Gå til innhold

Restplasser før ferier


muummi

Anbefalte innlegg

Til dere som kjenner chartermarkedet godt. Er det muligheter for at det dukker opp rimelige restplasser i skoleferiene, slik som høstferie og vinterferien?

Ser jo at man kan få rimelige turer til sydligere strøk resten av året, om man kikker på datoer en ukes tid i forveien. Men er det slik i skoleferiene også? Eller er det meste av turer da bestilt og booket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltid rimelige restplasser i skoleferiene også, men ofte må du flytte avreise litt for å få de rimeligste. - F-eks når det er høstferie så kan det være billig Onsdag til Onsdag, mens Fredag/Lørdag til Fredag/Lørdag er de mest populære og der er det ikke så mange restplasser.

Jeg har normalt bestilt mine turer på restplass under en uke før avreise, og har alltid vært fornøyd. Med mindre ønsker deg til et spesielt sted/hotell så fungerer dette bra.

Den eneste ulempen er at jeg nå i det senere sliter litt med at jeg tenker at en bra sydentur koster 2000,-, men opplever at jeg må gange det med 4-5 for å få tilsvarende turer utenfor siste-liten reiser 😛

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...