Gå til innhold

Anmeldelse: Stellar Blade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet gleder jeg meg sykt til. Platekompaniet sendte det ut i dag, så håper virkelig jeg kan kose meg etter jobb med det. 
Jeg visste fra starten jeg skulle ha spillet og demoen forsvarte den tanken raskt og hardt.


Nå leser ikke jeg anmeldelser fordi splilers, men ser den er på en 82 på Metacritic, som er lovende for salgstallene.

 

Hele dramaet rundt spillet er bare patetisk. Voksne folk som oppfører seg som om de var i barnehagen kan ta seg en sekk med boller. Det er et spill, det er kunst, det er fantasi ikke den ekte verden. Bare å kose seg!

Endret av Chaos_Niddhogg
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (11 timer siden):

Hele dramaet rundt spillet er bare patetisk. Voksne folk som oppfører seg som om de var i barnehagen kan ta seg en sekk med boller. Det er et spill, det er kunst, det er fantasi ikke den ekte verden. Bare å kose seg!

Og det nye med at de måtte patche ut "HARD" (R) grafittien til "Crime" på grunn av at noen tar det rasisisk er enda et tegn på at verden er fette gal. 
 

 

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (11 timer siden):

Hele dramaet rundt spillet er bare patetisk. Voksne folk som oppfører seg som om de var i barnehagen kan ta seg en sekk med boller. Det er et spill, det er kunst, det er fantasi ikke den ekte verden. Bare å kose seg!

Og det nye med at de måtte patche ut "HARD" (R) grafittien til "Crime" på grunn av at noen tar det rasisisk er enda et tegn på at verden er fette gal. 
 

 

Fikk det med meg. Enkelt sagt: helt på trynet. Viser qt noen folk trenger et liv. Jaja. Spillet er visst her, men jobber sent i dag så blir nok en lang natt xD
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Skulle gjerne plukket opp dette, men føler 8-900kr ved lansering blir hakket for mye denne gangen gitt. Syntes demoen var grei, men følte det ble litt for lineært. At områdene åpner seg litt mer etterhvert gjør det derimot mer interessant. Sjekker det ut på salg.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
15 hours ago, Chaos_Niddhogg said:

Hele dramaet rundt spillet er bare patetisk. Voksne folk som oppfører seg som om de var i barnehagen kan ta seg en sekk med boller. Det er et spill, det er kunst, det er fantasi ikke den ekte verden. Bare å kose seg!

Det er rimelig patetisk med pubertale edgelords som får totalt meltdown fordi noen stiller helt rimelige spørsmål rundt de kreative valgene Shift Up har tatt, ja.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er likevel komisk at så mange anmeldere føler de må påpeke at karakteren har for lite klær på seg fordi det tross alt er the current year. Det er et utall av mannlige spill og film- protagonister som er mindre bekledt enn dette.

Hvis man ser etter realisme i et scifi-fantasispill så har man også bomma mer enn bare litt. Realistisk sett burde ingenting i dette universet eksistere. Å sette rustninger på kvinner i kampspill gjør dem heller ikke til realistiske og trovedige soldater.  Nesten alle som noen sinne har kjempet i krig har vært menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...