Rhabagatz Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 2 minutes ago, VifteKopp said: Hvordan skal Hamas fjernes fra Gaza i følge denne planen? Ettersom Israel avviste planen, kom det ingen detaljer. Men jeg regner med at Egypt og araberstatene hadde tanker rundt det. 1 1
DukeNukem3d Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Takk Danmark! Sånn skal det gjøres Dette med at en palestinsk stat må være demilitarisert har jeg argumentert for lenge og det har de sagt fra demokratisk hold i USA også lenge. Godt å se at denne ideen forplanter seg. Jeg tror det er nødvendigvis for en varig eventuell tostatsløsning og varig fred. Endret 2 timer siden av DukeNukem3d 2
Ballalaika Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden No Jews, no news https://www.panoramanyheter.no/medier-nrk-sudan/nrks-afrika-korrespondent-norske-medier-ma-lofte-blikket/401324
leifeinar Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden DukeNukem3d skrev (53 minutter siden): Jeg tror det er nødvendigvis for en varig eventuell tostatsløsning og varig fred. trenger også kraftig demilitarisering av israel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå