Mannen med ljåen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vær glad Norge ikke har sånne naboland. Selv Sverige praktiserer moderat islam i forhold. 3
UglaSukk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Så en video med Ray McGovern ( eks CIA ) der han fortalte at han hadde hørt fra en kilde at Nobelkomiteen egentlig hadde bestemt seg for å gi fredsprisen til en NGO som jobber i Sør Sudan, men så fikk de kalde føtter for hvordan Trump ville reagere, så de ombestemte seg og ga den til det nærmeste de kunne komme Trump uten å faktisk gi den til Trump. Skulle ikke forundre meg om det faktisk er riktig. 1
Imaginacíon Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 9 minutes ago, UglaSukk said: Så en video med Ray McGovern ( eks CIA ) der han fortalte at han hadde hørt fra en kilde at Nobelkomiteen egentlig hadde bestemt seg for å gi fredsprisen til en NGO som jobber i Sør Sudan, men så fikk de kalde føtter for hvordan Trump ville reagere, så de ombestemte seg og ga den til det nærmeste de kunne komme Trump uten å faktisk gi den til Trump. Skulle ikke forundre meg om det faktisk er riktig. Trump er fornøyd. Hun ringte til han i går og fortalte at hun tar i mot prisen til ære for ham. Mistenkelig ja. https://www.dagbladet.no/nyheter/til-aere-for-deg/83709451 2
Sir Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Imaginacíon skrev (2 timer siden): Enig. De må snarest få i stand en folketelling. Men selv det vil ikke gi noe nøyaktig tall, for de vet ikke nøyaktig hvor mange palestinere det var før folkemordet og heller ikke nøyaktig hvor mange som ble født eller nøyaktig hvor mange som døde av naturlige årsaker. Men de kan gjøre brukbare overslag. Sionistene vil som vanlig så tvil om alt og forsøke å minimere tallet. Ikke glem at alle de døde var sivile og at ingen palestinske stridende kjempet fra sykehus, boliger, skoler, eller moskéer, eller selv skjøt palestinske sivile som prøvde å flykte, sendte raketter som landet ved palestinske sykehus, plasserte bilbomber i sivile områder, eller skjøt granater mot palestinske flyktninger. Husk også at det ikke har vært noen tegn til interne konflikter på Gaza de siste to årene, og ingen har blitt drept i slike tilfeller. Hamas har heller ikke henrettet noen palestinere i videoer som er publisert. 4
VifteKopp Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden UglaSukk skrev (34 minutter siden): Så en video med Ray McGovern ( eks CIA ) der han fortalte at han hadde hørt fra en kilde at Nobelkomiteen egentlig hadde bestemt seg for å gi fredsprisen til en NGO som jobber i Sør Sudan, men så fikk de kalde føtter for hvordan Trump ville reagere, så de ombestemte seg og ga den til det nærmeste de kunne komme Trump uten å faktisk gi den til Trump. Skulle ikke forundre meg om det faktisk er riktig. Jeg hørte på Joe Rogan i går at covid-vaksinene er fylt med pepsi og klorvann. Skulle ikke forundre meg om det faktisk er riktig. 3 1 1
UglaSukk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden VifteKopp skrev (3 minutter siden): Jeg hørte på Joe Rogan i går at covid-vaksinene er fylt med pepsi og klorvann. Skulle ikke forundre meg om det faktisk er riktig. Du mener altså det er en syk konspirasjonsteori at Nobelkomiteen skulle bli påvirket av at verdens mektigste mann sier det vil være en fornærmelse mot USA hvis han ikke får prisen? 1 2
VifteKopp Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden UglaSukk skrev (22 minutter siden): Du mener altså det er en syk konspirasjonsteori at Nobelkomiteen skulle bli påvirket av at verdens mektigste mann sier det vil være en fornærmelse mot USA hvis han ikke får prisen? Jeg mener at troverdigheten til pensjonerte eks-CIA agenter med anonyme "kilder" er like høy som komiker-gjestene til Joe Rogan. 6
Rhabagatz Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 2 minutes ago, VifteKopp said: Jeg mener at troverdigheten til pensjonerte eks-CIA agenter med anonyme "kilder" er like høy som komiker-gjestene til Joe Rogan. Jeg er i prinsippet enig. Det er spekulasjoner. Samtidig synes jeg valget i år var i overkant politisk, i den forstand at det er en konkret opposisjonspolitiker. Det er mange demokratiforkjempere rundt om som ikke selv stiller til valg. 4
UglaSukk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden VifteKopp skrev (3 minutter siden): Jeg mener at troverdigheten til pensjonerte eks-CIA agenter med anonyme "kilder" er like høy som komiker-gjestene til Joe Rogan. OK. Men du mener altså ikke at det er en syk konspirasjonsteori at Nobelkomiteen lot seg påvirke av Trump. Like lite som det er en syk konspirasjonsteori at de lot seg påvirke av Kinas reaksjon på at Liu Xiabo fikk prisen. 1 1
VifteKopp Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Rhabagatz skrev (21 minutter siden): Jeg er i prinsippet enig. Det er spekulasjoner. Samtidig synes jeg valget i år var i overkant politisk, i den forstand at det er en konkret opposisjonspolitiker. Det er mange demokratiforkjempere rundt om som ikke selv stiller til valg. For all del, men alle nobelutdelinger er politiske. Noen ganger er det veldig åpenbart (som Arafat og Obama) og noen ganger er det mer subtilt, som det kanskje er her. UglaSukk skrev (18 minutter siden): OK. Men du mener altså ikke at det er en syk konspirasjonsteori at Nobelkomiteen lot seg påvirke av Trump. Like lite som det er en syk konspirasjonsteori at de lot seg påvirke av Kinas reaksjon på at Liu Xiabo fikk prisen. Det er én ting å spekulere i at komiteen ble påvirket av X og Y i sine vurderinger, det kan du og jeg gjøre. Det jeg reagerte på er å linke til en eks-CIA-agent som visstnok har "en kilde i Nobelkomiteen". Det er ren bullshit og misinformasjon. Denne mannen vet ikke noe mer enn oss i denne tråden. 3
Neptun1 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Støre, NrK's islamist-korrespondent Wolosmal og Barth'en etter at Trump fikset fred i Gaza. Skal vi tro voldsvenstres "fotballsupportere" er like skuffet? De lar neppe en mulighet til å kaste stein og benytte vold gå fra seg før kveldens oppgjør mot nasjonen som ble utsatt for grotesk terror fra Hamas. Det Hitler startet skal fullbyrdes. Endret 2 timer siden av Neptun1 3
VifteKopp Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Neptun1 skrev (6 minutter siden): Støre, NrK's islamist-korrespondent Wolosmal og Bart'en etter at Trump fikset fred i Gaza. Både Barth-Eide og Støre har uttrykt støtte til denne avtalen. Ditt trolleforsøk mislykkes. 3
Neptun1 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden VifteKopp skrev (5 minutter siden): Både Barth-Eide og Støre har uttrykt støtte til denne avtalen. Ditt trolleforsøk mislykkes. Så ingen markeringer mot Israel? 2
VifteKopp Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Neptun1 skrev (Akkurat nå): Så ingen markeringer mot Israel? Tror Støre - fotballinteressert som han er - kommer til å se kampen hjemme i stua. 2
Sir Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden leifeinar skrev (3 timer siden): Dette har vært et problem siste 10-15 år, israel bare bomber sine naboland helt uten konsekvenser. regelen er at alle er terrorister uten om dem selv som da angriper. eller mere korrekt, det er ikke terror før noen angriper tilbake. Hvor mange ganger har Israel angrepet Egypt de siste 15 årene? Hvor mange ganger har Israel angrepet Jordan? Hvor mange ganger har Israel angrepet Saudi-Arabia? Israel angriper de som angriper Israel. Angriper du ikke Israel angriper heller ikke Israel. Hadde det vært bedre at IDF ventet til Hizbollah begynte å sende raketter igjen før IDF gikk til motangrep? La Hizbollah sende 24 000 nye sprenglegemer over grensen før de blir stoppet igjen? Med enda flere sivile døde? Er det ikke bedre for alle at det stoppes før det kommer til det? Hvis du får kreft vil du oppdage det tidlig og behandle det, ikke vente noen år for å se om det går over av seg eller om du kanskje ikke blir så syk. Hizbollah har vist at de ikke kan stoles på i det hele tatt. At Hizbollah får være en sentral del av den libanesiske stat slik de holder på er helt urimelig, og noe som ingen fungerende stater hadde akseptert. En stat i staten som holder på som de vil. Denne jobben skulle ikke Israel trengt å gjøre i det hele tatt. FN har hatt ansvaret for å holde fred i mange år, men har ikke klart å stoppe Hizbollah. Libanon har ikke klart å stoppe Hizbollah selv om de iht. fredsavtalen skulle hatt kontrollen helt frem til den israelske grensen. Da må Israel gjøre det. Er det noe Israelerne har blitt bevisste på de to siste årene, er det at ingen fiender skal få mulighet til å bygge seg opp nær grensene over lang tid. Det ble åpenbart hvor sårbart et lite land som Israel var, når de «plutselig» hadde to fiender et par kilometer fra israelsk sivilbefolkning, som hadde fått lov å bygge seg opp i over 15 år. Samtidig roper man ut om at Israel er aggressive fordi de gjør raske tiltak mot trusler. Er det noen som hadde blitt sure om ABB ble skutt av politiet allerede når han var ved regjeringskvartalet og forberedte sprengning? Eller når han satt på hytta ved Rena og planlagte aksjonen? Måtte han skyte barn før det var greit å arrestere ham? 3 2
23:4 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sir skrev (16 minutter siden): Samtidig roper man ut om at Israel er aggressive fordi de gjør raske tiltak mot trusler. Er det noen som hadde blitt sure om ABB ble skutt av politiet allerede når han var ved regjeringskvartalet og forberedte sprengning? Eller når han satt på hytta ved Rena og planlagte aksjonen? Måtte han skyte barn før det var greit å arrestere ham? Man så hvordan politiet kverket islamisten i Manchester, akkurat det samme kunne politiet gjort med ABB. 1
23:4 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Så kan de helvetes palestinerne i Norge som skal lage bråk på landskampen i fotball ryke og reise ! Se på de menneskene som deltar der, da forstår man at det er demoner fra det mørkeste av det mørkeste. 2
23:4 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Så håper jeg at antisemittismen i det som er i Norge gjør at Norge ryker mot Israel, ingenting hadde jeg kost meg mer over Det skjer neppe men du verden så digg det hadde vært om det skjedde. 3
Neptun1 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 23:4 skrev (12 minutter siden): Så kan de helvetes palestinerne i Norge som skal lage bråk på landskampen i fotball ryke og reise ! Se på de menneskene som deltar der, da forstår man at det er demoner fra det mørkeste av det mørkeste. Fascinerende med alle unge arabiske og afrikanske "menn" som er "tøffe" i trynet i Norge fordi de vet stat og politi har berøringsangst mot dem, mens kvinner, barn og eldre er igjen for å bygge og forsvare landet. Borger for kvalitet det er et skrikende behov for i Norge? 3
Sir Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ser det er noen som har et banner med «There is only one solution - Intifada revolution». Bryter ikke dette flere paragrafer? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå