Gå til innhold

Ønsker å finne en møbelsnekker i Norge, til å lage et brettspill bord


Anbefalte innlegg

Vi prøver å få tak i en møbelsnekker i Norge, som kan lage et brettspillbord til oss på bestilling. Har forhørt meg litt her hvor jeg bor, men finner Ingen som kan gjøre det. Det er ingen problem hvor i Norge denne blir laget. Vi kjører å hentet det uansett. Vi har noen få kriterier rundt dette spillbordet, men vi finner løsninger. Det må hvertfall være mulig å gjøre det om til et vanlig spisebord 😁😁 Legger ut noen bilder slik at dere har et innblikk i hva vi ønsker. Noen av dere som vet av en kjempe bra møbelsnekker? Eller har andre tips på hvordan vi skal få tak i et 😁 Da tenker jeg på å bestille fra eventuelt Sverige eller Polen eller noe? Noen som har ideer? Tips? 😁 😁 😁

Blir veldig takknemlig for svar 😁

20231016_201929.jpg

20231016_123638.jpg

Screenshot_20231016-123616_Firefox.jpg

20231016_112155.jpg

20231016_112128.jpg

20231016_112112.jpg

20231016_112048.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det være et alternativ med et slikt bord? 

https://www.importpris.no/products/biljardbord-3-i-1-insportline-residento

Filten er fint underlag for brettspill, og med dekkplate slik at bordet kan brukes som vanlig bord. 

Trenger du koppholdere eller ønsker å fjerne billiardlommene så lar nok det seg lett modifisere. 

Mistenker at dette er nok det billigaste alternativet, men samtidig så er fordelen med ein møbelsnekkar at du får det akkurat slik du vil sjølv om det nok blir dyrt. 

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...