Gå til innhold

Koranen er beviseleg oppdikta.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skaftetryne32 skrev (På 31.10.2023 den 7:58 AM):

Ja akkurat som bibbern. Same shit, different name.

Nei, men å peika på at det er lygn at ei "heilag" bok er skriven av ein allvitande gud, dersom boka er full av faktiske feil ingen gud ville gjera, er rein logikk.

The Avatar skrev (23 timer siden):

Ja. Det blir som å påstå at det er ein faktafeil at det ikkje er historisk bevis for at Espen Askeladd gifta seg med ei prinsesse og arva eit halvt kongerike. Heile eventyrboka er reint oppspinn så å påpeike at X faktafeil i Asbjørnsen og Moe sine bøker, og berre Y faktafeil i Harry Potter kan sjølvsagt ikkje brukast som argument for Harry Potter bøkene er sannferdige. Det er fortsatt reint oppsinn alt som står i begge bøkene.

 

Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (På 30.10.2023 den 2:52 PM):

Det ser eg ikkje bort frå. Men ein vesentleg skiland er at Bibelen er forfatta av menneske, og menneske kan gjera feil. Dermed er feil i Bibelen - langt ferre påviste enn i Koranen -  ikkje prov for ar ein gud ikkje er involvert. Koranen og islam påstår begge at Koranen er dei eksakte og feilfrie orda få ein gud, og alle feila provar grundig at denne påstanden er ei lygn.

Ironi: Koranen seier ein stad at hadde ikkje tekstene vore frå ein gud, hadde ein funne mange feil i dei. Når ein så finn fleire feil pr. side, fortel det mykje.

Enda mer ironisk at denne "guden" åpenbart leste bibelen før h*n skrev koranen - i dagens åndsverksbeskyttende samfunn ville en så åpenbar rip off av både historier, persongalleri og dogmer blitt ansett som rent plagiat ;)

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (19 minutter siden):

Noko anna eg ikkje skjønar, er iveren frå fleire etter å påpeika at også andre religionar er ille eller at dei og er oppdikta - underforstått: Då er det ikkje grunn til å legga fram svarte sider ved islam.  Om andre religionar er aldri så falske og/eller valdelege og/eller uærlege, fjernar det ikkje ein millimeter av religionsrasisma, lovleg uærlegdom, påboden undertrykking og vald i Koranen og islam. Og slett ikkje gjer dei det prova faktumet at Koranen ikkje er ord frå ein gud, mindre rett eller mindre viktig - Koranen er er like oppdikta, falsk, valdeleg og med lovleg uærlegdom i gjerning sjølv om og andre religionar er mindre bra.

 

Men det er ein effektiv og mykje nytta metode til å avspora ein debatt - eller til å spora den over på tema ein likar betre, t.d. kristendomshat.

Jeg gjør det fordi du har en tydelig agenda her. Du generaliserer for en stor gruppe mennesker i verden og kaller de uærlige og voldelige, altså akkurat det som skaper fremmedfrykt og hat, ikke for bare religionen, men for mange mennesker.

Jeg sporet egentlig ikke over til kristendommen selv, men jeg skjønner de som gjør det fordi hva er det mest sannsynlig at du er? Kristen. Da er det nok mange som føler her at du svartmaler en religion du ikke liker slik at du kan føle at din er overlegen. 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
barfoo skrev (23 timer siden):

Det litt sentrale her er jo at vedkommande trådstarter framstår lett monoman, gitt valg av nick og intensitet. Det er ... liksom ikkje ein debatt, men soapboxing. Når vedkommande då avviser tilsvarande problem i andre religiøse tekstar er komedien komplett.

For å sitere bibelen:

Kvi ser du flisi i auga åt bror din, men bjelken i ditt eige auga vert du ikkje var? Korleis kann du segja til bror din: Bror, lat meg taka ut flisi som sit i auga ditt! du som ikkje ser bjelken i ditt eige auga? Hyklar! Tak fyrst bjelken ut or ditt auga, då kann du sjå å taka flisa ut or auga åt bror din.

Feil. Eg avviser ikkje feil i andre religionar. Eg peikar berre på at om andre religionar og har feil, fjernar det ikkje ei einaste svart side eller ein einaste feil i Koranen/islam. Koranen er like oppdikta/falsk, religionsrasistisk, valdeleg og med like vide løyver til lovleg uærlegdom likevel.

Eg har reist litt i mitt liv - innom alle dei store religionane (innkludert vel eit dusin muslimske land) - sett og møtt menneske og kulturar, ideologiar og moralkoder. Og eg har frå eg var liten vore lesehest. Både det eg har lese, det eg har fått via andre media eller menneske og det eg har sett, har fortalt meg at menneske stort sett er menneske, men at islam med si omfattande religionsbaserte rasisme, sin valdelege ideologi og moralkode, og sine vide reglar for lovleg uærlegdom stikk seg ut. Når ein då kjem over sterke prov for at det ikkje er sant at Koranen er ord frå ein gud, men er oppdikta og falsk, gjer det inntrykk.

Når det gjeld Koranen, har eg studert boka ein 10 års tid. Og kjenner den temmeleg bra. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
barfoo skrev (23 timer siden):

Det litt sentrale her er jo at vedkommande trådstarter framstår lett monoman, gitt valg av nick og intensitet. Det er ... liksom ikkje ein debatt, men soapboxing. Når vedkommande då avviser tilsvarande problem i andre religiøse tekstar er komedien komplett.

For å sitere bibelen:

Kvi ser du flisi i auga åt bror din, men bjelken i ditt eige auga vert du ikkje var? Korleis kann du segja til bror din: Bror, lat meg taka ut flisi som sit i auga ditt! du som ikkje ser bjelken i ditt eige auga? Hyklar! Tak fyrst bjelken ut or ditt auga, då kann du sjå å taka flisa ut or auga åt bror din.

Les De dei to bøkene, vil De sjå at flisa ligg i NT og bjelken i Koranen, for å nytta terminologien.

Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (4 timer siden):

Allah, er ikke en rar gud, som bare muslimene tilber.

Det er det persiske ordet for gud.

De blir bare ikke helt enige om, Jesus har kommet, eller ikke og en av dem. mener at han er med i treenigheten.

 

Koranen er heil klar på at Jesus har kome - og at han var ivrig muslim. I islam er han den 3. mest sentrale profeten etter Muhammed og Abraham. (Muhammed var dessutan ikkje profet - det er heilt klart også i Koranen at han ikkje hadde profetiske evner. Sendebod i beste fall, men ikkje profet. Men "profet" er ein fin tittel å nytta.)

Lenke til kommentar
0laf skrev (6 timer siden):


Koranen bygger på bibelen, og inneholder i stor grad de samme fortellingene.
Bibelen bygger på Toraen, og inneholder i stor grad de samme fortellingene.

De tre abrahamittiske religionene, jødedommen, kristendommen og islam, tilber samme Gud.

Hvorvidt det er løgn at tekstene stammer fra en allmektig Gud, kommer vel helt an på hva man tror på.
Ingen kan bevise eller motbevise slike påstander, den ene eller andre veien, det er derfor milliarder av mennesker tror på dette.

At det dukker opp ett og annet snøflak nå og da, som tror hen har fasiten på religøse tekster og folks tro, er uunngåelig, men artig er det lell.

Feil. Jødane og dei kristne sin gud, Jahve, kan vera den same. Men Allah (opprinneleg ein polyteistik arabisk månegud) har så totalt annleis ideologi og moralkode, at det ikkje er sant at han er den same som Jahve. Dette sjølv om både Koranen og islam påstår det. Hugs her islam sine vide løyver til lovleg uærlegdom, innkludert når det gjerld å forsvara eller fremja islam.

Lenke til kommentar
0laf skrev (6 timer siden):


Koranen bygger på bibelen, og inneholder i stor grad de samme fortellingene.
Bibelen bygger på Toraen, og inneholder i stor grad de samme fortellingene.

De tre abrahamittiske religionene, jødedommen, kristendommen og islam, tilber samme Gud.

Hvorvidt det er løgn at tekstene stammer fra en allmektig Gud, kommer vel helt an på hva man tror på.
Ingen kan bevise eller motbevise slike påstander, den ene eller andre veien, det er derfor milliarder av mennesker tror på dette.

At det dukker opp ett og annet snøflak nå og da, som tror hen har fasiten på religøse tekster og folks tro, er uunngåelig, men artig er det lell.

Feil. Om ein trur eller ikkje trur at ei tekst stammar frå ein allvitasnde gud, er ikkje avgjerande for om trua er rett og sann eller ikkje. Ligg det føre klare prov for at trua er feil, vert sanninga uendra, sjølv om ein trur aldri så sterkt på ein feil. INGEN gud - og slett ikkje ein allvitande gud - ville gjera så mange og tildels grive feil i si heilage bok, som ein finn i Koranen. Sjå t.d. listene i "1000+ Mistakes in the Quran". Les Koranen sjølv og sjå om feila - og dermed prova - er snøflak.

Grunnen til at milliardar trur på Koranen, er for det eine tvangen i islam, og for det andre at feila vert bortforklarde eller oversette - i ei bok som sjølv seier den skal lesast bokstaveleg, for ingen kan forklara betre eller rettare enn Allah/Koranen sine ord. Og så er den altså overfull av faktiske feil. Og alle feila gjev faktisk fasitten: Dei provar at det er lygn at Koranen er ein allvitande gud sine ord.

 

(Ein eit ekstra - og forteljande - faktum er at nokre av feila - t.d. astronomien i Koranen - er i samsvar med kva ein feilaktig trudde var rett på Muhammed si tid.)

Lenke til kommentar
Kjennar av Koranen skrev (4 minutter siden):

Feil. Om ein trur eller ikkje trur at ei tekst stammar frå ein allvitasnde gud, er ikkje avgjerande for om trua er rett og sann eller ikkje. Ligg det føre klare prov for at trua er feil, vert sanninga uendra, sjølv om ein trur aldri så sterkt på ein feil. INGEN gud - og slett ikkje ein allvitande gud - ville gjera så mange og tildels grive feil i si heilage bok, som ein finn i Koranen. Sjå t.d. listene i "1000+ Mistakes in the Quran". Les Koranen sjølv og sjå om feila - og dermed prova - er snøflak.

Grunnen til at milliardar trur på Koranen, er for det eine tvangen i islam, og for det andre at feila vert bortforklarde eller oversette - i ei bok som sjølv seier den skal lesast bokstaveleg, for ingen kan forklara betre eller rettare enn Allah/Koranen sine ord. Og så er den altså overfull av faktiske feil. Og alle feila gjev faktisk fasitten: Dei provar at det er lygn at Koranen er ein allvitande gud sine ord.

 

(Ein eit ekstra - og forteljande - faktum er at nokre av feila - t.d. astronomien i Koranen - er i samsvar med kva ein feilaktig trudde var rett på Muhammed si tid.)

Som en kompis av meg sa til meg: Om du ikke blir frelst (han er kristen) så er du i stor fare!

Her blir det med andre ord risiko vs belønning.

På den ene siden har du evig pine, på ubeskrivelig vis.

På den andre siden, så har du voldsom belønning.

Jeg antar det er samme greia i islam.

Hva velger du?  Er du villig til å se bort fra logikk?  Hvis de fleste rundt deg tror på dette og maser om dette konstant, vil det ikke da være lettere og inneholde mindre risiko å bare innordne seg disse holdningene?

 

Lenke til kommentar

Koranen er virkelig det reneste rør av selvmotsigelser og faktiske feil, men bibelen er virkelig ikke vesentlig bedre. At mennesker kan bruke disse bøkene som rettledning og fakta i dag sier mye om hvor tilbøyelige vi er til å tro på det reneste sludder så lenge vi får en slags mening i livet, all fornuft og logikk ville ført disse bøkene på hylla for godt. For lengst.

Lenke til kommentar
0laf skrev (7 timer siden):


Koranen bygger på bibelen, og inneholder i stor grad de samme fortellingene.
Bibelen bygger på Toraen, og inneholder i stor grad de samme fortellingene.

De tre abrahamittiske religionene, jødedommen, kristendommen og islam, tilber samme Gud.

Hvorvidt det er løgn at tekstene stammer fra en allmektig Gud, kommer vel helt an på hva man tror på.
Ingen kan bevise eller motbevise slike påstander, den ene eller andre veien, det er derfor milliarder av mennesker tror på dette.

At det dukker opp ett og annet snøflak nå og da, som tror hen har fasiten på religøse tekster og folks tro, er uunngåelig, men artig er det lell.

Feil. Koranen bygg ikkje på Bibelen. Den har t.d. fullstendig annleis ideologi og moralkoder. Derimot er det heilt rett at den har teke mykje materiell derifrå, omforma det slik at det høvde til Muhammed sin ideologi, etc., og nytta det som muslimsk - og påstår at skilnadane kjem av at Bibelen er forfalska.

Og for å gjenta det: Sanning er ikkje avhengig av kva du trur, men av kva som er realitet. Det er ein realitet at Koranen er overfull av feil ingen gud ville gjera (utrulege 2400 er påvist i t.d. "1000+ Mistakes in the Quran". T.d. finnest det ikkje 7 materielle himlar over Jorda, sjølv om muslimar trur det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...