sdf123 Skrevet 11. februar 2023 Skrevet 11. februar 2023 Har noen eldre goggles jeg vil bytte ut. Det som irriterer meg mest er når det er overskyet / flatt lys med de jeg har i dag, jeg ser svært lite av formene i bakken. Forstått at det er gule glass som er meat effektive der, men samtidig trenger jeg å kunne bytte ut de med noen andre når det er sol. Hodet mitt er L/XL. Kjører med hjelm som forsåvidt også må byttes ut, da den egentlig er litt liten. Tips til goggles som kan passe meg?
sdf123 Skrevet 12. februar 2023 Forfatter Skrevet 12. februar 2023 Som man bruker i bakken, ikke i langrennsporet.
mobile999 Skrevet 12. februar 2023 Skrevet 12. februar 2023 15 hours ago, sdf123 said: Det som irriterer meg mest er når det er overskyet / flatt lys med de jeg har i dag, jeg ser svært lite av formene i bakken. Forstått at det er gule glass som er meat effektive der Jeg har flere ubrukte gule glass liggende til mine skibriller, det er derimot tomt for klare/ufargede glass. Har du forsøkt klare/ufargede glass?
AnthonyEdwardS Skrevet 13. februar 2023 Skrevet 13. februar 2023 sdf123 skrev (På 12.2.2023 den 15.24): Som man bruker i bakken, ikke i langrennsporet. Er det snø i bakken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå