Gå til innhold

Dette kan være PlayStation 5 "Slim"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig jeg er i fåtall her. Men jeg ser gjerne en slim utgave som ser mer normal ut. Selv etter å ha byttet sidepanelene til sort så ser min PS5 stygg ut. Series X er langt "penere". Ser gjerne en forandring.. er ikke så fan av å ha noe som ser ut som et romskip i stua..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (7 minutter siden):

Jeg har nok av svarte firkanter, trenger ikke en til. Synes det er bra de tør å lage noe annerledes.

Joda, men selv om man anerkjenner at det er bra at de prøver noe nytt så må man også innrømme at det var skivebom på designet. Heldigvis står min ps5 godt gjemt så jeg slipper å se på den. Gigantisk maskineri.

Akkurat som jeg støtter nintendo med å lage switch, men synes det er synd at så gode spill som zelda kun slippes på en 7+ år gammel konsoll som var utdatert ytelsesmessig før den ble sluppet.

Blandede følelser rundt begge.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (Akkurat nå):

Joda, men selv om man anerkjenner at det er bra at de prøver noe nytt så må man også innrømme at det var skivebom på designet. Heldigvis står min ps5 godt gjemt så jeg slipper å se på den. Gigantisk maskineri.

Tja, smak og behag... Jeg har alle TV-dingsene mine bak stoff i TV-benken selv, så ser ikke noe til de uansett.

Lenke til kommentar
phraze skrev (23 minutter siden):

Mulig jeg er i fåtall her. Men jeg ser gjerne en slim utgave som ser mer normal ut. Selv etter å ha byttet sidepanelene til sort så ser min PS5 stygg ut. Series X er langt "penere". Ser gjerne en forandring.. er ikke så fan av å ha noe som ser ut som et romskip i stua..

Ingen spillkonsoller er pene å ha ute i stua. Sett den i et tv-bord eller lignende, så slipper du å se den eller kaste bort penger på sidepaneler :) 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
phraze skrev:
Mulig jeg er i fåtall her. Men jeg ser gjerne en slim utgave som ser mer normal ut. Selv etter å ha byttet sidepanelene til sort så ser min PS5 stygg ut. Series X er langt "penere". Ser gjerne en forandring.. er ikke så fan av å ha noe som ser ut som et romskip i stua..
HEhe...Synes faktisk PS5 og N64 er de to feteste konsolene på design, men smaken er jo som rassen =D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...