Jump to content
Danielzu

(Pl) kamptråd- Gameweek 9

Recommended Posts

Snikpellik skrev (2 minutter siden):

Den var streng, spesielt tatt lista i kampen i betraktning. Men personlig synes jeg det var greit at den ble rødt.

Godt oppsummert, helt enig.

• Like 1

Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Den var streng, spesielt tatt lista i kampen i betraktning. Men personlig synes jeg det var greit at den ble rødt.

Klareste røde på lenge. Totalt uprovosert stempling rett inn i ankelen, hadde det vært litt mer kraft hadde han fått brudd ala eduardo. 

• Like 1

barezell skrev (2 minutter siden):

Xhaaaakaaaa!

Martinelli er så rå. Mangler bare litt fler mål poeng. 

Martinelli er spinnvill, frykter ingenting

• Heart 1

Snikpellik skrev (12 minutter siden):

Hahaha, det tror jeg man må være Arsenal-supporter for å mene.

image.png.0e975896a70bb2e629356af2d7126692.png

Nei, men du må være passe Spurs-fan for å mene at det ikke er det. Det eer så soleklart rødt!

• Like 1

Emerson Royal er maks uheldig i den situasjonen. Kommer inn sent og klønete, men ikke voldsomt med kraft. Siden ankelen henger igjen blir det plutselig veldig skummelt. Synes ikke rødt er sjokkerende dømming, men det hadde ikke gult vært heller.

• Like 2

MartinF skrev (6 minutter siden):

Nei, men du må være passe Spurs-fan for å mene at det ikke er det. Det eer så soleklart rødt!

Tull. Jeg er nøytral, og har mer sympati for Arsenal enn Spurs. Mest pga Ødegaard og at de spiller mye kulere fotball.

Det er hittil tre Arsenal-supportere i tråden her som sier de mener det var et strengt rødt. De to kommentatorene på Viasat mener det samme. VG Live og TV2 Live mener det var strengt. Som sagt, jeg synes rødt er ok. Gult hadde også vært ok. Men noe soleklart rødt kort er dette absolutt ikke, og det virker å være hva de fleste mener.

Edited by Snikpellik

Liquidkey skrev (21 minutter siden):

Steffen Iversen med den avgjørende analysen «Det er klønat. Han fortjener det røde kortet bare fordi det er klønat» 

Ikke den skarpeste analysen, men han har helt rett!

Brighton er gode. Men det forsvarsspillet Liverpool driver med denne sesongen er jo helt håpløst. Starter med dårlig involvering av TAA.