freedomseeker Skrevet søndag kl 17:30 Skrevet søndag kl 17:30 (endret) SpaceHog skrev (42 minutter siden): @freedomseeker, takk for oppklaringa, greit å vite at jeg kan oppdatere firmware fra laptop'en. Jeg var innom supportsiden til skjermen jeg har tenkt å kjøpte (MSI MPG 322URX QD-OLED eller 321URX), og fant denne informasjonen: Da bruker laptop'ens USB-C (DP Alt Mode) porten som bilde/video-signal og kobler den til USB-C porten på skjermen. Og USB-kabelen for oppdatering av firmware. De kablene jeg behøver ser ut til å følge med skjermen. Tenker jeg kjøper skjermen neste gang den er på tilbud MSI MPG 321URX QD-OLED vs MSI MPG 322URX QD-OLED. Side-by-Side Comparison https://www.rtings.com/monitor/tools/compare/msi-mpg-321urx-qd-oled-vs-msi-mpg-322urx-qd-oled/47132/84697 RTX4060 mangler UHBR20 støtte, så skjermkortet er flaskehalsen. Derfor vil 321URX og 322URX gi samme båndbredde og ytelse, siden panelene er identiske. Det skal også sies at DSC er så bra at selv om du hadde hatt et skjermkort med UHBR20, ville du neppe merket noen forskjell mellom modellene. Endret søndag kl 18:07 av freedomseeker
Complexity Skrevet mandag kl 12:24 Skrevet mandag kl 12:24 (endret) Noen som har Samsung Odyssey OLED G9 G95SC? Er jo fin pris på den nå så frister å få bytta ut mine to gamle skjermer med en slik. Men det er jo også da 2023 modellen som er på tilbud, og googler man leser man jo ett hav av problemer på dem.. Leste om en kar som var på sin 4e skjerm. De sliter med at bildet bare blir sort i tide og utide, og at den overoppheter. Mens noen melder at de ikke har noen problemer med sin i det heletatt.. Så blir veldig usikker altså.. MSI og Asus sine tilsvarende skjermer (som jeg forstår har samme panel bare 144Hz istedenfor 240) koster jo mer for øyeblikket.. Endret mandag kl 12:24 av Complexity
Anbefalte innlegg
Skrevet av bshagen,
10 reaksjoner
Gå til innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå