Gå til innhold

Treg respons (5+ sekunder) ved bruk av «Nylig aktivitet»

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det bare meg som har LITT problemer med forumet? 🤔
Tok akkurat 5 sekunder på å vise en 'ny' forside akkurat nå.

Endret av Woff
Skrevet
Woff skrev (3 timer siden):

Er det bare meg som har LITT problemer med forumet? 🤔
Tok akkurat 5 sekunder på å vise en 'ny' forside akkurat nå.

Nope, har merket det selv de siste dagene, typisk 5 sekunder rapportert responstid men opplever ofte lenger, enda tregere respons fra jeg trykker på link til sider vises. 

• Hjerte 1
Skrevet

Opplevde nettopp treg respons type 30+(!) sekunder når jeg trykket på linken til vist tråd. Treghetene nevnt tidligere i denne tråden opplever jeg fremdeles men treghet ved åpning av tråder er noe nytt 🤔

Skrevet
NoBo skrev (10 timer siden):

Opplevde nettopp treg respons type 30+(!) sekunder når jeg trykket på linken til vist tråd

Testen den akkurat nå og den åpnet raskt, men det jeg klaget på er ikke endret her på bruket.. Skal man sjekke 'siste innlegg' så må man belage seg på ei lita kaffepause (mellom 5 og 10 sekunder riktignok!)..

Skrevet

Hei, det er nok samme problem som forrige gang. Selv om vi har fulgt anbefalingen fra utviklerne av forumprogramvaren om å endre databasemotor. 

Jeg skal jobbe med å forsøke tilbakestille koden i de aktuelle funksjonene til en tidligere versjon, men det er noe forsinket av at vi har problemer med å få opp et testområde hvor vi kan både gjenskape, feilsøke og løse problemet. 

Men det jobbes med, og håper testområdet er klart i løpet av dagen :)

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ting har tatt tid, men jeg har fått endret tilbake den aktuelle koden igjen nå. Så nyeste innlegg-siden skal være kjapp igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...