Gå til innhold

Krigen mellom Israel og Hamas

Melding lagt til av Uderzo,

Vennligst ikke post politiske memes, det har kun en negativ effekt på diskursen, gjentagelser kan føre til advarsler.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Imaginacíon skrev (2 minutter siden):

Ja det er nok den unnskyldningen Israel vil bruke hvis noen deltagere blir tatt av dage. En får håpe at alt blir godt dokumentert, helst livestreamet.

At de bevæpnet seg og gikk til angrep på IDF i 2014 er ikke en "unnskyldning" det er dokumentert.

Livestreamen blir visstnok jammet av IDFs EW

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutes ago, Ballalaika said:

At de bevæpnet seg og gikk til angrep på IDF i 2014 er ikke en "unnskyldning" det er dokumentert.

Livestreamen blir visstnok jammet av IDFs EW

Du syns ikke det er suspekt at Israel jammer elektronisk kommunikasjon?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Imaginacíon skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noen jamming nå. Jeg sjekket. 

Hvis det blir det i forbindelse med bordingen er det ytterst suspekt.

De har tidvis jammet dem tidligere.

Det er ingenting suspekt ved at de gjør det under bording.

• Liker 5
Skrevet

Jeg leste noe om at en del sivile israelere selv skal ta frem båten og møte denne flotilla-gjengen. Blir det et sjøslag mon tro eller kommer israelske militæret inn før dette.

• Liker 2
Skrevet
4 minutes ago, Ballalaika said:

De har tidvis jammet dem tidligere.

Det er ingenting suspekt ved at de gjør det under bording.

Nei så "heldig" for IOF: Jamming mens vi border så ingen kan dokumentere våre forbrytelser.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
2 minutes ago, DukeNukem3d said:

Jeg leste noe om at en del sivile israelere selv skal ta frem båten og møte denne flotilla-gjengen. Blir det et sjøslag mon tro eller kommer israelske militæret inn før dette.

Skal de slåss med flotilla-gjengen? Ja det blir jo en nydelig suppe.

• Liker 1
Skrevet
Imaginacíon skrev (1 minutt siden):

Nei så "heldig" for IOF: Jamming mens vi border så ingen kan dokumentere våre forbrytelser.

De har fått tilbud om å levere nødhjelpen sin til et avtalt punkt så ville det bli videresendt til Gaza. Men de avslo

• Liker 3
Skrevet
Imaginacíon skrev (Akkurat nå):

Skal de slåss med flotilla-gjengen? Ja det blir jo en nydelig suppe.

Har ingen aning, men vil tro de vil forsøke å stoppe de på et vis.

• Liker 1
Skrevet
Rhabagatz skrev (38 minutter siden):

Det er ikke nyanser her.

Han sier at dette er siste sjanse og at etter evakueringen er alle terrorister. Alle er terrorister. Det kan han ikke bestemme.

Hvis alle sivile evakuerer så er det pr definisjon ikke noen sivile igjen.

• Liker 3
Skrevet
2 minutes ago, DukeNukem3d said:

De har fått tilbud om å levere nødhjelpen sin til et avtalt punkt så ville det bli videresendt til Gaza. Men de avslo

Ingen stoler på Israel, så det er ikke rart. Men hva har dette med bordingen av flåten under jamming å gjøre?

• Liker 3
Skrevet
Imaginacíon skrev (4 minutter siden):

Om du vil overbevise så er sikkert et greit sted å starte å forklare hvilket insentiv IDF har til å begå forbrytelser, i utgangspunktet 

• Liker 4
Skrevet

Ingen stoler på Israel, så det er ikke rart. Men hva har dette med bordingen av flåten under jamming å gjøre?

Når de takket nei til det, så hadde det tydeligvis ingenting med nødhjelp til Gaza å gjøre denne ekspedisjonen. Har like stor forståelse for at gjengen blir stoppet som jeg har forståelse for at Ukraina ikke slipper pro-russiske propagandister inn til Luhansk, Donetsk og Krim må jeg si.

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Just now, Ballalaika said:

Om du vil overbevise så er sikkert et greit sted å starte å forklare hvilket insentiv IDF har til å begå forbrytelser, i utgangspunktet 

Nei. Hvilket insentiv har IOF til å snipe små barn på Gaza? Du kan jo forklare dette.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Nei. Hvilket insentiv har IOF til å snipe små barn på Gaza? Du kan jo forklare dette.

Jeg gidder ikke sånn der Ian Carrol-argumentasjon. Sorry.

Enten har du en forklaring på hva slags insentiv de har, eller så får det være.

• Liker 6
Skrevet
Just now, Ballalaika said:

Jeg gidder ikke sånn der Ian Carrol-argumentasjon. Sorry.

Enten har du en forklaring på hva slags insentiv de har, eller så får det være.

De ser på dem som fiender. Og Israel tar fiender svært seriøst. Derav sniping av små barn. De kan jo vokse til terrorister når de blir store.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Imaginacíon skrev (2 minutter siden):

De ser på dem som fiender. Og Israel tar fiender svært seriøst. Derav sniping av små barn. De kan jo vokse til terrorister når de blir store.

Ok...

Beklager, dette blir for fjortiss for meg. Ha en god aften videre.

Endret av Ballalaika
  • Liker 4
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...