Gå til innhold

Tesla-Skam, reelt eller blåst ut av alle proporsjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Det er de samme folka som har holdt på med det samme siden tråden starta og før det i andre tråder og forum. Som også har postet de siste 10 sidene. 

rar hobby.

har dog aldri opplevd noen av de tøffe nok til å komme opp til meg når de møter meg i bilen. Selv etter over 10 år med Tesla. Best bak tastaturet:)

Jeg har et familiemedlem som kjører nazi bilen. Har Ikke vært noe problem med å påpeke det. Arbeidskolleger likeså. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
obygda skrev (8 minutter siden):

Jeg har et familiemedlem som kjører nazi bilen. Har Ikke vært noe problem med å påpeke det. Arbeidskolleger likeså. 

Du er nok høydepunktet i familieselskapet og på jobb ;) 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
obygda skrev (15 minutter siden):

Noen jeg kjenner er sterke sympatisører med Musk og Trump kjører tesla og står for det.

Skrevet
Salvesen. skrev (25 minutter siden):

Det er de samme folka som har holdt på med det samme siden tråden starta og før det i andre tråder og forum. Som også har postet de siste 10 sidene. 

rar hobby.

har dog aldri opplevd noen av de tøffe nok til å komme opp til meg når de møter meg i bilen. Selv etter over 10 år med Tesla. Best bak tastaturet:)

Jeg tror i alle tilfeller de som er så radikaliserte at de sitter og skriker "nazibil", "fascistbil" osv. tilhører et litt 'eget' sjikt i befolkningen som de fleste av oss stort sett er forskånet for. 

Skrevet
Trestein skrev (10 minutter siden):

Noen jeg kjenner er sterke sympatisører med Musk og Trump kjører tesla og står for det.

De jeg snakker med tar avstand fra han,men sluker bilen. Er jo bare gøy å påpeke liv og lære synes nå jeg. Jeg har kuttet alt fra USA jeg kan selv. Synes bare det er gøy å forsøke å gjøre mitt. Kan jeg provosere en som hyller Trump eller Musk så er det bare en bonus. 

Skrevet
obygda skrev (1 minutt siden):

De jeg snakker med tar avstand fra han,men sluker bilen. Er jo bare gøy å påpeke liv og lære synes nå jeg. Jeg har kuttet alt fra USA jeg kan selv. Synes bare det er gøy å forsøke å gjøre mitt. Kan jeg provosere en som hyller Trump eller Musk så er det bare en bonus. 

Jeg er nok der at jeg ikke støtter en stat som legitimerer at russland kan invadere naboland for å øke egen sikkerhet. 

Men jeg ser nok også at mange kjøper tesla fordi de er billigste alternativ, og at de sannsynligvis ville kjøpt noe annet om de hadde mulighet

Skrevet
Trestein skrev (4 minutter siden):

Jeg er nok der at jeg ikke støtter en stat som legitimerer at russland kan invadere naboland for å øke egen sikkerhet. 

Men jeg ser nok også at mange kjøper tesla fordi de er billigste alternativ, og at de sannsynligvis ville kjøpt noe annet om de hadde mulighet

De har jo mulighet. Det finnes alternativer. Så det er vel mer personlige preferanser mhp bil. Personlig synes jeg Tesla er kjedelig. Fruen synes også at alle har den,så da vil ikke hun ha merket. Vi har holdt oss til andre merker som f.eks BMW og Polestar. Er helt greie biler det også. 

• Liker 1
Skrevet

Pek gjerne ut noen biler som er like bra på det med å bare plugge i å lade, uten faff med titalls apper og lading som avbrytes flere ganger med masse cash som reserveres på konto uten EN god grunn for det. 👍☺️

Skrevet
herzeleid skrev (1 minutt siden):

Kinesisk-eide Polestar? 😛

Ja,det er jo en bonus. Elon hater sikkert konkurransen og Trump er jo sure på Kina. Det er jo vinn-vinn. Kina er tross alt ikke en fiende og uvenn slik Trump og USA har blitt. Egentlig burde jeg gå all inn på Kina. Vi trenger virkelig et alternativ til syke Trump. Kina er rasjonelle i forhold. Og selv om jeg ikke er fan av styresettet så er gir bare tanken på å kunne provosere Trump og Elon ekstra glede

Skrevet
obygda skrev (Akkurat nå):

Ja,det er jo en bonus. Elon hater sikkert konkurransen og Trump er jo sure på Kina. Det er jo vinn-vinn. Kina er tross alt ikke en fiende og uvenn slik Trump og USA har blitt. Egentlig burde jeg gå all inn på Kina. Vi trenger virkelig et alternativ til syke Trump. Kina er rasjonelle i forhold. Og selv om jeg ikke er fan av styresettet så er gir bare tanken på å kunne provosere Trump og Elon ekstra glede

Du heier på et undertrykkende diktatur samtidig som du vifter med en moralsk pekefinger. Artig :fun:

• Liker 1
Skrevet
herzeleid skrev (Akkurat nå):

Du heier på et undertrykkende diktatur samtidig som du vifter med en moralsk pekefinger. Artig :fun:

Heier ikke på Kina,men vil stoppe gale mennesker som Trump og Elon. Verden trenger også Kina for å gå over til en grønn økonomi..USA og Trump vil jo bare bore etter mer olje. Verden går til helvete ved å følge i Trump sitt fotspor. 

Skrevet
Duriello skrev (5 minutter siden):

Pek gjerne ut noen biler som er like bra på det med å bare plugge i å lade, uten faff med titalls apper og lading som avbrytes flere ganger med masse cash som reserveres på konto uten EN god grunn for det. 👍☺️

Må innrømme at det har jeg aldri tenkt på engang. Har alltid ladet hvor som helst uten noe som helst problem. Har ingen app heller. 

Skrevet
Trestein skrev (Akkurat nå):

Må innrømme at det har jeg aldri tenkt på engang. Har alltid ladet hvor som helst uten noe som helst problem. Har ingen app heller. 

Bmw charge card går jeg utifra. 😉

Skrevet
Trestein skrev (2 minutter siden):

De fleste biler har jo plug & charge nå.  Er jo ikke noe Tesla fordel der lenger heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...