Gå til innhold

Hvordan få teksten over hele arket i Word?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nebrewfoz skrev (22 minutter siden):

Du kan justere margene oppe, nede, til høyre, og til venstre.

'Default printer' bestemmer hvor små margene kan bli. (Dvs., du kan som regel ikke sette 0.)

Mener du at det finnes en knapp inne på Word mens jeg redigerer dokumentet som heter "default printer"? 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Yessie said:

Virker som det kanskje kun går på pc og jeg har kun gratisversjonen på mobil

Neida, det er bare et knotete grensesnitt. Hvis du trykker på '...' til venstre for keyboard-ikonet når du er i edit-mode, så kommer det opp en meny på venstre side. Default er Home, men hvis du trykker på pilen, så kan du velge Layout, og der finner du Margins. Velg custom margins og så videre.

Lenke til kommentar

Litt på sidelinjen av topic: Det finnes programmer som kan overstyre (*) printerens minsteavstand til kantene. Det som da skjer er simpelten at skriverhodet går så langt som printeren tillater og du sitter likevel igjen med en marg, et område hvor skriveren aldri vil kunne plassere blekk uansett hvor mye du prøver.

I en halvgammel kontorprinter målte jeg denne grensa til litt over 12mm for A4-ark, men dette kan naturligvis variere mellom ulike skrivere.

* Vet at begrepet "overstyre" ikke er korrekt, men er enklest for forklaringen sin del. Greia er vel heller den at programmene da ikke setter egne begrensninger på kommando til printer slik at det da blir printeren selv som setter begrensninga. Æsj, dette ble fryktelig knotete forklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...