en helt egen mening. Folk tror anmelderne er eksperter, noe de ikke er. Man ser jo på oversikten bare: «En gedigen skuffelse» og gir den 5/10. Altså, ut fra overskriften burde den fått 2/10.

Hvis man forventer en 9 av 10-film, så vil en 5 av 10 definitivt være en gedigen skuffelse. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Yen-Zen AI skrev:
Den var nærmere en 2 enn en 10 etter min mening.
Skrevet

Hahah bra det er forskjellige meninger i verden.

Dette var klart den beste MI filmen av nyere tid.

(Mi2 som kom i 2000 ga sinnsyk kinofeeling)

• Liker 1
Skrevet
Gamer.no ...... med film anmeldelse faktisk.... ? neste da? Vaskemaskiner? bordvifter? varmetepper? Flasker? q-tips? eller hva med tannbørster???
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg er ikke noen stor fan av serien. Jeg synes det var på nivå med de to siste. Altså mer enn greit.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Skrevet
Synes ikke MI er spesielt bra, men har ikke nien stor formening om karakteren. Det jeg sliter med å forstå er koblingen mellom stadig flere film- og serieanmeldelser og dette nettstedet, som jeg trodde hadde en nisje på spill og gaming. Tidligere var det en viss kobling, som serier som er basert på spill. Nå virker det som om man anmelder filmer og serier som noen i redaksjonen tilfeldigvis så i helga. Jeg kan filtrere bort alt esport-innholdet, som jeg synes er bra. Dersom Gamer skal bli filmnettsted også håper jeg man kan få mulighet til å filtrere bort dette også. Film dekkes mye bedre i andre medier uansett, noe spill ikke gjør.
  • Liker 3
Skrevet
Jeg trodde det var kommet et Mission Impossible-spill jeg nå, og syns det var rart at jeg ikke hadde hørt noe om det i forkant. Jeg var ikke forberedt på filmanmeldelse på Gamer.no. Anmeldelsen er god den, men filmanmeldelser er ikke noe jeg kommer til Gamer.no for.
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
1 hour ago, NaggyNerd said:

Synes ikke MI er spesielt bra, men har ikke nien stor formening om karakteren. Det jeg sliter med å forstå er koblingen mellom stadig flere film- og serieanmeldelser og dette nettstedet, som jeg trodde hadde en nisje på spill og gaming. Tidligere var det en viss kobling, som serier som er basert på spill. Nå virker det som om man anmelder filmer og serier som noen i redaksjonen tilfeldigvis så i helga. Jeg kan filtrere bort alt esport-innholdet, som jeg synes er bra. Dersom Gamer skal bli filmnettsted også håper jeg man kan få mulighet til å filtrere bort dette også. Film dekkes mye bedre i andre medier uansett, noe spill ikke gjør.

Det er antakelig et forsøk på å nå bredere, slik som når databutikkene begynner å selge varer fra fremmede kategorier. Det pleier å feile over tid da identiteten blir borte. Det viktigste i business er å ha en sterk identitet. Når kundene ikke lenger vet hvem du er, går det raskt nedover.

image.png.42c038d5bfeb980aa470ca61f7c8d872.png

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
BadCat skrev (5 timer siden):

Det er antakelig et forsøk på å nå bredere, slik som når databutikkene begynner å selge varer fra fremmede kategorier. Det pleier å feile over tid da identiteten blir borte. Det viktigste i business er å ha en sterk identitet. Når kundene ikke lenger vet hvem du er, går det raskt nedover.

image.png.42c038d5bfeb980aa470ca61f7c8d872.png

Det har du nok dessvere alt for rett i.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...