Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alle kvinnene reiser til storbyene


Gjest 74e53...4c0

Anbefalte innlegg

AtterEnBruker skrev (9 minutter siden):

Det betyr rett og slett at menn som puler mange damer er The Man, gigachad, alpha. mens damer som puler mange menn er løstøser, sluts, luddere, hoes.

Spesielt når "hun ligger med alle untatt meg!".

 

Det betyr rett og slett at kvinner som har kontroll over sin egen seksualitet og seksuell aktivitet, har for mye frihet på bekostning av mannen. Har hun frihet til å velge, har hun også frihet til å vrake. Og det er det kun mannen som kan ha. Så før vi har fått på plass et lovverk som sørger for nettopp det (kommer ikke til å respondere til bad faith-apologister som gnåler "erra ingen som har sagt noe om lovverket?"), er det nest beste å kulturellt shame kvinner som har seg mye, mens vi hyller menn som har seg mye.

 

Kort sagt, samme incel-søpla som alltid.

Jeg vet, det er i den konteksten jeg alltid har hørt det bli brukt, jeg sa det bare på en enklere måte. Men dette er også holdninger som strekker seg langt tilbake i tid og er vanskelig å bli kvitt, og ikke kun knyttet til moderne "incels".

Det sagt så syns jeg folk skal få mene og leve som de vil, så lenge de ikke skader andre eller krever at alle andre skal mene og gjøre det samme som de selv. Og å "shame" folk for å leve som de vil når de ikke skader andre eller bryter noen lover, er i min verden å potenisellt skade andre psykisk og emosjonellt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest d2c51...45f skrev (34 minutter siden):

trenger ikke reise så langt en gang.
Masse folk fra europa som også er villig til dette.
Men alle bare tror man må til thailand/asia

Har også kjenninger på "bygda" som henta sine fra latinamerica.
Det er sexy damer det ;) 

Er også mange damer i tyrkia som er villig til å rømme landet å flytte til bygda i norge. ;) 

Anonymous poster hash: d2c51...45f

Jepp latinos, fulle av temperament, begge veier, men sexy og lekre 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest d2c51...45f
anomys skrev (5 minutter siden):

Jepp latinos, fulle av temperament, begge veier, men sexy og lekre 

Jepp.
At folk absolutt skal ha norske damer er noe jeg ikke skjønner meg på.
Er så sykt mange lekre damer rundt i hele norge.
Damer som ikke dumper deg for at du ikke er millionær ;)

Ja er mange bra norske damer, Men dem er som regel allerede i et seriøst forhold.
Om dama er 40 med 4 unger med 3 fedre er det som regel et gedigent rødt flagg 🚩

Anonymous poster hash: d2c51...45f

Lenke til kommentar
Gjest d2c51...45f skrev (16 minutter siden):

Jepp.
At folk absolutt skal ha norske damer er noe jeg ikke skjønner meg på.
Er så sykt mange lekre damer rundt i hele norge.
Damer som ikke dumper deg for at du ikke er millionær ;)

Ja er mange bra norske damer, Men dem er som regel allerede i et seriøst forhold.
Om dama er 40 med 4 unger med 3 fedre er det som regel et gedigent rødt flagg 🚩

Anonymous poster hash: d2c51...45f

Nja ¨ se ut som millionær statusen ¨ fikk meg til å ta ut seperasjon også og skilsmisse til slutt. Kjøp av bil vi ikke hadde penger til eller rette attituden til :D

Kjøp av pene statusting jeg ikke hadde intr av, det hadde ingen praktisk nytteverdi. stadige kjøp av dyre tekno-ting, vi kunne kjøpt pcer, tv mye billigere, men når tommer og merke gjelder så....

Opphøret av samlivet var tungt, da ungene var blitt så store og det var vant til tingene FAREN ville ha i hus selv om ikke pengene egentlig strakk til det. 

Norske menn altså!!

Lenke til kommentar
Gjest d2c51...45f skrev (24 minutter siden):

Jepp.
At folk absolutt skal ha norske damer er noe jeg ikke skjønner meg på.
Er så sykt mange lekre damer rundt i hele norge.
Damer som ikke dumper deg for at du ikke er millionær ;)

Ja, og dette er jo et godt argument for at vi trenger innvandring :thumbup:

Gjest d2c51...45f skrev (24 minutter siden):

Ja er mange bra norske damer, Men dem er som regel allerede i et seriøst forhold.
Om dama er 40 med 4 unger med 3 fedre er det som regel et gedigent rødt flagg 🚩

Enig. En kvinne med barn (uavhengig av antall) trenger ikke en partner. Hun trenger kompetanse og jobb, ikke flere problemer. Stiller meg også veldig skeptisk til menn som går etter damer med barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (4 minutter siden):

Vi trenger arbeidsinnvandring av mennesker som deler vårt verdenssyn og som deltar i samfunnet på lik linje. Vi trenger ikke analfabete og overtroiske folk som skaper problemer.

Tja, vi har kanskje nok av etnisk norske analfabeter og overtroiske folk som skaper problemer. Eksempelvis slike problemstillinger som over her.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest 6e2fc...ee6
Gjest d2c51...45f skrev (1 time siden):

Om dama er 40 med 4 unger med 3 fedre er det som regel et gedigent rødt flagg 🚩

Anonymous poster hash: d2c51...45f

Helt feil. Det er motsatt. Kvinner som har kontroll over sin egen seksualitet og seksuell aktivitet, har mye frihet på bekostning av mannen. Har hun frihet til å velge, har hun også frihet til å vrake. 

Anonymous poster hash: 6e2fc...ee6

Lenke til kommentar
Gjest 6e2fc...ee6 skrev (12 minutter siden):

Helt feil. Det er motsatt. Kvinner som har kontroll over sin egen seksualitet og seksuell aktivitet, har mye frihet på bekostning av mannen. Har hun frihet til å velge, har hun også frihet til å vrake. 

Anonymous poster hash: 6e2fc...ee6

Jo, men dette er bare et ideal, som i en tanke. Det er ikke sånn kulturen vår er. Kvinner shames samme hva de gjør. Jeg har brukt setningen før, og gjentar det gjerne; Bordet er rigget, og kvinner kan ikke gjøre rett i vår kultur.

Tar de utdannelse er det feil, gjør de det ikke er det feil, vraker de dårlige menn er det feil, blir de hos slemme menn er det feil, har de ikke sex er det feil, har de sex er det feil, får de barn er det feil, får de ikke barn er det feil. Det er en pre-possisjon om at kvinner er feil. 

Det eneste rette kvinner kan gjøre er å drite i hva folk sier og sørge for seg selv, og har de barn, så må de sørge for de også. Da blir det i alle fall rett for de selv, og eventuelt barna. Samfunnet vil hate på de uansett, så det har ingen betydning hverken fra eller til.

 

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Jeg vet, det er i den konteksten jeg alltid har hørt det bli brukt, jeg sa det bare på en enklere måte. Men dette er også holdninger som strekker seg langt tilbake i tid og er vanskelig å bli kvitt, og ikke kun knyttet til moderne "incels".

Tror jeg brukte utrykket litt feil ja :p

At jeg er incel er nytt for meg. Man lærer noe nytt om seg selv hver dag. Har hatt flere forhold med kvinner bak meg, og tror da at jeg vanligvis ikke blir kategorisert som incel. 

Men jeg mener fortsatt at kvinner kan velge flere menn enn menn kan velge kvinner. Ikke at dette er kvinnen sin feil, men er ganske logisk sett fra naturens side.

edit: Når det kommer til om man skal bare ha norske damer. Jeg har hatt begge deler, egentlig lite forskjell. Eneste "kultursjokket" er at de har utenlandske damene har insistert på å dele alle utgifter.

 

 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (Akkurat nå):

Tror jeg brukte utrykket litt feil ja :p

At jeg er incel er nytt for meg. Man lærer noe nytt om seg selv hver dag. Har hatt flere forhold med kvinner bak meg, og tror da at jeg vanligvis ikke blir kategorisert som inceler  

Men jeg mener fortsatt at kvinner kan velge flere menn enn menn kan velge kvinner. Ikke at dette er kvinnen sin feil, men er ganske logisk sett fra naturens side.

 

 

Jeg forstod at du brukte uttrykket feil da du forklarte hva du mente, np. Mener heller ikke at du er en incel 😅 Men ja, enig i at kvinner i de fleste tilfeller har flere valgmuligheter enn menn og at det er naturlig. Det har nok ikke alltid vært sånn opp igjennom historien (og fortsatt er det ikke sånn overalt i verden), men i våre moderne samfunn hvor folk velger fritt er det tilfelle.

Lenke til kommentar
Gjest d2c51...45f skrev (2 timer siden):

Ja er mange bra norske damer, Men dem er som regel allerede i et seriøst forhold.
Om dama er 40 med 4 unger med 3 fedre er det som regel et gedigent rødt flagg 🚩

Nå er det plutselig det at dama har barn som er problemet. I andre tråder er problemet at damer ikke vil ha barn og at mange er barnløse. Kan dere ikke bestemme dere?

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (20 minutter siden):

Tror jeg brukte utrykket litt feil ja :p

At jeg er incel er nytt for meg. Man lærer noe nytt om seg selv hver dag. Har hatt flere forhold med kvinner bak meg, og tror da at jeg vanligvis ikke blir kategorisert som incel. 

Men jeg mener fortsatt at kvinner kan velge flere menn enn menn kan velge kvinner. Ikke at dette er kvinnen sin feil, men er ganske logisk sett fra naturens side.

edit: Når det kommer til om man skal bare ha norske damer. Jeg har hatt begge deler, egentlig lite forskjell. Eneste "kultursjokket" er at de har utenlandske damene har insistert på å dele alle utgifter.

 

 

Høres litt ut som at kvinner er nøkkelen da. 

Endret av RRhoads
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
RRhoads skrev (18 minutter siden):

Høres litt ut som at kvinner er nøkkelen da. 

Haha mye mulig ;). Kan godt være låsen jeg ;) 

Trippelure skrev (29 minutter siden):

Mener heller ikke at du er en incel 😅.

 Beklager vet det ikke var deg som antydet det. :) 

Jeg mener også det at å flytte til en større by, som for eksempel Oslo, ikke vil løse TS sitt dameproblem sånn helt uten videre. Men selvfølgelig kan mange i Oslo drive med samme hobby som han, og da er sannsynligheten stor at han finner ei med like verdier som han, og dermed kan det bli et forhold. Men at kjønnsbalansen alene vil ha noe utslag tviler jeg på. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Som noen påpeker. Får skaffe seg en dame fra utlandet da. For noen menn vil kanskje det å velge en som aldri vil fikse å lære norsk være det beste. Minst mulig hazzle. Og han unngår i hvert fall den slitsomme dypere samtalen.

Kjøkken og kjønnsorgan får greie seg..

Endret av Sovna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 74e53...4c0 skrev (7 timer siden):

Er det lite greit å bare kaste inn håndklet og flytte til Oslo eller andre steder med ivertall kvinner?

Eller, hva med å dra til en av studieplassene for å studere. Veldig mange jenter/kvinner som kommer fra små bygder ønsker å flytte tilbake til bygda etter endt utdannelse. Kanskje etter noen års arbeidserfaring i byen ?

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (4 minutter siden):

At vi har våre egne problemer å stri med bør vel *nettopp* kontraindikere at vi bør importere fler av dem.

Merkelige kriterier å 'velge' mennesker på.

Skal vi eksportere alle analfabeter og overtroiske? Kanskje vi kan ta ifra statborgerskapet til alle med sykdommer? DNA-teste alle foster og velge bort de med IQ under 130? Masse muligheter her for et mer effektivt og lønnsomt samfunn, hvis vi holder det som en gylden standard.

Men ideen er sjuk. Moralen det baserer seg på er en anti-moral. Så tenker vi bare dropper det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Neffi said:

Merkelige kriterier å 'velge' mennesker på.

Skal vi eksportere alle analfabeter og overtroiske? Kanskje vi kan ta ifra statborgerskapet til alle med sykdommer? DNA-teste alle foster og velge bort de med IQ under 130? Masse muligheter her for et mer effektivt og lønnsomt samfunn, hvis vi holder det som en gylden standard.

Men ideen er sjuk. Moralen det baserer seg på er en anti-moral. Så tenker vi bare dropper det.



Det er jo idéen din som er sjuk her.

Du mener tilsynelatende i fullt alvor at Norge skal importere andre lands problemer.

Ikke bare fører det til at Norge blir et dårligere land å bo i, men det fører også til rasisme, når vi med viten og vilje drar inn grupper som ikke er tilpasningsdyktige.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (Akkurat nå):

Det er jo idéen din som er sjuk her.

Se der. Vi klarer ikke skille på/bli enig om hva som er sykdom en gang. Da er vel det et dårlig utvelgelseskriterie å bruke.

Brother Ursus skrev (Akkurat nå):

Du mener tilsynelatende i fullt alvor at Norge skal importere andre lands problemer.

Mennesker er ikke problemer i utgangspunktet. Så noe må gå galt på veien, og det er vel helst det man må fokusere på. Hvorfor blir noen mennesker problemer, og hva kan gjøres for at de ikke skal bli det.

Hvis vi kan importere andre lands arbeidskraft og ressurser, så bør vi vel strengt tatt også ta en tilsvarende kake av samfunnsoppgavene. Balanse, gi og få. Og igjen, med hensyn på det jeg skrev over her; mennesker blir til en ressurs når de har det bra. Med fokus på det, har alle mennesker et potensial i seg til å være en ressurs. Men det krever noe av omgivelsene. Og der sliter vi mennesker samme hvor vi kommer i fra. Det er samfunnsoppgaven vår. Hvordan lage et samfunn der mennesker kan blomstre, ikke for individene alene sin del, men for fellesskapets del. 

Brother Ursus skrev (Akkurat nå):

Ikke bare fører det til at Norge blir et dårligere land å bo i, men det fører også til rasisme, når vi med viten og vilje drar inn grupper som ikke er tilpasningsdyktige.

Alle mennesker er tilpassningsdyktig. Men du har helt rett i at vi må kunne snakke om hva og hvordan, uten at det skal være sort/hvit-tenkning og rasisme vs woke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...