Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utro?


Gjest 750bd...bc8

Anbefalte innlegg

Gjest 750bd...bc8

Mannen har blitt tagget i en Dating side ( live chat) og fått tilsendt kode på tlf også fra en dating side ( googlet) har laget seg ny Twitter konto . Når jeg oppdaget taggingen og tlf nr så lukket han Twitter konto og fikk ny kode. Den har han ikke åpen på tlf lenger så må logge inn hver gang. Jeg spurte om han kunne åpne Twitter så jeg fikk se ( sa ikke noe om utro) men det ville han ikke. Han vil sjelden ha sex  og virker uinteressert ( jeg tar det opp og da ordner d seg en dag eller to så går det ukeavis uten St han interesserer seg . Blir sint når jeg tar d opp og sier det er spam og at jeg er sykelig sjalu. Hva kan man gjøre. Går på psyken løs og blir stresset hver gang han tar opp tlf.. 

 

Anonymous poster hash: 750bd...bc8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 77b91...07b

Det er ikke sikkert at det er noe. Bare ikke bry deg om hva han gjør på mobil, det er trolig ikke noen han møter i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 77b91...07b

Lenke til kommentar

Han har mye fritidsinteresser og reiser mye på jakt etc..så vi gjør ikke så mye sammen lenger..Han sitter ekstremt mye på tlf og jeg er skikkelig lei av å ikke få noe nærhet og oppmerksomhet uten å spørre om det. Han blir fort sint så jeg føler jeg tør ikke spørre om så mye av det som plager meg for da kan han like gjerne skyve meg bort og bli avvisende. Vil jo ikke han skal på nettdating online og det har jeg sagt klart fra.. han kan også sitte å blikkflirte m damer når jeg sitter v siden av og hvis jeg sier noe så er jeg syk i hodet, men har fått bekreftet av venninne at jeg har rett..

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (10 timer siden):

Hei. Hvordan er forholdet ellers? Går dere tur sammen? gjør dere andre ting sammen? Snakker dere om annet?

Hva gjør han om dagene? (generelt. ikke detaljer)

Han gjør som regel sine fritidsinteresser og planlegger alt ut i fra det men er gjerne m familien når det ikke er noe annet som skal foregå. Han er litt vanskelig og snakke med pga skal ha alt rett og finnes ikke ydmyk ovenfor meg men kan gjerne være det til andre. Slitsomt og jeg vet egentlig svaret men tør ikke ….

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det kommer til problemer i parforhold er det alltid greit å se på hvem som har problem i forholdet. Basert på det som skrives så er det tydelig at det er mannen her som må finne ut av hva han vil. Hva er han misfornøyd med? Siden TS ønsker å fortsette forholdet så må hun snakke med mannen sin. Prøve å finne ut av hva han har problemer med og om det er noe som kan fikses. Når han er distansert og uinteressert så betyr det ikke nødvendigvis at han vil ut så jobb med hverandre. Tenk på hva du kan gjøre for at dere begge får det bedre. Forhold trenger kontinuerlig arbeid og innsats

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Solsikkefrøet skrev (12 timer siden):

Han har mye fritidsinteresser og reiser mye på jakt etc..så vi gjør ikke så mye sammen lenger..Han sitter ekstremt mye på tlf og jeg er skikkelig lei av å ikke få noe nærhet og oppmerksomhet uten å spørre om det. Han blir fort sint så jeg føler jeg tør ikke spørre om så mye av det som plager meg for da kan han like gjerne skyve meg bort og bli avvisende. Vil jo ikke han skal på nettdating online og det har jeg sagt klart fra.. han kan også sitte å blikkflirte m damer når jeg sitter v siden av og hvis jeg sier noe så er jeg syk i hodet, men har fått bekreftet av venninne at jeg har rett..

Uansett om han er utro eller ikke, dette er nok grunn til å kutte ut denne personen og gå videre i livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 77b91...07b skrev (5 timer siden):

Kan du tenke deg å prøve familieterapi/rådgivning.

Anonymous poster hash: 77b91...07b

Jo har foreslått det men det vil ikke hjelpe sier han og dessuten tror jeg han ville vært som en engel der og ikke slik som han ofte er hjemme hvis jeg motsier eller ønsker bedring på hans oppførsel.

Lenke til kommentar
Gjest 750bd...bc8 skrev (På 27.4.2023 den 12.28):

Mannen har blitt tagget i en Dating side ( live chat) og fått tilsendt kode på tlf også fra en dating side ( googlet) har laget seg ny Twitter konto . Når jeg oppdaget taggingen og tlf nr så lukket han Twitter konto og fikk ny kode. Den har han ikke åpen på tlf lenger så må logge inn hver gang. Jeg spurte om han kunne åpne Twitter så jeg fikk se ( sa ikke noe om utro) men det ville han ikke. Han vil sjelden ha sex  og virker uinteressert ( jeg tar det opp og da ordner d seg en dag eller to så går det ukeavis uten St han interesserer seg . Blir sint når jeg tar d opp og sier det er spam og at jeg er sykelig sjalu. Hva kan man gjøre. Går på psyken løs og blir stresset hver gang han tar opp tlf.. 

 

Anonymous poster hash: 750bd...bc8

Jeg tror egentlig du vet svaret selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har bevisene. Du har eksempler på oppførsel som er bekreftet av tredjepart. Og du har en fyr som åpenbart har ego problemer, som attpåtil lar dette gå utover deg. Du vet svaret, det er faktisk bedre å være singel enn å være i et sånt forhold spør du meg.

det er ikke ofte jeg anbefaler noen å slå opp over et forum, siden man sjelden får hele historien. Men akkurat i ditt tilfelle har jeg hørt nok. Han har gått ifra rødt flagg, til et gigantisk rødt galla teppe.

Endret av Fenrisúlfr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...