Iterion Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Duriello skrev (9 minutter siden): Lagt om til vinterdekk. Winter is comming. 🥳 Gjorde det samme i går 😄 1
Duriello Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober @leticia bra timing. 👍😅 Iterion skrev (1 minutt siden): Gjorde det samme i går 😄 👍🥳 2
leticia Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Duriello skrev (2 minutter siden): @leticia bra timing. 👍😅 Vi er visst synkronisert i flere ting vi Duriello 😘👍 1
Duriello Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober leticia skrev (21 minutter siden): Vi er visst synkronisert i flere ting vi Duriello 😘👍 Hihi, ja. 😘👍 Pigg eller piggfri? 1
leticia Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Duriello skrev (1 time siden): Hihi, ja. 😘👍 Pigg eller piggfri? Piggfri - må uansett ha det når jeg reiser sørover, fordi piggdekk er forbudt i Tyskland. 1
Labelle Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober (endret) Byttet olje. Liker tanken at bilen får frisk ny olje før vinteren trer inn. Selv om jeg byttet den for 6 mnd siden. Enda nøttebrun etter 10k km. Bensiner. Snapchat-2027003096.mp4 Endret 28. oktober av Labelle 1
Hanhijnn Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Duriello skrev (15 timer siden): Lagt om til vinterdekk. Winter is comming. 🥳 Ferdig med 2 av 4 biler. Må nok ta de 2 siste i løpet av uka. Travelt å drive privat dekk-hotell. 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 09:16 Forfatter Skrevet fredag kl 09:16 Sånn da fikk jeg skifta Dieselfilter på Sølvreven også 😀 filter for vinterdiesel 😀 1 1
Evil-Duck Skrevet fredag kl 15:10 Skrevet fredag kl 15:10 Det ble byttet over til vinterskoene for første gang på nyebilen🤓 3 1
EloElo Skrevet fredag kl 15:26 Skrevet fredag kl 15:26 (endret) Sikkert litt utenfor "korrekt" sesong. Men jeg har tatt av innsuget og fjernet gamle pakninger, var ikke rett frem og få en ren overflate Holder på og monterer kompressor på en 6.1 Hemi. Går fra 431hk til 640hk, satser på att bunndelen tåler det🙂 Endret fredag kl 16:21 av EloElo 1 3
Sovna Skrevet fredag kl 15:30 Skrevet fredag kl 15:30 Vasket bilen, spesielt godt innvendig. Har til og med sprayet med luftrens innvendig. Hatt svigermor over en time i bilen idag. Og hu lukter skikkelig høgg.. 1
Iterion Skrevet fredag kl 19:18 Skrevet fredag kl 19:18 Sovna skrev (3 timer siden): Vasket bilen, spesielt godt innvendig. Har til og med sprayet med luftrens innvendig. Hatt svigermor over en time i bilen idag. Og hu lukter skikkelig høgg.. 🤣 Evil-Duck skrev (4 timer siden): Det ble byttet over til vinterskoene for første gang på nyebilen🤓 Moro! Så ikke så verst ut de vinterfelgene må jeg si Hanhijnn skrev (4 timer siden): Vasket og polert den. Klargjort for salg. Samme her! Skal du også selge privat? 1
Hanhijnn Skrevet mandag kl 06:40 Skrevet mandag kl 06:40 Iterion skrev (På 31.10.2025 den 20.18): Samme her! Skal du også selge privat? Ja må det. Tesla gav meg et skambud. De vil visst ikke ha inn flere bruktbiler nå. Men tenker at det skal gå greit. 1 1
Iterion Skrevet mandag kl 07:56 Skrevet mandag kl 07:56 Hanhijnn skrev (1 time siden): Ja må det. Tesla gav meg et skambud. De vil visst ikke ha inn flere bruktbiler nå. Men tenker at det skal gå greit. De ga meg også et skikkelig skambud! Ja tror vi begge får solgt privat til riktig pris. Er heldigvis populære biler selv om det er mange av de på Finn.no nå. 1
Hanhijnn Skrevet mandag kl 09:23 Skrevet mandag kl 09:23 Iterion skrev (1 time siden): De ga meg også et skikkelig skambud! Ja tror vi begge får solgt privat til riktig pris. Er heldigvis populære biler selv om det er mange av de på Finn.no nå. Er naturligvis mange på finn nå ja, men det ser ut til at de selger også. De ligger ei stund, før de plutselig er solgt. De er jo som du sier populære biler. 1 1
Duriello Skrevet mandag kl 18:52 Skrevet mandag kl 18:52 Da gikk gammelbilen til opphugging. For mange feil på eu kontroll til at den fortjener livets rett lengre. 🙄 1 2
trn100 Skrevet mandag kl 18:53 Skrevet mandag kl 18:53 Satt på nesten nye Hakka 10 og bestilt bytte av girolje i e-CTVen til tross for at Toyota mener det skal være unødvendig. Nå har oljen stått i kassen i rundt 11 år og kan umulige være like god som den gang, og lugger det når når hybriden kobler bensindriften ut/inn kan det det umulig skade å koste på rundt 2.600,- når alt annet fungerer 100% ? 4 1
leticia Skrevet mandag kl 21:49 Skrevet mandag kl 21:49 Duriello skrev (2 timer siden): Da gikk gammelbilen til opphugging. For mange feil på eu kontroll til at den fortjener livets rett lengre. 🙄 Så dumt da 😢 1 1
Duriello Skrevet mandag kl 22:08 Skrevet mandag kl 22:08 leticia skrev (17 minutter siden): Så dumt da 😢 Går helt fint, har en nyere som er i daglig bruk. 👍😉 *noe av grunnen til at den ikke klarte eu-kontroll var at den ikke tålte å bli tilsidesatt. 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå