Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 16


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi burde selvsagt gjort det bedre når vi dominerte. Hadde plenty med muligheter som ble brukt for dårlig. Men fikk faen ingen ting av dommerne. Burde vært straffe til jesusi første. Lett rødt kort i 2. Er jo klink albue i en situasjon hvor ball ikke er i nærheten en gang. Hva annet enn rødt kan det være? Så annuleringen. Hvis ballen er nær hender til begge spillere så er det jo helt krise å annulere. På hvilken måte er den CLEAR AND OBVIOUS?

Lenke til kommentar
Dagner skrev (11 timer siden):

En spiller blokkerer ball på vei mot mål med armen, deretter får en annen spiller ballen i armen og scorer mål.

Resulterer i at det ikke er straffe, men annulert mål.

???????????????????????????????????

Helt seriøst, jeg forstår ingenting av dette mer. Skulle gjerne likt å høre samtalen med de på VAR rommet og dommeren på banen. 

Lenke til kommentar
Golf'ern skrev (12 minutter siden):

Dommeren blåste jo og annulerte. Så den er vel grei, VAR gjorde jo ingenting.

Det var en helt annen situasjon og ikke hva jeg snakker om.  Tenker på hands-situasjonen du, der dømte dommeren så det blir noe annet enn palace-straffen ja. :)

 

VAR gikk inn etter 5min å ga palace straffe på noe så åpenbart samme situasjon som Jesus hadde der VAR ikke gikk inn å ga straffe. Ergo bruk av ordet "ujevn".

 

 

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...