Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Runde 13

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digg!

Totalt sett et rettferdig resultat vil jeg si. Herlig å se at vi de to siste kampene spiller på en måte som viser at vi helt klart hører hjemme i topp 3-4-plass. Også trengs det litt mer dybde og kvalitet + en midtspiss + mer arbeid på treningsfeltet om det skal være realistisk med noe mer.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet

9FA7DDB8-746D-49A1-BD68-64A20198510F.thumb.jpeg.239bebc6a2380de76d024054249b5efa.jpeg

Hadde vært like fortjent om vi hadde vunnet kampen. Vi trenger en spiss som er mer pålitelig enn de vi har i klubben akkurat nå. Men uansett, de to siste kampene har virkelig illustrert hvor langt vi har kommet på kort tid under EtH. 10/15 poeng mot "topp 6" er utrolig bra, og vi kommer til å bli så mye bedre enn dette også :)

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Mye som skjer i det 12.min! Og det etter det blr dømt straffe. Du å du så rotete.

Screenshot_20221023-152654_Chrome.jpg

Skrevet
Just now, MartinF said:

Gult kort for filming på Saka. Blir soleklart hektet av Soton-spilleren.. Wtf er det som skjer utpå der?

Ser du reprisen igjen ser du at han kaster seg før det er kontakt. Jeg synes gult er riktig der.

• Liker 2
Skrevet

Nok en gang går Arsenal fra å ha stålkontroll til å la motstander spille seg mer og mer inn i kampen. Vinner fortsatt kampene, men dette kommer til å bite oss i ræva tilslutt

• Liker 1
Skrevet (endret)

Burde scoret 3-4 i åpningen her. Kan fort bli enda en slite seier .

Edit. Veldig lekkert mål da. Gøy med xhaka denne sesongen. 

Endret av barezell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...