Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner som aldri kommenterer på FB


Gjest 62c35...78a

Anbefalte innlegg

Gjest 62c35...78a

Og som har sagt at de ikke bruker FB. Er det da vits i å være venn med dem på FB? Jeg fjernet slik venn og det gikk 2 døgn, så ringte hun og spurte hvorfor jeg hadde fjernet henne som venn. Jeg svarte bare "Du bruker jo ikke FB". Er det ikke da rart at hun la merke til det etter bare 2 dager? Hva foregår?

Anonymous poster hash: 62c35...78a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 900b6...9e8

Jeg gidder aldri å kommentere eller like på facebook. Men jeg ser fortsatt på det når jeg kjeder meg.

Anonymous poster hash: 900b6...9e8

Lenke til kommentar
Gjest 62c35...78a

Det er klart jeg kunne ha gjort,  men når jeg ser at de er veldige aktive, da er jo påstanden usann, ikke sant?

Anonymous poster hash: 62c35...78a

Lenke til kommentar
Gjest 62c35...78a skrev (13 timer siden):

Det er klart jeg kunne ha gjort,  men når jeg ser at de er veldige aktive, da er jo påstanden usann, ikke sant?

Anonymous poster hash: 62c35...78a

Å være aktiv kan bety så mangt. Hvis man ikke poster eller kommenterer mye så vil man kanskje påstå man ikke er aktiv mye, selv om man er innlogget ofte. Spesielt når tjenester som messenger og grupper gjør at du er "aktiv på Facebook" selv om man aldri bruker feeden der folk liker eller kommenterer på innlegg.

Jeg har ikke hatt FB på mange år nå, men jeg ville nok også stusset litt over hvis noen plutselig slettet meg som venn hvis det var noen jeg kjente godt. Fordi det sender et signal, bevisst eller ei. 

Og er det noen som liker drama og driver det å slette for så å legge til folk igjen så er det barnslig oppførsel jeg ikke hadde orket å finne meg i og heller latt vennskapet 'gå ut på dato'.

Endret av Comma Chameleon
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest f17f5...ceb

Jeg bruker Facebook kun til en gruppe jeg er medlem i. Hvem bruker Facebook aktivt i 2024 lol? 

Anonymous poster hash: f17f5...ceb

Lenke til kommentar
Gjest 6b44d...6e2

Bruker ikke å slette noen på Facebook. Det måtte være folk som jeg ikke kjenner eller kommer til å ha noe kontakt med.

Anonymous poster hash: 6b44d...6e2

Lenke til kommentar
Bya skrev (54 minutter siden):

Kjenner nesten ingen som fortsatt bruker vanlig Facebook. Kun Messenger.

Ganske praktisk for og få tilgang til ymse grupper. Forum har vært ganske dødt i mange år, bare se her inne. Lurer dog på om det kan få sin renessanse snart siden Facebook begynner å bli mindre populært. 

Lenke til kommentar

Sliter du med å komme under grensa på 5000 venner, kan du kanskje skrive at "beklager, i mitt system ble du nr. 5002 og må stå i kø". Men har du under 1000 venner bør en være så raus og ha "venner" som ikke oppfører seg perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...