Gå til innhold

TV-serien basert på Fallout har fått premieredato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra lekkasjene som har vært så holder de seg i god tro mot Fallout universet. Jeg håper de ikke fokuserer for mye på politikk, selv om jeg kan tenke meg at det overordnede temaet vil bli politikken mellom fraksjoner. Det som virkelig bør fremheves er den mystikken og utforskingen hvor man finner ut nye ting. Litt som Lost serien var i starten.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (10 minutter siden):

" Fallout-TV-serien er skrevet og produsert av Jonathan Nolan og Lisa Joy. De to var blant annet med å skape Westworld " De lager sjeldent noe dritt , så dette blir nok meget bra :) .

Let's agree to disagree...

Westworld så jeg skikkelig frem til, men fy f... som de kjørte den serien på dynga!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Anqel skrev:
Kakkelfant skrev:

Får håpe de ikke drar en Fallout 76

eller rings of power
Håper den blir like bra som rings of power - som var utrolig bra🤩 Så kan jeg og andre vanlige dødelige som ikke lider av elite syndromet,eller at "adapsjoner på kryss av sjangere må kopieres til punkt og prikke syndromet" kose oss med denne serien 😅 Amazon er jeg ingen forkjemper for på NOEN som helst måte, men synes serien var MEGET fornøyelig👍🏾👍🏾
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenker det kan bli bra om de ikke prøver å introdusere altfor mye fra kildematerialet for fort. Jeg kan se for meg en god nok historie fortalt i dette universet kun gjennom opplevelsene til noen få overlevende velvbeboere som må ut i ødemarken for finne mat og lignende. Så støter de selvsagt på rabiate plyndrere, tvilsomme grupperinger og alskes vanskapninger som byr på div utfordringer. Om det gjøres med riktig visuell stil, bra nok manus og selvsagt kullsvart humor kan det bli severdig uten at det trenger å være så veldig storslagent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
RookieNO skrev:
Fleskelars skrev (10 minutter siden):

" Fallout-TV-serien er skrevet og produsert av Jonathan Nolan og Lisa Joy. De to var blant annet med å skape Westworld " De lager sjeldent noe dritt , så dette blir nok meget bra :) .

Let's agree to disagree...

Westworld så jeg skikkelig frem til, men fy f... som de kjørte den serien på dynga!!

Jonathan Nolan og Lisa Joy var mer involvert i den første sesongen enn de andre sesongene til sammen. Det forklarer kanskje litt... 😉
  • Liker 1
Lenke til kommentar
RookieNO skrev:
Fleskelars skrev (10 minutter siden):

" Fallout-TV-serien er skrevet og produsert av Jonathan Nolan og Lisa Joy. De to var blant annet med å skape Westworld " De lager sjeldent noe dritt , så dette blir nok meget bra :) .

Let's agree to disagree...

Westworld så jeg skikkelig frem til, men fy f... som de kjørte den serien på dynga!!

Det var ikke de som kjørte serien på dynga vetu , senere sesonger kjøres sedvanlig på dynga av andre producere slik det ALLTID er i serier .
Lenke til kommentar

Ja, her er det bare å gjøre seg klar for topp stemning. 
Litt nervøs er jeg jo selvsagt. 
Er lett å "spå" ting som allerede har blitt "spådd" i samme tråd, men jeg begynner å se et mønster med de fleste storseriene jeg har sett frem til opp gjennom tidene.

-The Walking Dead
-Westworld
-The Witcher
-Sherlock 

Sistnevnte skal egentlig være litt unnskyldt da den holdt seg meget bra til siste sesong i motsetning av de andre som dalte drastisk etter starten. Forsøkte faktisk for øvrig en liten rewatch av TWD under Covid, og det var ganske utrolig når man fikk se kontrasten fra den første sesongen til de senere sesongene. 

Så har vi jo den nye GoT spin-offen og The last of us som jeg synes har hatt hver sin ganske kule sesong nå, men skal bli spennende å se hvordan det blir nå som seriene er "etablert" og de som sitter på rettighetene skal gjøre at absolutt flest mulig skal kunne relatere til serien slik at de skal se på den fremfor å bygge videre på universet som har blitt skapt. :)

Den mest ekstreme er nok The Witcher.. 
Det de gjorde med den serien er på grensen til makabert. 

Men uansett hva som skjer med Fallout på lang sikt så er jeg helt overbevist om at vi får minimum 1 sesong med skikkelig god underholdning!

Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (3 timer siden):

Det var ikke de som kjørte serien på dynga vetu , senere sesonger kjøres sedvanlig på dynga av andre producere slik det ALLTID er i serier .

Slapp av, jeg syntes den første sesongen var dårlig også jeg :)  Likte innsalget, med "cowboy og roboter", men utførelsen stod ikke i stil til presentasjonen.

Endret av RookieNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...