Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Flere varsellamper caddy 2007


Anbefalte innlegg

Jeg skulle starte opp bilen og har fått opp flere varsellamper. Motorlampen, styrevarsel og servoen funker ikke, abs og esp, samt varsel på bremsene hvor den begynner å blinke og pipe. Jeg var i prosessen av å montere en ledbar dagen før men hadde ikke koblet til det elektriske enda. Noen som har noen tips til hva som kan være galt?

IMG_8211.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (9 minutter siden):

Mål spenning på batteriet ditt.

Satt batteriet på lading for rundt en time siden. Den visste 13.05V nå, da jeg startet bilen var det varsel på batteri som forsvant når dem startet og varsel på glødingen som blinket. Den var på 12.7V etter start

Lenke til kommentar

Håpløst å si sikkert hva dette er uten å kjøre diagnostikk, kan være noe så enkelt som sikringer. Servoen er vel elektronisk og ikke hydraulisk på disse.

Man får kjøpt vagcom på aliexpress til 200kr med frakt, er piratvare men så lenge det blir brukt privat så har det ikke så stor betydning.

Lenke til kommentar

Er det også ABS-lampe samt rattvinkel-lampe som lyser ?

Da kan det være litt forskjellig galt foreksempel rattsensor, esp-sensor, abs, etc. fikk omtrent de samme varsel samt nødmodus på en ford connect diesel, der var det EGR-ventilen som hadde satt seg.

Men som sagt man må nesten disgnosere, du kan lete på youtube om det er noen som har opplevd noe tilsvarende, eller du kan jo alltids prøve å resette serviclampen.

 

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...