Woff Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Nå går det tregt igjen her. Det har vært sånn noen dager, tenkte bare å si ifra at det merkes...
Woff Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai (endret) Er det bare meg som har LITT problemer med forumet? 🤔 Tok akkurat 5 sekunder på å vise en 'ny' forside akkurat nå. Endret 6. mai av Woff
NoBo Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Woff skrev (3 timer siden): Er det bare meg som har LITT problemer med forumet? 🤔 Tok akkurat 5 sekunder på å vise en 'ny' forside akkurat nå. Nope, har merket det selv de siste dagene, typisk 5 sekunder rapportert responstid men opplever ofte lenger, enda tregere respons fra jeg trykker på link til sider vises. 1
Woff Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Er det ingen FRA https://www.diskusjon.no/ som er innom tråden? Skulle tro at dette KAN forklares for brukerne? Fortsatt samme treghet...
NoBo Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Opplevde nettopp treg respons type 30+(!) sekunder når jeg trykket på linken til vist tråd. Treghetene nevnt tidligere i denne tråden opplever jeg fremdeles men treghet ved åpning av tråder er noe nytt 🤔
Woff Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai NoBo skrev (10 timer siden): Opplevde nettopp treg respons type 30+(!) sekunder når jeg trykket på linken til vist tråd Testen den akkurat nå og den åpnet raskt, men det jeg klaget på er ikke endret her på bruket.. Skal man sjekke 'siste innlegg' så må man belage seg på ei lita kaffepause (mellom 5 og 10 sekunder riktignok!)..
TSP Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Hei, det er nok samme problem som forrige gang. Selv om vi har fulgt anbefalingen fra utviklerne av forumprogramvaren om å endre databasemotor. Jeg skal jobbe med å forsøke tilbakestille koden i de aktuelle funksjonene til en tidligere versjon, men det er noe forsinket av at vi har problemer med å få opp et testområde hvor vi kan både gjenskape, feilsøke og løse problemet. Men det jobbes med, og håper testområdet er klart i løpet av dagen 1
TSP Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Ting har tatt tid, men jeg har fått endret tilbake den aktuelle koden igjen nå. Så nyeste innlegg-siden skal være kjapp igjen. 1
Woff Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Og det er de her hos meg i alle fall! Herlig å slippe den kaffepausa hver gang man trykker 'oppdater'! Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå