Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplekser for store pupper, er ikke sikker på hva jeg skal gjøre


Gjest 70db8...a02

Anbefalte innlegg

Syns det er mye piss i denne tråden nå som ikke har noe med trådens tema å gjøre... Og det syns jeg er barnslig og respektløst ovenfor trådstarter som lufter et reellt problem og en frykt hun har for å ikke være bra nok, og grenser mot latterliggjøring av problemet i seg selv.

Det viktigste mennesker uansett kjønn kan gjøre for å tiltrekke seg riktig partner er å være seg selv på godt og vondt. Å provosere eller teste partner med ting som ikke er ens egen naturlig væremåte er falskt og manipulerende. Om jeg selv hadde blitt utsatt for dette hadde det vært takk og farvel, uansett hvor tiltrukket jeg hadde vært av vedkommende ellers. 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man ikke merker noe problem i vardagen så bör man inte lyssna på vad folk på internet skriver. Det varierar en massa vad man föredrar och tvivlar på at det for de flesta ens spelar noen roll. 

Tycker också slutsatsen är rätt merklig med tanke på hur vanlig sillicon pupper i alla fall har varit. Kan stämma att det är mindre vanligt och mindre pupper har blivit mer populära men det finns ju fremdeles en hel del influensers i 20 åren med gigantiska pupper. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Kvinner har testet potensielle partnere siden tidenes morgen, og kommer til å fortsette å gjøre det, likt med resten av dyreriket.

Vi vil ikke ha en partner som som kan finne på å rette sin aggresjon mot oss eller avkom, siden vi fra naturen sin side er fysisk svakere bygd, eller menn som blir værende så lenge frukten henger lavt og bare da. Og luke ut slike og andre alvorlige svakhets-trekk først som sist, sparer mange fra å vokse opp under terror eller uten gode forbilder til fedre. At noen syns det er manipulering er greit nok. Genpoolen er heller likegyldig til slike meninger.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er forskjell på å teste en partner for å luke ut voldelighet og å være direkte manipulerende. Det er ikke nødvendig å være falsk eller å lyve, for å gjøre det. Er selv vokst opp med en manipulerende og falsk mor, og hun endte opp med å bli utsatt for vold pga det og å være alenemor med barn etter 2 partnere. Det er heller ikke å foretrekke, hverken for mor eller barn. Men dette er igjen langt utenfor trådens tema...

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar

Preferanser kommer i alle former og fasonger, hvis du har vært på nett og konkludert med at menn ikke liker store pupper så har du ikke vært på riktig sted av internett.

Du kan ikke ta en måling av atlanterhavet med en teskje og konkludere med at det ikke finnes fisk der.

Hva menn og definitivt menn på internett måtte mene burde du gi oppriktig beng i. Alt etter hvilke preferanser du har rundt forhold så trenger du bare at en mann synes du er perfekt. 

Både d e og f er topp i min bok, er helt andre ting som bestemmer om jeg blir værende med noen. IE personlighet og kjemi, kropp er blikkfang og første tiltrekkelse.

Endret av sporgesmaal
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke noe du trenger å "gjøre" med dette. Når du treffer en fyr, og kommer så langt som at dere skal drive med sengegymnastikk, så kommer han til å like deg for den du er. Akkurat som du er. 

Jeg kan nok telle på én amputert hånd antall ganger puppestørrelsen har hatt noe å si for om jeg har likt ei dame. Det er mange ting som betyr noe, men dette er ikke blant dem. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 70db8...a02

Det var mange gode svar her, takk. Litt trist å se at det er så uforståelig at man har et slikt kompleks, for det er jo ikke ukjent at majoriteten av menn er veldig visuelle og at utseende og kropp er viktig. Det kommer en jo ikke ifra. Så om der er et par ting de ikke liker med meg fra før så kan nok kroppen få begeret til å renne over. Jeg er jo ikke feilfri, men jeg har hørt og vet at om man har en bra kropp og et fint utseende så vil flere "flaws" med personlighet og livsstil bli akseptert.

@Theo343 Har hørt flere ganger at eldre menn tar det de får, spesielt når du er over 10 år yngre. Med andre ord vil de sannsynligvis bli veldig glad for å se meg naken uansett hvordan jeg ser ut, men jeg tiltrekkes ikke av menn som er 20 år eldre enn meg selv. 

Anonymous poster hash: 70db8...a02

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 70db8...a02 said:

@Theo343 Har hørt flere ganger at eldre menn tar det de får, spesielt når du er over 10 år yngre. Med andre ord vil de sannsynligvis bli veldig glad for å se meg naken uansett hvordan jeg ser ut, men jeg tiltrekkes ikke av menn som er 20 år eldre enn meg selv. 

Anonymous poster hash: 70db8...a02

Dette har du nok fått høre av folk som ikke har vært med en "eldre" mann. Man skal høre mye rart av misandri i dag :)

Quote

ikke ukjent at majoriteten av menn er veldig visuelle og at utseende og kropp er viktig.

Dette gjelder i lik grad kvinner. Alt annet blir en myte.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest 70db8...a02
Theo343 skrev (Akkurat nå):

Dette har du nok fått høre av folk som ikke har vært med en "eldre" mann. Man skal høre mye rart av misandri i dag :)

Ikke vet jeg, det var menn som sa det forresten, ikke en annen kvinne. 

Anonymous poster hash: 70db8...a02

Lenke til kommentar
Gjest 70db8...a02 skrev (1 time siden):

Det var mange gode svar her, takk. Litt trist å se at det er så uforståelig at man har et slikt kompleks, for det er jo ikke ukjent at majoriteten av menn er veldig visuelle og at utseende og kropp er viktig. Det kommer en jo ikke ifra. Så om der er et par ting de ikke liker med meg fra før så kan nok kroppen få begeret til å renne over. Jeg er jo ikke feilfri, men jeg har hørt og vet at om man har en bra kropp og et fint utseende så vil flere "flaws" med personlighet og livsstil bli akseptert.

@Theo343 

Anonymous poster hash: 70db8...a02

 

Full forståelse for komplekser, jeg har vell over gjennomsnittet av dem selv.

Min post var hovedsaklig skrevet for å "roe ned" bekymringen som leder til komplekset, om det gir noen mening.

 

Beklager sitering Theo, fikk ikke fjernet ved sitering av ts.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har aldri hørt om en jente med store pupper som ønsker reduksjon ene og alene for at menn skal like de bedre. Jeg kan godt skjønne de som synes det er plagsomt, smertefullt osv å ha store pupper og som ønsker reduksjon av den grunn. Det har jeg hørt om. 

Men på grunn av utseende?? Nei, aldri, og det er det en grunn til: ingen gutter du er sammen med vil ønske dette. Alle vil digge de store puppene dine.

Nå finnes det noen som vil ha skikkelige petite, små, smale tynne jenter som foretrekker små bryst også, men de er vel ikke interessant for deg uansett.

Du høres ikke veldig syk ut heller, siden du synes å like egen kropp godt for din del. Dyrk det eller søk hjelp. Det er iallefall ikke noe galt med utseendet ditt.

Jeg kjenner et par utrolig pene jenter, smellvakre, som er så ekstremt misfornøyd, helt nedbrutt, den ene utvikler anoreksi. Ser ikke seg selv i det hele tatt på en rasjonell måte. Det er trist, og en sykdom. 

Endret av Phantom Software
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi er alle forskjellige og likeså er preferansene våre. Noen like store pupper, andre liker mindre, men pupper er digg uansett størrelse 😊

Og selv om det estetiske betyr noe for alle, mer eller mindre, er personlighet det som til syvende og sist betyr mest. Hvis en dame har en fantastisk, vinnende personlighet og er søt og snill, betyr det langt mer enn hvor store pupper hun har, selv nesten flatbrystet hadde ikke gjort meg noe hvis jeg falt for en dame med en skjønn personlighet.

Så lenge du liker din egen kropp tror jeg neppe resten betyr stort :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...