Gå til innhold

Disney kjøper seg inn i Epic Games for 16 milliarder kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt ved dette høres i grunnen helt forferdelig ut! Inntrykket jeg får er at dette blir slags gigantisk sjelløst spill laget kun for å selge mikrotransaksjoner til blodpris. Men jeg kan ta feil, og den som venter får se!

Endret av Hawko
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
mandodiao skrev:
SynT skrev (52 minutter siden):

Heldigvis er Epic ødelagt fra før av så Disney kan ikkje gjer det så møkje verre

Hvordan er Epic ødelagt? 

Alt fokuset deres er på Fortnite. Har null interesse i fortnite
  • Liker 4
Lenke til kommentar
SynT skrev (3 minutter siden):

Alt fokuset deres er på Fortnite. Har null interesse i fortnite

Er vel bare å ikke spille det?

Har ikke noe problem med å overse det spillet selv. Bruker den selv kun til de gratis spillene de gir hver uke. Fått mye bra der uten å bruke 1,-, og alt fungerer bra rundt det.

Syntes Steam har mer popup reklame som er mer i veien enn det Epic har, men overlever det også.

Får håpe Disneys inntog ikke gjør at gratis spillene droppes. Var på nippet til å kjøpe ett spill, som oppfølgeren som kom gratis var meget bra, men før jeg rakk det, så kom det også gratis :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
SynT skrev (2 timer siden):

Alt fokuset deres er på Fortnite. Har null interesse i fortnite

Okay skjønner. Jeg er veldig glad i Fortnite, og syns det holder et høyt nivå i spillopplevelse.

Kjenner ikke til Epic så mye mere enn at jeg har hatt det gøy med Unreal, Fall Guys, Fortnite.

Føler ikke særlig dystopi rundt Disney sitt engasjement heller, men jeg kan ta feil

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
7 hours ago, AndersT2 said:

Er vel bare å ikke spille det?

Har ikke noe problem med å overse det spillet selv. Bruker den selv kun til de gratis spillene de gir hver uke. Fått mye bra der uten å bruke 1,-, og alt fungerer bra rundt det.

Syntes Steam har mer popup reklame som er mer i veien enn det Epic har, men overlever det også.

Får håpe Disneys inntog ikke gjør at gratis spillene droppes. Var på nippet til å kjøpe ett spill, som oppfølgeren som kom gratis var meget bra, men før jeg rakk det, så kom det også gratis :D

Nå var det strengt tatt ikkje EGS eg snakket om.

Lite tips til deg når det gjelder steam

image.png.d23418aade79f170242d7b0d8ede7c42.png

Folk klage på ting uten å sjekke ka settings som faktisk finnes 😞

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SynT skrev (12 timer siden):

Nå var det strengt tatt ikkje EGS eg snakket om.

Lite tips til deg når det gjelder steam

image.png.d23418aade79f170242d7b0d8ede7c42.png

Folk klage på ting uten å sjekke ka settings som faktisk finnes 😞

Vet godt at det kan slås av. Men kommer tilbake av seg selv med jevne mellomrom uansett.

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (8 timer siden):

Spenstig av Disney fortsatt å gjøre så store investeringer i en tid hvor det går så dårlig.

Kanskje for å ta opp kampen med de nye attraksjonene i Universal?

Hva baserer du påstanden om at "det går så dårlig"? Aksjene deres har gått veldig bra i det siste så du baserer det vel på noe annet?

image.png.dc10b13f6c75554e952cd45d0e14f9be.png

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...