Gå til innhold

Får ikke oppdatert iPad


^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sjekket og det er siste støttede versjon som nettbrettet og iTunes har lastet ned. Det er installert iPadOS 13, forsøker å legge inn 15.

Fikk en ny feilmelding fra iTunes, du har ikke tilstrekkelige tilgangsrettigheter for denne operasjonen.

Har autorisert PCen, gitt tillatelse på iPaden og mappen til iTunes har alle rettigheter så langt jeg kan se.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
3 minutes ago, ^fmj said:

Jeg har sjekket og det er siste støttede versjon som nettbrettet og iTunes har lastet ned. Det er installert iPadOS 13, forsøker å legge inn 15.

Fikk en ny feilmelding fra iTunes, du har ikke tilstrekkelige tilgangsrettigheter for denne operasjonen.

Har autorisert PCen, gitt tillatelse på iPaden og mappen til iTunes har alle rettigheter så langt jeg kan se.

Har du prøvd en factory reset av iPad'en? (Hvis det er et akseptabelt alternativ.)

Lenke til kommentar
1 minute ago, ^fmj said:

Det er et godt forslagt, men det er litt uakseptabelt for brukeren.

Med en iCloud backup i bakhånd er det vel ikke så stor risiko for å miste noe?

Hvis factory reset ikke hjelper med å få lagt inn iPadOS 15, så er det vel "bare" å gjenopprette fra lagret backup og dermed gå tilbake til iPadOS 13?

Lenke til kommentar
nebrewfoz skrev (2 timer siden):

Med en iCloud backup i bakhånd er det vel ikke så stor risiko for å miste noe?

Hvis factory reset ikke hjelper med å få lagt inn iPadOS 15, så er det vel "bare" å gjenopprette fra lagret backup og dermed gå tilbake til iPadOS 13?

Det er sikkert riktig, det er ikke mitt brett. Er ikke så bevandret i økosystemet til Apple.

Lenke til kommentar
Sharpings skrev (56 minutter siden):

Pass på at du bruker en orginal Apple kabel plugget direkte inn i PC/Mac USB port. Billige kabler kan skape problemer for oppdatering via PC/Mac

Har tenkt tanken, har ikke original kabel.

NoBo skrev (44 minutter siden):

Hvor mye ledig plass er det på iPaden?

Vil en restore fra backup (iCloud) restore apper fra backup eller forsøke å installere fra App Store? Hvis paden har apper som ikke lenger finnes i Store får man de kanskje ikke tilbake etter en factory reset(?)

Noe over 5 GB, fikk ikke lastet ned før det var tilstrekkelig plass, plasskravet var 4,64 GB.

Forsøkte å ta sikkerhetskopi med iTunes nå og det feilet også, forhandlingsfeil.

Lenke til kommentar

Den skal ta versjon 15 ja.

Fant disse tipsene:

1. Your iPad must have a fast Wi-Fi connection; you cannot update over cellular data or a cellular hotspot
2. Ensure that you do not have a beta profile installed from a previous version
3. The iPad can not be in Low Power mode
4. The battery state of charge must be above 50%
5. Your iPad must have at least 6GB or more free storage space
6. Your iPad cannot be connected through VPN
7. You should leave the iPad plugged in until it finishes updating, both to assure that it remains above 50% and to keep Wi-Fi enabled (Wi-Fi turns off when the phone sleeps if not connected to power).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...