Gå til innhold

Sea of Thieves-spillere får endelig seile sin egen sjø i private servere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig at en utvikler skal være så bastant på å holde på "sin" måte å spille på. De som etterspør en slik modus etterspør den vel fordi de ikke liker PvP, eller ikke liker Sea of Thieves sin spesifikke pvp. Hva er poenget med å gjøre spillet mer slitsomt for dem med så mye mindre rewards? De kommer ikke til å like High seas bedre uansett. Jeg skjønner ikke denne insisteringen på å forhindre folk i fra å ha det gøy med ett spill.
Lenke til kommentar
TheKims skrev:
CrabHabit skrev (3 timer siden):

Sea of Thief? Hele poenget med spillet er da vel borte om det ikke er noe risiko

Samme tenker jeg. Må jo bli dørgende kjedelig å bare seile rundt uten at det er noe risiko for å miste det man har lootet.

Da er jo hele poenget med spillet borte.

Så ikke spill solo da :)
Lenke til kommentar

Dette er nok myntet for mer casual spillere som ikke er interessert i svette PvP-kamper. Om poenget blir borte så blir ikke modusen valgt.

Jeg synes PvP er spennende, men jeg kan godt skjønne at det er de som liker bedre å cruise rundt og hygge seg, fremfor å måtte deale med en griefer i en sloop som har trakassert spillere siden 2018.

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (3 timer siden):

Dette er nok myntet for mer casual spillere som ikke er interessert i svette PvP-kamper. Om poenget blir borte så blir ikke modusen valgt.

Jeg synes PvP er spennende, men jeg kan godt skjønne at det er de som liker bedre å cruise rundt og hygge seg, fremfor å måtte deale med en griefer i en sloop som har trakassert spillere siden 2018.

Jepp. Og så er det mange flere ting å gjøre i spillet enn da det ble lansert i 2018 også. Innhold som Tall Tales, A Pirate's Life og The Legend of Monkey Island der PVP overhodet ikke er nødvendig for å gi en underholdende opplevelse. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Spilte Sea of Thieves som besatt i beta og i over et år+ når det kom ut. PvP gjorde det utrolig spennende og gøy i starten, men etter en stund ble det som å være i en konstant "COD sweat lobby"....det gjorde at spillere ikke hadde det gøy lengre og forsvant i mengder...samme gjorde jeg og alle jeg spilte med.

Men nå ser det jaggu ut som det kan se ut som alle samles igjen....

En blir ganske mye straffet å spille i Safe Seas modusen men jeg tenker at om det jeg tror kommer til å skje faktisk skjer så vil dem fjerne hele restriksjonen i 2024..... Og det jeg tror eller håper kommer til å skje er at Safe Seas modusen kommer til å trekke spillere og dem kommer til å bli der. Dem kommer ikke til å spille High Seas modusen....der kommer "sweaty COD lobby" spillere til å være igjen alene og når dem ikke får lett bytte lengere men må slite med hva andre spillere har måtte gjort så gidder dem ikke å spille lengre.....

Hopp et par år frem i tid så er det ikke umulig at Safe Seas modusen er hoved modus og fokus på underholdene PvE innhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...