Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Fa-cup og ligacupfinalen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (2 timer siden):

EDIT: Og jeg håper den sutreungen Bruno blir solgt snart, er så drittlei trynet hans og den syke sippingen hans. Han greide å få gult kort på det målet til og med, det er rett og slett et bortkasta talent hele jævla fyren 

Bruno er det beste kjøpet Man Utd. har gjort post-Sir Alex. En brilliant spiller som ville vært i førsteelleveren til de fleste klubber i verden, som gir alt for drakta og i dag avslutter han kampen som skadet midtstopper. Mangelen på respekt deler av fanbasen viser fordi han er litt sutrete synes jeg er trist. 

Denne kampen var forøvrig en for historiebøkene. 

Endret av VifteKopp
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (6 minutter siden):

Bruno er det beste kjøpet Man Utd. har gjort post-Sir Alex. En brilliant spiller som ville vært i førsteelleveren til de fleste klubber i verden, som gir alt for drakta og i dag avslutter han kampen som skadet midtstopper. Mangelen på respekt deler av fanbasen viser fordi han er litt sutrete synes jeg er trist. 

Denne kampen var forøvrig en for historiebøkene. 

Det er sant. Går å respektere det gode spillet hans og allikevel hate at han er så sytete til tider.

Og det må være lov å si at han hadde vært en enda bedre spiller om han kunne lagt bort den delen. For noen ganger går faktisk sytingen hans utover spillet og laget.

Men nå er ikke jeg United fan, så er jo egentlig ikke blant de du adresserer. 

Lenke til kommentar

@VifteKopp Jeg er helt uenig, dønn seriøst. Bruno har alt som skal til for å være den kapteinen vi behøver men altfor ofte så er oppførselen hans ødeleggende både for seg selv og for laget. At han sutrer er ikke slik en kaptein skal være, og dette er ting som feks også Keane har vært kritisk på. 
 

En kaptein skal være er eksempel på hvordan man skal være og pushe andre og når han går i sutremodus så drar han alle ned i den samme suppa. Slik er ikke bautaer som Keane vært. Eller Gerrard. Eller John Terry. 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Cappo skrev (2 minutter siden):

Det er sant. Går å respektere det gode spillet hans og allikevel hate at han er så sytete til tider.

Og det må være lov å si at han hadde vært en enda bedre spiller om han kunne lagt bort den delen. For noen ganger går faktisk sytingen hans utover spillet og laget.

Men nå er ikke jeg United fan, så er jo egentlig ikke blant de du adresserer. 

bshagen skrev (1 minutt siden):

@VifteKopp Jeg er helt uenig, dønn seriøst. Bruno har alt som skal til for å være den kapteinen vi behøver men altfor ofte så er oppførselen hans ødeleggende både for seg selv og for laget. At han sutrer er ikke slik en kaptein skal være, og dette er ting som feks også Keane har vært kritisk på. 

Det er helt greit å klage på sytingen hans. Det gjør jeg selv.

Men det er noe helt annet enn å ville selge Bruno, som jeg til stadighet ser enkelte fans vil når det butter i mot og kameraet zoomer inn på sutretrynet hans. Mannen er en fabelaktig fotballspiller, og når Ten Hag etterhvert får dette laget til å fungere vil Bruno være en integral del av det. 

Lenke til kommentar
Cappo skrev (2 minutter siden):

Har ikke sett intervjuene. Hva klaget han på?

En idiotisk "journalist". Klopp gratulerte united med seieren og nevner at Liverpool har spilt mange mange kamper i det siste når "journalisten" lurte på hvor Liverpools intensitet ble av. Så følger "journalisten" opp med: " har Liverpool spilt mange kamper?" Da blir det så tøvete at Klopp gikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (11 minutter siden):

En idiotisk "journalist". Klopp gratulerte united med seieren og nevner at Liverpool har spilt mange mange kamper i det siste når "journalisten" lurte på hvor Liverpools intensitet ble av. Så følger "journalisten" opp med: " har Liverpool spilt mange kamper?" Da blir det så tøvete at Klopp gikk.

Så han fikk spørsmål fra noen som ikke følger med på engelsk fotball?

Han skulle ikke spurt om hvorfor Alisson og Alexander-Arnold ikke spilte i samme slengen? 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (2 timer siden):

En idiotisk "journalist". Klopp gratulerte united med seieren og nevner at Liverpool har spilt mange mange kamper i det siste når "journalisten" lurte på hvor Liverpools intensitet ble av. Så følger "journalisten" opp med: " har Liverpool spilt mange kamper?" Da blir det så tøvete at Klopp gikk.

Pinlig av Klopp.

Det er et helt ordinært spørsmål. Bare svar på det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (1 time siden):

En idiotisk "journalist". Klopp gratulerte united med seieren og nevner at Liverpool har spilt mange mange kamper i det siste når "journalisten" lurte på hvor Liverpools intensitet ble av. Så følger "journalisten" opp med: " har Liverpool spilt mange kamper?" Da blir det så tøvete at Klopp gikk.

Bare finner du på eller misforsto du? Han spurte jo ikke "har Liverpool spilt mange kamper?". Han startet en ny setning med "so, too many games" som en innledning på et nytt spørsmål før Klopp avbryter han i kjent, ufordragelige stil og forlater intervjuet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...