Gå til innhold

Vigrid starter politisk parti


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...nordisk samfunn basert på nordisk religion og nordiske verdi- og kulturnormer.

Jaja, heller det enn kristen religion og kristne verdi- og kulturnormer. Bare synd at Vigrid tar det så alt for langt :(

Jeg tror jeg ville velge kristendommen, du. (dvs. jeg er faktisk medlem i Statskirken).

 

Nordisk religion og kultur, sier han sikkert fordi de gamle naziene mente norrøn mytologi og tro representerte germansk kultur, og de råe kampene seg i mellom viste styrke. Noe av det største nazi-magasinet på 30-tallet het "Ragnarokk" og Quisling kalte villaen sin "Gimle". Og det forferdelige SS brukte runer.

 

Og her kommer du og sier at dette er noe du ønsker? Hjelp! :no:

Lenke til kommentar
Forsåvidt er jeg også kristen, medlem av den tyske kirken og det hele.

Du? Den tyske kirke? Wtf.. Trodde du bare var norsk/amerikansk jeg :roll:

 

Jeg er medlem av den norske kirke, men skal melde meg ut ASAP, ettersom jeg er anti-de-fleste-religioner.

 

 

EDIT: Ikke planer om Vigrid ville fått min stemme. De har misbrukt norrøn religion og kultur til sin egen sak slik at de gir inntrykk av at norrøn = nazi.

Samme med hakekorset! Solens tegn eller noe sånt. Nå forbindes det bare med nazismen :(

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Pappa er medlem av den Amerikanske Kirken, men går vi i kirken? Nei...

 

Forøvrig var jeg medlem av statskirken da jeg ble konfirmert...

Hvor mange kirker er du medlem i, sier du? :blink:

 

[OffTopicAlert]

Med det samme vi er igang, hvor mange statsborgerskap har du rundt om da? Like mange? :blink:

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Give it up Jokke! Alle vet at du lyver så det renner av deg hele tiden! Har du ikke noe bedre å gjøre enn å lage kvlam her på forumet? Skaff deg et liv? Nei vent litt, det er kanskje derfor du henger her og lager kvalm hele tiden fordi du ikke har noe liv? :thumbup:

Endret av Sakris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...