Gå til innhold

Viser GTA 6 neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dellers skrev (23 minutter siden):

Kjedelig om de ikke klarer å komme opp med en ny lokasjon nå heller. Miami er dessuten litt flat og kjedelig.

Jeg ønsker gjerne en oppgradert, moderne versjonen av Vice City velkommen. Dette kommer til å bli fett uansett! Men jeg håper du og alle andre som spiller det kommer til å få mye glede av det mange år fremover 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Dellers skrev (21 timer siden):

Kjedelig om de ikke klarer å komme opp med en ny lokasjon nå heller. Miami er dessuten litt flat og kjedelig.

Einig. Det hadde absolutt ikkje gjort noko om dei utfordra seg sjølve til noko heilt nytt. Områdene som var mest moro i GTAV var nordover med fjell og meir kupert terreng.

Lenke til kommentar
Zeph skrev:
Dellers skrev (21 timer siden):

Kjedelig om de ikke klarer å komme opp med en ny lokasjon nå heller. Miami er dessuten litt flat og kjedelig.

Einig. Det hadde absolutt ikkje gjort noko om dei utfordra seg sjølve til noko heilt nytt. Områdene som var mest moro i GTAV var nordover med fjell og meir kupert terreng.

Enig i at Miami er altfor flatt og kjedelig. Forhåpentligvis er Rio eller et annet sted i Latin-Amerika og med slik tidligere rykter har sagt.
Lenke til kommentar

Synes byttingen i GTA V var ganske kul spesielt på den tiden spillet kom ut. Om de bare skulle gjort det samme nå så hadde det nok vært litt skuffende. Hvis det er bytting håper jeg de utvider det litt. Det er kanskje lov å håpe på at Singleplayer kan spilles i COOP? Det hadde kanskje tatt det et nivå lengre. 

Uansett blir det jo hakket mindre "ille" når det ser ut til å være kun 2 i stedet for 3.

Gunfreak skrev (56 minutter siden):

De ble mer som en random soldat du kaster i døden i et RTS.

Minner meg om Battlefield 2: Modern Combat der man kunne hot swappe mellom ulike figurer 

 

Men der var de virkelig anonyme. Synes karakterene i GTA:V fikk nok tid på seg og var unike nok til at jeg brydde meg om alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...