Gå til innhold

Kan man "reklamere" for hvilke kunder man har?


Anbefalte innlegg

Har en rekke større bedrifter på kundelisten (type firma og logoer man ser overalt i offentligheten hele tiden). Er det lov å bruke dette i markedsføring og samtaler med potensielle nye kunder? Ser flere har logoer/firmanavn på nettsidene sine med "Noen av våre kunder" etc. Er dette noe man bør avklare med kundene først, eller er det bare å kjøre på? Dette er jo ikke noe lyssky greier, bare normale produkter de kjøper for å holde driften gående.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Takk for alle svar. For mitt vedkommende var det mest til bruk i direkte mail-korrespondanse, ikke delen med å publisere logoer på nettsiden. Tenker jeg avstår fra å nevne navn eksplisitt, og heller tar den indirekte "brukt av den største produsenten av..." eller "brukt av de største i bransjen" etc for å dårlig skjule hvem det er snakk om. Opplever at å spille inn hint om hvem som bruker produktene gjør underverker på interesse og salg (relativt dyre produkter, så de mindre aktørene trenger en grunn til å investere i dette), så det blir en vurdering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...