Jump to content
Danielzu

(Pl) kamptråd- Gameweek 9

Recommended Posts

Forundrer meg over hvor stor risiko Arsenal tar når de leder 1-0. Kaster backer og det som er i angrep. Er jo idioti mot Spurs, som er gode til å spille av høyt press.

Edited by Snikpellik

Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Forundrer meg over hvor stor risiko Arsenal tar når de leder 1-0. Kaster backer og det som er i angrep. Er jo idioti mot Spurs, som er gode til å spille av høyt press.

Å ligge dybt mot Spurs er som å ta selvmord. Selvfølgelig skal Arsenal jakte 2-0 og bruke backene som normalt.

• Like 2

MartinF skrev (3 minutter siden):

Å ligge dybt mot Spurs er som å ta selvmord. Selvfølgelig skal Arsenal jakte 2-0 og bruke backene som normalt.

Å ligge dypt har jeg da på ingen måte foreslått. Jeg bare forundrer meg over at de fortsetter å tømme seg på den måten, og ikke ligger bittelitt mer i balanse med ledelse. Ekstremt sårbart for kontringer og balltap i høyt i banen. Arsenal har sluppet inn mange mål på den måten denne sesongen. 2-3 av målene til United kom på den måten mot Arsenal.

Edited by Snikpellik

Har dommer glemt både fløyte og kort hjemme i dag? Både Arsenal og Spurs kan vel føle seg en smule snytt for litt av hvert her

Edited by Dagner