Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tarot-rådgiver tilbyr innsikt og veiledning - Velkommen til min nye nettside!


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg er sertifisert Tarot-rådgiver fra Biddy Tarot, og nå har jeg akkurat lansert min helt nye nettside "Tarot for everyone". Den er på engelsk, men jeg svarer på norsk også. 

Lurer på om noen av dere har tilbakemeldinger/feedback på siden. 

Og - om du har lyst at jeg skal legge kort for deg så gjør jeg selvsagt det også. 

Beklager hvis dette virker off-topic, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal dele linken for å få tilbakemlding. 

Gleder meg til å høre fra deg! 

Varm hilsen 
Miriam 

Endret av Uderzo
fjernet lenke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha. Beklager, men det er virkelig ikke ment som spam, og jeg beklager hvis det er det jeg gjør. 

Jeg har jobbet lenge med den siden, og vet ikke ellers hvordan jeg skal dele den hvis jeg ikke gjør nettopp det. 

Har et avansert tarot-kurs, er sertifisert og det er virkelig ikke meningen å spamme. 

 

Lenke til kommentar

Jeg synes nettsiden ser generelt bra ut.

Ser ut til å være satt opp med Webnode, så det meste er sikkert i orden teknisk, og estetisk ser det fint ut.

Tarot er nok ikke for alle. Personlig tror jeg ikke på den slags, men folk får tro på hva de vil, så lykke til.

 

barfoo skrev (5 minutter siden):

Kva seier korta dine om spam?


Kortene sier at det er en type deilig skinke !

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Tusen takk, Olaf! 

Ja, det stemmer - webnode. Har noen tekniske ting jeg må få fikset før alt er på plass. Men glad for å høre at den ser estetisk fin ut!! 

Leste du FAQ på siden? :) 

Jeg bruker det ikke først og fremst for å spå, men for å veilede/bruke intuisjonen. 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...