Gå til innhold

Søke etter gammel tråd


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skulle gjerne funnet tilbake til en gammel tråd som jeg tror var i jussdelen. Mitt spørsmål var om hva man kan gjøre selv av elektrisk arbeid, så lenge spenning er under 50 volt og effekt under 200 voltamper. Ord som: lov lovdata forskrift standard kan antageligvis ha vært med der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søkemotoren er ikkje den beste, men så lenge du veit kven som starta tråden blir det enklare. Gå inn på profilen din, trykk på knappen for ditt innhold og filtrer på kun emner. Då får du opp denne sida: https://www.diskusjon.no/profile/11782-toreae/content/?type=forums_topic&change_section=1

Der fann eg denne tråden, som kanskje er den du leiter etter: 

Du kan bruke same metode for innlegg, men om brukaren som skreiv innlegget har mange tusen så blir det litt jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søkemotoren til diskusjon.no virker helt fint her. Jeg forstår helt genuint ikke hvorfor den virker så dårlig hos "alle andre" men funker fint hos meg, men jeg tror dere når dere sier at den funker dårlig altså. @TSP har du noe teknisk du vil tilføye? ..kan det blir bedre for de hvor den ikke fungerer så godt?

Lenke til kommentar
Gaea skrev (12 minutter siden):

Søkemotoren til diskusjon.no virker helt fint her. Jeg forstår helt genuint ikke hvorfor den virker så dårlig hos "alle andre" men funker fint hos meg, men jeg tror dere når dere sier at den funker dårlig altså. @TSP har du noe teknisk du vil tilføye? ..kan det blir bedre for de hvor den ikke fungerer så godt?

Finn du tråden TS leiter etter med søkemotoren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...