Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alle kvinnene reiser til storbyene


Gjest 74e53...4c0

Anbefalte innlegg

Gjest 74e53...4c0

Jeg synes dette er ganske trist. Siden det er ca 50% flere kvinner som tar høyere utdanning tømmes byer og bygder langt fra populære studiesteder for kvinner. I Oslo er det tusenvis flere kvinner enn menn, mens det i mange vestlandsbyer og i nord Norge er det ofte 20% overtall menn.

Er det lite greit å bare kaste inn håndklet og flytte til Oslo eller andre steder med ivertall kvinner?

Anonymous poster hash: 74e53...4c0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva du vil med disse kvinnene. Er det bare sex eller forhold? Hvis du ser etter kun sex, så er nok Oslo stedet man vil flytte til. Det er lett å gå på byen der for å finne et ONS. 

Skal man derimot finne kjærestematriale, så handler det mer om deg enn hvor du er. Er du veldig kjekk, har god økonomi og alt det der, så finner du nok kjæreste ganske fort selv om du bor i ei lita grend i Nord-Norge. Er man mindre kjekk og har litt dårlig råd, så må man senke kravene deretter. 

Lenke til kommentar
Gjest 74e53...4c0

Jeg tenker på forhold. Men jeg er ikke helt enig at det er samme hvor du bor relatert til det. Klart, det blir lettere til mer jevn kjønnsbalanse det er, enda bedre om det er flere kvinner enn menn.

Anonymous poster hash: 74e53...4c0

Lenke til kommentar
Gjest d2c51...45f

Løsningen er enkel.
Det finns kvinner fra andre land en norge, som er villig til å bo på bygda :)

Trenger faktisk ikke dra langt ut av landet heller.
Litt rundt i europa finner du mange som ikke vil være i store byer.
søramerika har mange kvinnfolk er er ekstremt vakre som uten problemer vil bosette seg i ei lita bygd hvor som helst i verden.
og så har du steriotypiske asia.
Men trenger ikke dra lengre en til svergie eller danmark for å finne deg noen som er villig til å flytte til mindre plasser.

Bare åpne øynene til at vi bor i en international verden og vi trenger ikke norske damer lengre, vi har milliarder av damer fra nesten alle kontinenter (tror du vil slite med å finne deg dame i Antarktika) 

Anonymous poster hash: d2c51...45f

Lenke til kommentar
Gjest e148e...c8c
Gjest 74e53...4c0 skrev (14 minutter siden):

Jeg tenker på forhold. Men jeg er ikke helt enig at det er samme hvor du bor relatert til det. Klart, det blir lettere til mer jevn kjønnsbalanse det er, enda bedre om det er flere kvinner enn menn.

Anonymous poster hash: 74e53...4c0

Er et utrykk som heter; Kan en nøkkel åpne mange dører, så er det en bra dør. Kan låsen åpnes av mange nøkler, så er det en dårlig lås. Det at Oslo har en kvantitet på damer, så betyr det ikke at kvaliteten er så bra. 

Anonymous poster hash: e148e...c8c

Lenke til kommentar
Gjest e148e...c8c skrev (3 minutter siden):

Er et utrykk som heter; Kan en nøkkel åpne mange dører, så er det en bra dør. Kan låsen åpnes av mange nøkler, så er det en dårlig lås. Det at Oslo har en kvantitet på damer, så betyr det ikke at kvaliteten er så bra. 

Anonymous poster hash: e148e...c8c

Dette gir ingen mening. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (11 minutter siden):

Dette gir ingen mening. 

Han skrev nok feil, og mente vel å si at det er en bra nøkkel og ikke dør. Det er noen som mener at en fyr som trekker mange damer er god (=han har en god "nøkkel"). Og damene er låsen, og om mange nøkler klarer å låse opp låsen er det en dårlig lås/dårlig dame... Det er jo også et menneskesyn å ha :roll:

Endret av Trippelure
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (20 minutter siden):

Han skrev nok feil, og mente vel å si at det er en bra nøkkel og ikke dør. Det er noen som mener at en fyr som trekker mange damer er god (=han har en god "nøkkel"). Og damene er låsen, og om mange nøkler klarer å låse opp låsen er det en dårlig lås/dårlig dame... Det er jo også et menneskesyn å ha :roll:

Var nok det personen mente ja. Jeg tenker at hen mener at få menn har et stort utvalg av damer, mens de fleste kvinner har et stort utvalg menn. Altså det vil si at selv om man er en mann i et område med flertall kvinner, så betyr ikke det nødvendigvis at han har en bedre sjanse på damene. 

Tror ikke det har noe med dårlig menneske eller kvinnesyn å gjøre. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Gjest 6f813...411
Gjest 74e53...4c0 skrev (1 time siden):

... mens det i mange vestlandsbyer og i nord Norge er det ofte 20% overtall menn.

Det er jo fint for menn som liker menn.

Anonymous poster hash: 6f813...411

Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (22 minutter siden):

Var nok det personen mente ja. Jeg tenker at hen mener at få menn har et stort utvalg av damer, mens de fleste kvinner har et stort utvalg menn. Altså det vil si at selv om man er en mann i et område med flertall kvinner, så betyr ikke det nødvendigvis at han har en bedre sjanse på damene. 

Tror ikke det har noe med dårlig menneske eller kvinnesyn å gjøre. 

Hva h*n egentlig mener kan vi jo ikke vite helt sikkert. Men akkurat det uttryklet har jeg bare hørt bli brukt i en kontekst der man ser ned på kvinner som har mange sexpartnere, mens man syns det er bra at menn har erfaring osv.

Og når h*n avslutter med denne setningen, så høres det ut på meg som om h*n har akkurat det synet 

Gjest e148e...c8c skrev (59 minutter siden):

Det at Oslo har en kvantitet på damer, så betyr det ikke at kvaliteten er så bra. 

Anonymous poster hash: e148e...c8c

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 timer siden):

Hva h*n egentlig mener kan vi jo ikke vite helt sikkert.

Var faktisk meg som postet det . Pga en bugg, så ble det postet anonymt. Kunne bare ikke dy meg beklager. Men det var det jeg mente, men kan forstå at min kommentar kan ha blitt tolket som litt sexist. Brukte nok utrykket litt feil :p

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (2 minutter siden):

Var faktisk meg som postet det . Pga en bugg, så ble det postet anonymt. Kunne bare ikke dy meg beklager. Men det var det jeg mente, men kan forstå at min kommentar kan ha blitt tolket som litt sexist. 

Ok, skjønner 😅👍 

Lenke til kommentar
Gjest d2c51...45f
Stripete skrev (12 minutter siden):

Jeg er fra bygda, mange menn der reiste til Thailand, du kan gjøre det?

trenger ikke reise så langt en gang.
Masse folk fra europa som også er villig til dette.
Men alle bare tror man må til thailand/asia

Har også kjenninger på "bygda" som henta sine fra latinamerica.
Det er sexy damer det ;) 

Er også mange damer i tyrkia som er villig til å rømme landet å flytte til bygda i norge. ;) 

Anonymous poster hash: d2c51...45f

Lenke til kommentar
Gjest d2c51...45f skrev (2 minutter siden):

trenger ikke reise så langt en gang.
Masse folk fra europa som også er villig til dette.
Men alle bare tror man må til thailand/asia

Har også kjenninger på "bygda" som henta sine fra latinamerica.
Det er sexy damer det ;) 

Er også mange damer i tyrkia som er villig til å rømme landet å flytte til bygda i norge. ;) 

Anonymous poster hash: d2c51...45f

Nemlig, så da er jo dette et ikke-problem?

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Hva h*n egentlig mener kan vi jo ikke vite helt sikkert. Men akkurat det uttryklet har jeg bare hørt bli brukt i en kontekst der man ser ned på kvinner som har mange sexpartnere, mens man syns det er bra at menn har erfaring osv.

Og når h*n avslutter med denne setningen, så høres det ut på meg som om h*n har akkurat det synet 

 

Det betyr rett og slett at menn som puler mange damer er The Man, gigachad, alpha. mens damer som puler mange menn er løstøser, sluts, luddere, hoes.

Spesielt når "hun ligger med alle untatt meg!".

 

Det betyr rett og slett at kvinner som har kontroll over sin egen seksualitet og seksuell aktivitet, har for mye frihet på bekostning av mannen. Har hun frihet til å velge, har hun også frihet til å vrake. Og det er det kun mannen som kan ha. Så før vi har fått på plass et lovverk som sørger for nettopp det (kommer ikke til å respondere til bad faith-apologister som gnåler "erra ingen som har sagt noe om lovverket?"), er det nest beste å kulturellt shame kvinner som har seg mye, mens vi hyller menn som har seg mye.

 

Kort sagt, samme incel-søpla som alltid.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
AtterEnBruker skrev (6 minutter siden):

Kort sagt, samme incel-søpla som alltid.

Som også egentlig er irritert over at kvinner får seg utdannelse, for det gir de kompetanse. Gjerne mer kompetanse enn de selv har. Da blir det vanskeligere å undertrykke og kontrollere disse damene basert på stum maskulin autoritet.

At utdanningsinstitusjonene er spredt rundt omkring i hele Norge, kalles 'Oslo' i retorikken, for hvis de bare må dra en 6 mil til nærmeste utdanningssted, vil det jo ligget på dem selv.

Jeg syns asia er en god løsning for disse, europa, hvor som helst. Det er ille når man er så underutviklet at man ikke klarer å åpne en dør, men må få en spesialtilpasset dør for å trene på. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...