Gå til innhold

Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Just now, Neptun1 said:

I Norge er vi myndige ved fylte 18 år.
Men dette gjelder ikke muslimer i følge deres lover. De er i deres families eie.
En muslimsk kvinne kan ikke gifte seg med den hun vil - og det er regelrett forbudt i islam å gifte seg med en ikke-muslimsk mann - også i Norge.

Selvsagt helt greit for venstresiden.
Også at de må dekke seg til for at ikke "andre" menn skal se dem.

Det er skummelt når du ikkje forstår kor rasistisk du er ass. Me snakke om at veil 1.9 milliarder mennesker er muslimer. Trur du alle disse praktiserer islam på samme måte som om dei er roboter?

For eksempel...

• Eg hadde kollega ved Telenor som var gift med ei persisk dame. Ho var muslim, gjekk uten hodeplagg, spiste bacon på lik linje med å drikke vatn, og var gift med ein ekstremt stereotypisk norsk, kvit mann. Dei har barn i lag.

• Ein nær venn av meg hadde intensjoner om å gifte seg med ei dame han var blitt kjent med i... Qatar, om eg hugse rett. Einaste grunnen til at det gjekk gale var fordi han gjekk bort pga kronisk sjukdom.

Det er snakk om 1.9 millarder mennesker, og denne svadaen din som baserer seg på dogmatisk, slavisk tilnærming til islam er rett og slett ikkje anna enn rasisme.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drunkenvalley skrev (9 minutter siden):

Det er skummelt når du ikkje forstår kor rasistisk du er ass. Me snakke om at veil 1.9 milliarder mennesker er muslimer. Trur du alle disse praktiserer islam på samme måte som om dei er roboter?

For eksempel...

• Eg hadde kollega ved Telenor som var gift med ei persisk dame. Ho var muslim, gjekk uten hodeplagg, spiste bacon på lik linje med å drikke vatn, og var gift med ein ekstremt stereotypisk norsk, kvit mann. Dei har barn i lag.

• Ein nær venn av meg hadde intensjoner om å gifte seg med ei dame han var blitt kjent med i... Qatar, om eg hugse rett. Einaste grunnen til at det gjekk gale var fordi han gjekk bort pga kronisk sjukdom.

Det er snakk om 1.9 millarder mennesker, og denne svadaen din som baserer seg på dogmatisk, slavisk tilnærming til islam er rett og slett ikkje anna enn rasisme.

"Du kjenner" opphever selvsagt islamske lover, all urett og undertrykking muslimske kvinner opplever i muslimske land - og i Norge.

Dem som tolererer intoleranse og undertrykking er jammen noen "sympatiske" mennesker.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Neptun1 skrev (20 minutter siden):

I Norge er vi myndige ved fylte 18 år.
Men dette gjelder ikke muslimske kvinner i følge deres egne lover. Hun er i sin families eie.
En muslimsk kvinne kan ikke gifte seg med den hun vil - og det er regelrett forbudt i islam å gifte seg med en ikke-muslimsk mann - også i Norge.
Islam går foran norske lover - der det er konflikt.

Selvsagt helt greit for venstresiden.
Også at de må dekke seg til for at ikke "andre" menn skal se dem.

Tror du sammenblander muslimer med Iran og deres lovverk (tok å spurte chatGPT om det, se bilde nedenfor), dette med ekteskaps alder er ikke en muslims greie - da hadde for eksempel ikke det vært kun 2 land som sitter igjen med tørt og dårlig lovverk.

image.thumb.png.d822f36d834eb2bafa02e9e88cdf1ee4.png

image.png.60abcda8f3cedc6958cd6135ed607142.png

Endret av lania
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
3 minutes ago, Neptun1 said:

"Du kjenner" opphever selvsagt islamske lover, all urett og undertrykking muslimske kvinner opplever i muslimske land - og i Norge.

Dem som tolererer intoleranse og undertrykking er jammen noen "sympatiske" mennesker.

No har du forsøkt flytte samtalen heilt, så kanskje du bør bekymre deg med det du faktiskt argumenterte om originalt heller enn å berre byrje med stråmenn.

Du påstår at muslimer ikkje integrerer seg i Norge. Du påstår at dei slavisk tilkjenner seg islam, og på ingen måte respekterer norsk lov, osv. Dette er reinspikka rasistisk svada, intet meir.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Drunkenvalley skrev (12 timer siden):

Nja, kven har rekorden for antall drepte i terror-angrep her i Norge igjen? Innvandrere eller norske høgre-ekstremister? For den saks skylde, kven står for flest terror-angrep her i Norge igjen?

Men nesten hele drapsstatestikken tilfaller 1 person, så det vi snakker om her er gjennomføringsevne. Flere jihadist angrep er avverget, blant annet bombe på grønland og giftangrep. Matapour drepte flere enn Manshaus.

Ser vi på antall terrorister eller antall drepte per norsk terrorist har det Islamiske miljøet avlet fram flere titalls personer som trolig har begått tilsvarende eller verre angrep enn ABB. Det er godt gjort, når Islam/innvandrere er underrepresentert i norsk befolkning:

Norge i Europa-toppen i andel muslimer som kriger i Syria
Ifølge Hegghammer er det at det har reist jihadister til Syria fra Norge et tegn på at det radikale miljøet her har «en kritisk masse». - ref

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 4
Skrevet
Neptun1 skrev (1 time siden):

Ja vestlige innvandrere.
Migranter fra 2 og 3. verden holder fast ved sine egne verdier og regler som de setter foran norske lover.
Dét er ikke å være integrert.

Tull. Din verden er for unyansert.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Neptun1 skrev (1 time siden):

Integrering har vært forsøkt i flere tiår til enorme kostnader. Helt forgjeves.
Å bli integrert er migrantenes ansvar.

Det er begge parters ansvar. Det er migrantenes ansvar å lære språk og regler og søke integrering og arbeid. Det er vår jobb å tilrettelegge for dette og å inkludere i våre arbeids-og sosiale nettverk 

Endret av Tussi
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Neptun1 skrev (4 timer siden):

Disse kvinnene bryr du deg egentlig ingenting om, men bruker som et retorisk knep for å få fokuset bort fra det du egentlig mener. Det er skittent spill og noe demagoger bruker aktivt i propaganda øyemed.

Endret av Boing_80
  • Liker 8
Skrevet
2 hours ago, Theo343 said:

Og de unge kommer ikke inn i boligmarkedet med mindre de har foreldre som har arvet i mange generasjoner og kan hjelpe til.

For boligeiere og politikerne våre er nok det en liten pris å betale for en eksplosiv verdiøkning av boligene sine.

• Liker 1
Skrevet
Tussi skrev (4 timer siden):

Det er begge parters ansvar. Det er migrantenes ansvar å lære språk og regler og søke integrering og arbeid. Det er vår jobb å tilrettelegge for dette og å inkludere i våre arbeids-og sosiale nettverk 

Det er begge parters ansvar ja, men hvem har tilrettelagt for noe som erfaringsmessig og altfor ofte får uanede negative konsekvenser ?

• Liker 2
Skrevet
9 minutes ago, Vokteren said:

Det er begge parters ansvar ja, men hvem har tilrettelagt for noe som erfaringsmessig og altfor ofte får uanede negative konsekvenser ?

...Norge?

• Liker 1
Skrevet
Drunkenvalley skrev (1 time siden):

...Norge?

Det er ikke bare norske politikere, men alle i den vestlige sfære som lovpriser fri flyt og blillig /rettsløs arbeidskraft!.

• Liker 1
Skrevet

Problemet mitt med Islam er at det store forbildet er en pedofil mann som hadde sex med en 9-åring. 

Det syns jeg rett og slett ikke er greit altså.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
1 minute ago, Duncan said:

Problemet mitt med Islam er at det store forbildet er en pedofil mann som hadde sex med en 9-åring. 

Det syns jeg rett og slett ikke er greit altså.

Er det egentlig bedre med at kristendommens heilage Jomfru Maria var 12-16 år når ho ga fødsel til Jesus?

• Liker 3
Skrevet
Boing_80 skrev (6 timer siden):

Disse kvinnene bryr du deg egentlig ingenting om, men bruker som et retorisk knep for å få fokuset bort fra det du egentlig mener. Det er skittent spill og noe demagoger bruker aktivt i propaganda øyemed.

Vi har et uttrykk i Norge som heter å "ta mannen, ikke ballen". Et uttrykk for personfokus fremfor sak.
Igjen ser vi eksempel på dette.

Forventer ikke at du skal være enig med mine vestlige verdier, men det er skremmende at venstresiden sier seg enig i at kvinnesynet i islam er bra.
Modige iranske kvinner risikerer livet sitt for noe så naturlig som å gå ut uten å dekke seg til.
Et forferdelig kvinnesyn i det landet.

• Liker 1
Skrevet
Drunkenvalley skrev (4 minutter siden):

Er det egentlig bedre med at kristendommens heilage Jomfru Maria var 12-16 år når ho ga fødsel til Jesus?

Det store problemet med både kristendom og Islam er jo ikke om folk kan gifte seg med barn eller ei, men at man tenker at ting skrevet ned for 2000 år siden fremdeles skal følges idag. 

• Innsiktsfullt 3
Skrevet
Drunkenvalley skrev (6 timer siden):

No har du forsøkt flytte samtalen heilt, så kanskje du bør bekymre deg med det du faktiskt argumenterte om originalt heller enn å berre byrje med stråmenn.

Du påstår at muslimer ikkje integrerer seg i Norge. Du påstår at dei slavisk tilkjenner seg islam, og på ingen måte respekterer norsk lov, osv. Dette er reinspikka rasistisk svada, intet meir.

Det er du i din fulle rett til å mene, enda hvor feil det er.
Jeg har ikke hevdet at ingen respekter norsk lov, men at islam er uforenlig med norske verdier og at islam kommer først om det er konflikt med norsk lov.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Drunkenvalley skrev (7 timer siden):

For eksempel...

Hva slags rase er Islam?

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Drunkenvalley skrev (2 timer siden):

Dummeste forsøk på gotcha eg har sett forsøkt når Neptun var klinkende klar over kven han beskriv.

Skjønner ikke hva kritikk mot steinalder-religionen Islam har å gjøre med rase.

Tenkte du kanskje kunne oppklare det.

Endret av Paxville
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...