Mr.M Skrevet onsdag kl 16:16 Skrevet onsdag kl 16:16 jeg fant ut man ikke kan stole blindt på nettsidene/info nå som det er pågående priskrig. eks. fant jeg Gilde Vossakorv 350g på Kiwi idag til 23,90 ("i motsetning til" at Gilde kom dårligst ut i lengre oppe i tråden) videre, Tine Meierismør 500g som "offisielt" var nedsatt til 44,90 hos kjedene, kostet nå 39,90 på Kiwi. med andre ord, "ekte prisjegere" må ut på selve slagmarken der kampene står
Simen1 Skrevet onsdag kl 17:33 Skrevet onsdag kl 17:33 Mr.M skrev (1 time siden): med andre ord, "ekte prisjegere" må ut på selve slagmarken der kampene står Jeg snakker sikkert til en vegg på 10. året på rad (staten). Dagligvarebutikkene må pålegges å ha sanntids prisdatabaser på nett med åpent API, sånn at et sunt mangfold av prissøketjenster kan følge med. Dagligvarebutikkene må kun få lov til å endre priser ved midnatt. Prisene må gjelde alle, medlem eller ei. 1
Dubious Skrevet onsdag kl 18:07 Skrevet onsdag kl 18:07 Jeg kjører ikke til Kiwi for å spare 5 kroner. Jeg har sjekket Europris, Bunnpris, Mega, og Kiwi, som ligger forholdsvis nærme, og ingen av de har noe som er verdt å dra dit for. Handler alt på City Syd. (Obs) Sparer masse tid og diesel.
Sjokolade1 Skrevet onsdag kl 20:00 Skrevet onsdag kl 20:00 Simen1 skrev (5 timer siden): Om glasset er halvfult eller halvtomt kommer vel an på øyet som ser. Du skjønner sikkert hva som menes når det sies at Nordfjord må betale for det eksklusive samarbeidet og massive frontingen gjennom Rema. Det er vel rimelig å anta at ingen avtale ville vært inngått hvis det ikke var fordelaktig for begge parter. 2
vidor Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) On 11/25/2025 at 8:36 PM, kremt said: Formålet med EMV er å få de andre merkevarene til å forsvinne. Når de er borte går EMV opp til full merkepris. Dette er nok endgame, ja. De fleste produsenter som lager EMV til butikkjedene gjør dette for å tjene penger på enda et produkt. Ikke så mye som originale, men en får større volum og diversifisering. Endret 16 timer siden av vidor
Karltorbj Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Mr.M skrev (På 26.11.2025 den 17.16): jeg fant ut man ikke kan stole blindt på nettsidene/info nå som det er pågående priskrig. eks. fant jeg Gilde Vossakorv 350g på Kiwi idag til 23,90 ("i motsetning til" at Gilde kom dårligst ut i lengre oppe i tråden) videre, Tine Meierismør 500g som "offisielt" var nedsatt til 44,90 hos kjedene, kostet nå 39,90 på Kiwi. med andre ord, "ekte prisjegere" må ut på selve slagmarken der kampene står Takk for smoertipset, kjoepte tre pakker i gaar. Tror vanlig pris ligger paa, over 60 kr.
Trulss Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har tilgode å finne EMV som smaker bedre enn "orginalen". Noe EMV er så ille at ganen min protesterer, og jeg er ikke villig til å kun spare noen få kroner på å kjøpe mat av dårlig kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå