^fmj Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (5 timer siden): Jeg aner ingenting om fotball, følger ikke med. Men DETTE må jeg være med på. Så jeg må få bestilt flybilletter. Når reiser jeg og hvor reiser jeg? Har forstått det slik at det skjer i Nord amerika i perioden juni/juli? Verdt å lese denne artikkelen.
VifteKopp Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Delvis skrev (24 minutter siden): Der er delte meninger, om hvorvidt laget er best med eller uten Ødegaard. Noen mener at spillet går raskere og mer effektivt gjennom midten uten Ødegaard. Ser den, men er usikker hva som er best. Tror nok Martin har en del å tilføre. Laget er åpenbart bedre med Ødegaard. Han er spilleren som har skapt flest sjanser i hele EM-kvalikken, og det uten å ha spilt tre kamper.
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ^fmj skrev (3 minutter siden): Verdt å lese denne artikkelen. Jeg tar det litt roligere😅 har bestilt fly til Chicago 15 juni, uten retur. Kostet vell 800 kroner. så er planen å leie bil/bobil å kjøre rundt. Forhåpentligvis treffe på noen kamper jeg ønsker å være en del av.
svenka Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden kremt skrev (4 timer siden): Trekningen er ikke før 5. desember med grupper og kamptidspunkt. Kamper er spredd mellom mexico, usa og canada. Så ikke akkurat rett frem dette her. Det pågår fra 11. juni til 19. juli. Selve gruppespillet skal foregå i samme land, men når utslagsrundene begynner blir det mer fordelt.
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Godt jobbet av laget i går, for all del. Men hvorfor har dette tatt over alt av sendetid på tv'n nå?
svenka Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (Akkurat nå): Godt jobbet av laget i går, for all del. Men hvorfor har dette tatt over alt av sendetid på tv'n nå? Tuller du?? 😂 Vil du heller ha noen tilfeldige oppdateringer i fra Midt-Østen?? 😆
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden svenka skrev (Akkurat nå): Tuller du?? 😂 Vil du heller ha noen tilfeldige oppdateringer i fra Midt-Østen?? 😆 Midtøsten blir nå å dra det litt langt. 😃 Snøværet i Tromsø derimot er en god del mer spennende. 👍😁
Korgutt Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Kamper idag! GRUPPE A: Tyskland vs Slovakia(2045) Nord-Irland vs Luxembourg(2045) Den eneste åpne gruppen idag. Vinneren mellom Tyskland og Slovakia går til VM. Taperen til playoff. Ved uavgjort vinner Tyskland puljen. GRUPPE G: Nederland vs Litauen(2045) Malta vs Polen(2045) Nederland må tape og Polen må vinne samt utligne en 13 mål bedre målforskjell for å snyte Nederland for puljeseieren. GRUPPE L: Montenegro vs Kroatia(2045) Tsjekkia vs Gibraltar(2045) Her blir Kroatia nummer 1 og Tsjekkia nummer 2. 1
Korgutt Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Kamper i morgen tirsdag 18.november. GRUPPE B: Kosovo vs Sveits Sverige vs Slovenia Sveits ligger 3 poeng foran Kosovo med 11 plussmål bedre målforskjell. Kosovo må altså vinne med 6 mål eller mer for å ta gruppeseieren. GRUPPE C : Belarus vs Hellas Skottland vs Danmark Skottland og Danmark er sikret topp 2. De møtes i Skottland i morgen. Vinneren går til VM. Taperen til playoff. Danmark klarer seg med uavgjort. GRUPPE E: Bulgaria vs Georgia Spania vs Tyrkia Tyrkia må vinne med 7 mål eller mer for å ta over gruppeseieren. GRUPPE H: Østerrike vs Bosnia-Hercegovina Romania vs San Marino Bosnia-Hercegovina må vinne for å ta gruppeseieren. Østerrike klarer seg med uavgjort. GRUPPE J: Belgia vs Liechtenstein Wales vs Nord-Makedonia Belgia klarer seg med uavgjort så lenge Nord-Makedonia ikke vinner med 7 mål eller mer. Wales må vinne for å passere Nord-Makedonia. Endret 1 time siden av Korgutt 1
kremt Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg så en svensk journalist kritiserte norges feiring i går. Er det fordi de selv bombet ut av kvaliken på et tidlig tidspunkt. Jeg var ikke klar over at svensk landslag var blitt såpass dårlig, jeg vet bare at svensk klubbfotball stort sett holder et middelmådig nivå. Men de har kanskje ikke så mye stjerner i store ligaer for tiden heller tydeligvis.
Salvesen. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Korgutt skrev (3 minutter siden): Kamper i morgen tirsdag 18.november. GRUPPE B: Kosovo vs Sveits Sverige vs Slovenia Sveits ligger 3 poeng foran Kosovo med 11 plussmål bedre målforskjell. Kosovo må altså vinne med 6 mål eller mer for å ta gruppeseieren. GRUPPE C : Belarus vs Hellas Skottland vs Danmark Skottland og Danmark er sikret topp 2. De møtes i Skottland i morgen. Vinneren går til VM. Taperen til playoff. Danmark klarer seg med uavgjort. GRUPPE E: Bulgaria vs Georgia Spania vs Tyrkia Tyrkia må vinne med 7 mål eller mer for å ta over gruppeseieren. GRUPPE H: Østerrike vs Bosnia-Hercegovina Romania vs San Marino Bosnia-Hercegovina må vinne for å ta gruppeseieren. Østerrike klarer seg med uavgjort. GRUPPE J: Belgia vs Liechtenstein Wales vs Nord-Makedonia Belgia klarer seg med uavgjort så lenge Nord-Makedonia ikke vinner med 7 mål eller mer. Wales må vinne for å passere Nord-Makedonia. Veldig spent på Sveits, forhåpentligvis går det i mål og Norge møter Sveits i NA. Da sitter jeg og sjefen forhåpentligvis på tribunen å heier på hver sin side:)
kremt Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Trekningen blir avgjørende. Helt lotto egentlig. Norge ligger an til å bli plassert i pott 3, nest dårligst ranking. Gruppene kan bli alt fra Argentina, Marocco, Italia (mareritt gruppe), til Canada, Danmark, Capp Verde (beste mulige sjanse for å gå videre).
Korgutt Skrevet 35 minutter siden Forfatter Skrevet 35 minutter siden kremt skrev (10 minutter siden): Trekningen blir avgjørende. Helt lotto egentlig. Norge ligger an til å bli plassert i pott 3, nest dårligst ranking. Gruppene kan bli alt fra Argentina, Marocco, Italia (mareritt gruppe), til Canada, Danmark, Capp Verde (beste mulige sjanse for å gå videre). Det har kommet en oppdatering hvor playoffnasjonene vil bli seedet. Ifølge X-kontoen Football Meets Data så kommer FIFA til å gå bort fra at playoffnasjonene havner i Pot 4. Nå vil de bli seedet i henhold til den høyest rangerte nasjonen i stien. Så den nasjonen som kommer fra Italia sin Path vil etter all sannsynlighet bli seedet i Pot 2. Uansett hvilken nasjon som kommer fra den Pathen. 1
Folkflesk Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden (endret) Korgutt skrev (11 minutter siden): Nå vil de bli seedet i henhold til den høyest rangerte nasjonen i stien. Så den nasjonen som kommer fra Italia sin Path vil etter all sannsynlighet bli seedet i Pot 2. Uansett hvilken nasjon som kommer fra den Pathen. Det ville vært toppen av ironi om det ble Sverige, etter tidenes mest ræva VM-kvalifisering. Endret 23 minutter siden av Folkflesk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå