Gå til innhold

Nå kan ukrainerne skrive Russland med liten r


Mag ne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken rolle spiller det egentlig?


Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes høyst personlig at dette bare er utrolig barnslig. Jeg har hatt mennesker mitt liv som har gjort meg skikkelig vondt og som jeg ikke har høye tanker om, men jeg kommer fortsatt til å skrive navnet deres med stor bokstav først for det er jo slik man skriver ting. Jeg lager ikke noen regel om at jeg bare skal omtale folk jeg liker med stor forbokstav. Det blir for dumt. Jeg kommer fortsatt til å skrive Hitler og ikke hitler. Holocaustoverlevende som skrev om sine erfaringer omtalte også gjerningsmennene med stor forbokstav.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Just now, Morromann said:

Jeg synes høyst personlig at dette bare er utrolig barnslig. Jeg har hatt mennesker mitt liv som har gjort meg skikkelig vondt og som jeg ikke har høye tanker om, men jeg kommer fortsatt til å skrive navnet deres med stor bokstav først for det er jo slik man skriver ting. Jeg lager ikke noen regel om at jeg bare skal omtale folk jeg liker med stor forbokstav. Det blir for dumt. Jeg kommer fortsatt til å skrive Hitler og ikke hitler.

Har du vært truet på livet og dine venner/familie blitt torturert eller sprengt til døde av Hitler?

Viktig å huske på at Napoleon ikke var lav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...