Gå til innhold

Liker dere kvinneguiden?


Japemperor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært innom der noen ganger av ren nysgjerrighet, men jeg trekker meg rimelig fort tilbake når jeg begynner å lese. Virker som dette stedet tiltrekker seg mange folk som er noe mer skråsikre enn kunnskapsnivået tilsier.

Problemet er at en mangler akkurat den kunnskapen som trengs for å kunne se problemet, så med mindre disse folkene ønsker å bli bedre så vil det bare fortsette akkurat som før.

For all del, det er oppegående folk der også, men av en eller annen grunn er de i mindretall i forhold til de innleggene som skrives.

Hvis en skal finne mindre smarte folk på dette forumet, så må man heldigvis lete etter dem eller oppsøke de.

Folk her er også mye mer innstilt på å lære og forbedre seg.

Lenke til kommentar

 

Japemperor skrev (7 timer siden):

Liker dere kvinneguiden? 


Nei!

Har dog lite erfaring, har kun forvillet meg inn på tråder derfra ved søk osv, og selv det som burde vært seriøse tråder, fremstår som om navnet på forumet i stedet burde vært "SkrulleGuiden", eller "Dunning-Kruger Forumet".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har samme oppfatning som @vidor
Kommer man med et saklig argument basert på faktisk vitenskap risikerer man å bli anklaget for trolling.
Adminene følger ikke reglene selv.
Har opplevd folk som er saklige bli kastet ut for drittkasting
Men brukere som adminene faktisk liker slipper unna med en advarsel om dem kommer med trusler, og av å til ingen reaksjoner

Det er en god del år siden jeg var innom det forumet så kan hende det er bedre nå
Men for å være ærlig så tviler jeg

Lenke til kommentar
Japemperor skrev (På 1.1.2023 den 15.19):

Liker dere kvinneguiden? Personlig liker jeg det og har brukeren sommer2464 på kvinneguiden men må si at kunnskapsnivået er mye lavere der enn her på diskusjon.no

Liker KG ganske bra men stedet er jo fullt av troll dessverre og flame Wars 😬

Er heldigvis hyggelige folk der også sånn som deg bl.a. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...