Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alle kvinnene reiser til storbyene


Gjest 74e53...4c0

Anbefalte innlegg

Ah, menneskelig selektering / sortering basert på hvor intelligente / hvor kompatible vi tror vi er sammen høres jo trivelig ut.

Jeg er sikker på at de fleste såkalte «importerte» er intelligente og kompatible med oss, men grunn manglende muligheter (har du for eksempel feil navn kan du si lykke til med å få en god jobb i dag) så er integreringen utfordrende (1001 kompliserte grunner her utover trynefaktoren).

Men hva dette har med kvinner som flytter til byen å gjøre er for meg en gåte.

Endret av The Very End
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, vi er LANGT off-topic nå og Godwins lov er i full sving, så jeg foreslår at vi setter strek.

Men dere fremstiller det som sosialdarwinisme og eugenikk å være selektiv til hvem man velger å ta inn i et land.

Noe som selvsagt er fullstendig latterlig. Alle land er selektive til hvem de tar inn. Selv som turister langt mindre fastboende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
31 minutes ago, Brother Ursus said:

Nei, vi er LANGT off-topic nå og Godwins lov er i full sving, så jeg foreslår at vi setter strek.

Men dere fremstiller det som sosialdarwinisme og eugenikk å være selektiv til hvem man velger å ta inn i et land.

Noe som selvsagt er fullstendig latterlig. Alle land er selektive til hvem de tar inn. Selv som turister langt mindre fastboende.

Men om du har en flyktning som flykter fra krig og forfølgelse, skal redningen din avhenge av om landet som tar deg imot tror du er kompatibel? Poenget er at å bruke uttrykk som importert og ikke kompatible - selv om du ikke er det, får deg til å høres ut som en rasist / en med sterk fremmedfrykt som forsøker å legitimere eget syn med å pakke det (menneskesynet) inn i diverse argumenter.

Men enig, la oss sette strek her. 

Endret av The Very End
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Medlem skrev (54 minutter siden):

Eller, hva med å dra til en av studieplassene for å studere. Veldig mange jenter/kvinner som kommer fra små bygder ønsker å flytte tilbake til bygda etter endt utdannelse. Kanskje etter noen års arbeidserfaring i byen ?

Nå vet jeg ikke hvor gammel TS er, men det å studere for å finne en kjæreste er nok ikke en god ide. Man bør primært starte studier for å utvikle kompetanse. Når har jeg ikke studert i Oslo, men det jeg har hørt fra flere, som har studert der, er at det er et veldig lukket studiemiljø der. Mange studenter er fra Oslo eller drabantene rundt, og de som ikke er det sliter veldig med å få noe sosial innpass. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...