Gå til innhold

[PL] Kamptråd - Runde 30


Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ProphetSe7en skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skal han bort å plukke på linjemannen i det hele tatt? Ser ut som at linjemannen prøver å komme seg løs 

Hmm, vanskelig å se. Ser ut som Robertson tar tak i armen på linjedommer, og at dommer veiver/slår den bort?

At linjedommeren reagerer er forståelig, men når han tilsynelatende treffer Robertson i haka er det jo ikke bra. Blir nok en utestengelse på denne dommeren.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (8 minutter siden):

Hmm, vanskelig å se. Ser ut som Robertson tar tak i armen på linjedommer, og at dommer veiver/slår den bort?

At linjedommeren reagerer er forståelig, men når han tilsynelatende treffer Robertson i haka er det jo ikke bra. Blir nok en utestengelse på denne dommeren.

Ja er slik det ser ut. Spent på om linjedommer får konsekvenser.

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (3 minutter siden):

Var desverre ikke Bruno som fikk albuen. 😶

Det er ikke den gotchaen som det kan virke som. Jeg hater alle fotballspillere som gjør slikt. Kanskje ekstra mye når det er noen man liker.

Hver gang jeg ser de overspille ønsker jeg at noen kommer bort og tramper på de så de virkelig kan ha noe å reagere på. Ingenting i fotball som får blodet mitt til å fyre mer enn som når de oppfører seg slikt.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (2 timer siden):

Dommeren burde ikke få dømme noen av de resterende 9 kampene, enkelt og greit. Sett det fra 3 vinkler og det er rimelig obvious at han slenger en albue i trynet til Robertson, ikke "prøver å komme seg løs" 🤣 

Synes ikke det er så åpenbart, først og fremst så skal man ikke ikke gå bort til dommerne på den måten, for det andre så ser det ut til at Robertson i beste fall så vidt ikke er borti ham og i verste fall er nær. Tenker også at det taler for dommeren at han slenger albuen "nedenfra" slik at det kan forsvare at han bare ville ha vekk Robertson og ikke siktet på ansiktet.

Lenke til kommentar

"Alle" løper bort til dommeren. Det er idioti og bør belønnes med kort om de vil ha en bukt med det, men det rettferdiggjør på ingen måte å slenge en albue i trynet på en spiller. Se flere vinkler, ikke bare den bakfra. Hadde en spiller gjort dette mot en dommer så snakker vi fort 8-10 kampers utestengelse. Det er vel 8 runder igjen (pluss kamper som er blitt utsatt) så det gir mening at dommeren ikke får dømme mer i år. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...