Gå til innhold

Egen barnepride trenger vi det? Etiske/ideologiske sider med "Pridepress".


Anbefalte innlegg

Fustasjeopphengsforkobling skrev (1 time siden):

Ah.. beklager. Glemte at argumenter må komme fra korrekt identitetspolitisk leir for å være gyldige innenfor din tankeverden. Til opplysning selges ingen religion av professoren i diskusjonen. Vet du om noen andre som til stadighet er på selgeren bak sitt ideologiske kassa-apparat? Hva med han derre Red Frostraven?

Et alternativ for ris til egen bak kan jo være å sjekke opp alle referanse RF gir, de er mange, og avskrive alle som kommer fra noen som tror på Gud - og bare derfor. Ingen annen grunn nødvendig, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nichemann skrev (1 time siden):

I så tilfelle hvor mange kjønn er det egentlig ... rent vitenskapelig?

En eller annen person (husker ikke hvem sånn i farten) forsøkte bevise det rent vitenskapelig ved å hensvise til kilder som ikke sa dette i det hele tatt. Da det ble påpekt at det ikke sto der, med forespørsel om å vise hvor det sto i tilfellet jeg ikke forsto teksten, skiftet fokus fort.

Det er rart med det hvordan enkelte påstander om vitenskaplig sannhet ikke kan underbygges med vitenskap.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (2 timer siden):

En eller annen person (husker ikke hvem sånn i farten) forsøkte bevise det rent vitenskapelig ved å hensvise til kilder som ikke sa dette i det hele tatt. Da det ble påpekt at det ikke sto der, med forespørsel om å vise hvor det sto i tilfellet jeg ikke forsto teksten, skiftet fokus fort.

Det er rart med det hvordan enkelte påstander om vitenskaplig sannhet ikke kan underbygges med vitenskap.

Ja veldig rart, er det ikke 🤔

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (14 timer siden):

At de lærerene finnes er jo bare å ta en svipptur innom youtube for å se eksempler på, men det gjør det jo ikke til et nevneverdig problem noe annet sted enn på den ene skolen.

Kan jeg anta det er amerikanske lærere ? For jeg mener amerikanerne har jo drevet med det anti woke folket klager over ganske lenge, det inkluderer både kjønnslemlesting og seksualisering av barn i form av de kaller child pageants, barne skjønnhetskonkurranser 🤢 Denne barbariske skikken med omskjæring er ikke noe bedre. Det er vel liten tvil om at de er tilhengere av svineriet, så det handler vel om kontekst.

forcepsguided_friha%CC%8And-metode-300x1

 

images?q=tbn:ANd9GcT_ypn_livQnAXKpYFrlU-

Det er sykt håper de rydder opp i svineriet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Entern skrev (13 timer siden):

Hva i all verden!?

Du kan ikke bare påstå at lærerne er blitt ekstremister som skal hjernevaske  barn til transer eller lignende, du må begrunne påstandene dine, det holder ikke å være antiwoke og bare automatisk vite fordi du er antiwoke, Kan du dokumentere dine påstander ? Jeg sier ikke at det er bløff, men jeg skulle likt å visst hvor du har informasjonen fra, skjønner du ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (3 minutter siden):

Du kan ikke bare påstå at lærerne er blitt ekstremister som skal hjernevaske  barn til transer eller lignende, du må begrunne påstandene dine, det holder ikke å være antiwoke og bare automatisk vite fordi du er antiwoke, Kan du dokumentere dine påstander ? Jeg sier ikke at det er bløff, men jeg skulle likt å visst hvor du har informasjonen fra, skjønner du ?

Lærere som inviterer dragfolk til å preke til barn er per definisjon ekstremister. Trenger ingen ytterligere forklaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (10 minutter siden):

Kan jeg anta det er amerikanske lærere ? For jeg mener amerikanerne har jo drevet med det anti woke folket klager over ganske lenge, det inkluderer både kjønnslemlesting og seksualisering av barn i form av de kaller child pageants, barne skjønnhetskonkurranser 🤢 Denne barbariske skikken med omskjæring er ikke noe bedre. Det er vel liten tvil om at de er tilhengere av svineriet, så det handler vel om kontekst.

forcepsguided_friha%CC%8And-metode-300x1

 

images?q=tbn:ANd9GcT_ypn_livQnAXKpYFrlU-

Det er sykt håper de rydder opp i svineriet. 

Enig om den lille jenta.

Uenig om omskjæring.

Uansett stor forskjell på å fjerne forhuden og kappe av hele pikken. Litt som forskjellen på å trekke en tann og kappe av hele huet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Uenig om omskjæring.

Du vet det har ingen helseeffekt, og det demper den seksuelle følelsen ganske markant, det er en barbarisk skikk, støtter man 100% meningsløs å ufrivillig kjønnslemlesting så vet jeg ikke hva du gjør her, for det er faktisk mye verre enn at transfolk frivillig tar litt kjønnskorrigering. 

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (2 minutter siden):

Du vet det har ingen helseeffekt, og det demper den seksuelle følelsen ganske markant, det er en barbarisk skikk, støtter man 100% meningsløs å ufrivillig kjønnslemlesting så vet jeg ikke hva du gjør her, for det er faktisk mye verre enn at transfolk frivillig tar litt kjønnskorrigering. 

Det er absolutt IKKE verre enn å stappe hormoner og dritt i barn og kutte av dem utstyret, NEI.

Hilsen omskåret mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Entern said:

Enig om den lille jenta.

Uenig om omskjæring.

Uansett stor forskjell på å fjerne forhuden og kappe av hele pikken. Litt som forskjellen på å trekke en tann og kappe av hele huet.

Så det er greit å skjære av øret på barn så lenge man ikke skjærer av hodet? Uenig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (2 minutter siden):

Men du vet det er barn som blir kjønnslemlestet, og det er faktisk ganske typisk at de lemlestede faktisk støtter kjønnslemlesting, merkelig nok. 

Omskjæring av gutter er ikke kjønnslemlesting, men «omskjæring» av jenter er det.

Morsomt hvordan mange som babler i vei om førstnevnte holder kjeft om sistnevnte.

Tilfeldig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

:wallbash:

Du vet, jeg støtter ikke lemlesting av barn, jeg snakker om voksne mennesker. 

Du må prøve å forstå at alle dine tilfeldige påstander blir ikke tatt så seriøst når du knapt greier å redegjøre for hvor du får påstandene fra, og når du argumenter som du gjør så tror jeg at jeg sier stopp med deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (Akkurat nå):

Du vet, jeg støtter ikke lemlesting av barn, jeg snakker om voksne mennesker. 

Du må prøve å forstå at alle dine tilfeldige påstander blir ikke tatt så seriøst når du knapt greier å redegjøre for hvor du får påstandene fra, og når du argumenter som du gjør så tror jeg at jeg sier stopp med deg.

Det var rette ræva som feis gitt. Ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, skaftetryne32 said:

Lemlesting av jenter er faktisk ikke lov, der er det verre med guttene, og det faktum at gutter blir lemlestet i langt større mengder enn jenter, jeg har selvsagt nulltoleranse uansett. 

Lemlesting av jenter er lov i form av "transbehandling" som transsjarlataneriet kaller det. 
Men jeg går ut i fra at du er i mot slik lemlesting av barn med hormoner, pubertetsblokkere osv?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...