Sir Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Rhabagatz skrev (38 minutter siden): Det er ikke nyanser her. Han sier at dette er siste sjanse og at etter evakueringen er alle terrorister. Alle er terrorister. Det kan han ikke bestemme. Hvis alle sivile evakuerer så er det pr definisjon ikke noen sivile igjen. 2
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 2 minutes ago, DukeNukem3d said: De har fått tilbud om å levere nødhjelpen sin til et avtalt punkt så ville det bli videresendt til Gaza. Men de avslo Ingen stoler på Israel, så det er ikke rart. Men hva har dette med bordingen av flåten under jamming å gjøre? 2
Ballalaika Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (4 minutter siden): Nei så "heldig" for IOF: Jamming mens vi border så ingen kan dokumentere våre forbrytelser. Om du vil overbevise så er sikkert et greit sted å starte å forklare hvilket insentiv IDF har til å begå forbrytelser, i utgangspunktet 1
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 4 minutes ago, DukeNukem3d said: Har ingen aning, men vil tro de vil forsøke å stoppe de på et vis. Det klarer de ikke. Det er 43 båter. 1
DukeNukem3d Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Ingen stoler på Israel, så det er ikke rart. Men hva har dette med bordingen av flåten under jamming å gjøre? Når de takket nei til det, så hadde det tydeligvis ingenting med nødhjelp til Gaza å gjøre denne ekspedisjonen. Har like stor forståelse for at gjengen blir stoppet som jeg har forståelse for at Ukraina ikke slipper pro-russiske propagandister inn til Luhansk, Donetsk og Krim må jeg si. 3 1
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Just now, Ballalaika said: Om du vil overbevise så er sikkert et greit sted å starte å forklare hvilket insentiv IDF har til å begå forbrytelser, i utgangspunktet Nei. Hvilket insentiv har IOF til å snipe små barn på Gaza? Du kan jo forklare dette. 1 1
Ballalaika Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Nei. Hvilket insentiv har IOF til å snipe små barn på Gaza? Du kan jo forklare dette. Jeg gidder ikke sånn der Ian Carrol-argumentasjon. Sorry. Enten har du en forklaring på hva slags insentiv de har, eller så får det være. 3
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Just now, Ballalaika said: Jeg gidder ikke sånn der Ian Carrol-argumentasjon. Sorry. Enten har du en forklaring på hva slags insentiv de har, eller så får det være. De ser på dem som fiender. Og Israel tar fiender svært seriøst. Derav sniping av små barn. De kan jo vokse til terrorister når de blir store. 1 1
Ballalaika Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Imaginacíon skrev (2 minutter siden): De ser på dem som fiender. Og Israel tar fiender svært seriøst. Derav sniping av små barn. De kan jo vokse til terrorister når de blir store. Ok... Beklager, dette blir for fjortiss for meg. Ha en god aften videre. Endret 1 time siden av Ballalaika 1
Sir Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (2 minutter siden): De ser på dem som fiender. Og Israel tar fiender svært seriøst. Derav sniping av små barn. De kan jo vokse til terrorister når de blir store. Nei, de gjør det for å samle blod til ritualene sine. 1
Imaginacíon Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden (endret) 38 minutes ago, Ballalaika said: Ok... Beklager, dette blir for fjortiss for meg. Ha en god aften videre. Ja at du blir konfrontert med at de du heier på er noen grusomme jævler må være et hardt slag. Endret 26 minutter siden av Imaginacíon 2
Ballalaika Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Ja at du blir konfrontert med at de du heier på er grusomme må være et hardt slag. Jeg blir konfrontert med hysteriske raljeringer som treffer kvist med en gang en forventning om logikk blir introdusert.
Imaginacíon Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden 4 minutes ago, Ballalaika said: Jeg blir konfrontert med hysteriske raljeringer som treffer kvist med en gang en forventning om logikk blir introdusert. Gjem deg bak det. Det er jo trygt og godt. 2
VifteKopp Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden (endret) https://www.jpost.com/middle-east/article-869151 Jøss. Selv paven støtter fredsplanen. Nå er det nesten en del vestlige pro-palestinere som er i mot forslaget. Hva vil Hamas lande på? https://www.jpost.com/international/article-869126 "CODEPINK co-founder Medea Benjamin said on Monday on X/Twitter that the plan was a “demand of surrender” to colonial and imperial powers." Endret 24 minutter siden av VifteKopp
Tussi Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Kan samlingen av amerikanske krigsfly være et tegn på at USA vil angripe Gaza hvis Hamas sier nei?
Ballalaika Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Gjem deg bak det. Det er jo trygt og godt. Trygt og godt å ikke sitte i en badstu av hysteriske konspirasjonsteorier hvor logisk og rasjonell tankegang er en gjest som ikke ønskes velkommen? Ja..jo...er jo forsåvidt det...litt spesiell måte å vinkle det på..men jo
Rhabagatz Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden (endret) 1 hour ago, VifteKopp said: Ja, Gaza må deradikaliseres ala Japan og Tyskland etter 2.vk, om det skal være mulig å bygge et funksjonerende samfunn der. Om det er mulig, vet jeg ikke. Det krever en innsats jeg er redd Trump-administrasjonen ikke har tålmodighet, og araberne ikke har kompetanse til, å følge opp. Men å få stoppet krigshandlingene, fjernet Hamas og få inn ressurser til de lidende sivile er førstepri nå. Noe slikt vil kreve noe Israel ikke er villige til å gi. Vestbredden. En annen sak er at Hamas er resultatet av Israelsk okkupasjon og undertrykkelse. Det er rotårsaken og a radikaliseringen kan ikke lykkes uten at rotårsaken fjernes. Endret 18 minutter siden av Rhabagatz 1 2
Tussi Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Rhabagatz skrev (3 minutter siden): Noe slikt vil kreve noe Israel ikke er villige til å gi. Vestbredden. En annen sak er at Hamas er resultatet av Israelsk okkupasjon og undertrykkelse. Det er rotårsaken og a radikaliseringen kan ikke lykkes uten at rotårsaken fjernes. Netanyahu er ikke villig til å gi det. En fremtidig israelsk regjering kan være det. Og mye tyder på at denne avtalen er slutten for Netanyahu
Imaginacíon Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden 20 minutes ago, Ballalaika said: Trygt og godt å ikke sitte i en badstu av hysteriske konspirasjonsteorier hvor logisk og rasjonell tankegang er en gjest som ikke ønskes velkommen? Ja..jo...er jo forsåvidt det...litt spesiell måte å vinkle det på..men jo Her er et vitnesbyrd fra en amerikansk lege: https://m.youtube.com/watch?v=314hldiBKlw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå