Gå til innhold

Woke i moderne underholdningsindustri

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

https://store.steampowered.com/app/2635500/City_Defense_Z/

Et nytt eksempel på hvor langt dette anti-woke tullet har gått. City defense Z er ikke i nærheten av å være et AAA spill, heller ikke AA. Det er et indie game utviklet med få ressurser av enda færre utviklere. Likevel kommer denne kommentaren opp:

Political agenda?
From what we can see in the trailer, the top military and scientific officials are women, while the farmers and explorers are men.

YouTube™ Video: City Defense Z In Game Trailer 
Views: 35,346
Wishlist City Defense Z: https://store.steampowered.com/app/2635500/City_Defense_Z/ Join the City Defense Z Discord: https://discord.gg/goodmoodgames Follow us on: Instagram:...

Is there a specific message you want to convey?

Hvorpå utviklerne svarer med glimt i øyet:

No agenda here – we’re just a small indie team having fun with the idea of chaos.

While chatting with team, we laughed that if a real disaster happened, people would probably do everything from protecting zombie rights to adopting zombies, trying to negotiate with them, or even blaming it on some enemy nation’s agenda. We added a few funny news bits in-game around that. And man, you just proved our point perfectly. We’re chill. 😎

https://steamcommunity.com/app/2635500/discussions/0/604165051544515802/

Tråden døde ut raskt, men jeg blir bare oppgitt.

Min påstand er at anti-woke er godt i gang med å ødelegge underholdningsindustrien med sine stadige paranoide krumspring.

Endret av Boing_80
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Red Frostraven skrev (På 31.7.2025 den 13.45):

Det ser ut som om de markedsfører "great jeans", for folk med "great genes".

Som noen finner smakløst.

Du har nok misforstått reklamen.

• Liker 4
Skrevet
Ballalaika skrev (3 timer siden):

Du har nok misforstått reklamen.

Forstår du dem som trodde en del av OL-seremonien i Paris portretterte den siste nattverd..?

Forstår du hvilke koblinger de gjorde for å nå konklusjonen -- hvordan assosiasjoner fungerer..?

Hvis noen forsøker å fortelle deg noe, uten å si det rett ut, pleier du å forstå hva de sier, eller synes du hint er vanskelige?

• Liker 3
Skrevet (endret)
Red Frostraven skrev (7 minutter siden):

Forstår du dem som trodde en del av OL-seremonien i Paris portretterte den siste nattverd..?

Forstår du hvilke koblinger de gjorde for å nå konklusjonen -- hvordan assosiasjoner fungerer..?

Hvis noen forsøker å fortelle deg noe, uten å si det rett ut, pleier du å forstå hva de sier, eller synes du hint er vanskelige?

Aner ikke hva den delen av OL-seremonien var ment å portrettere.

Aner heller ikke hva at du  misforstår denne Sweeney-reklamen har å gjøre med at enkelte muligens misforstår en OL-seremoni som strengt tatt ikke har noe med denne buksereklanen å gjøre.

Ble litt sånn god dag mann, økseskaft kanskje.

Endret av Ballalaika
  • Liker 3
Skrevet
Martelè skrev (På 22.8.2025 den 20.41):

Du er fortsatt her ja

Han dukket til og med opp på reddit for meg. Det var sånn jeg kom på at jeg ikke hadde vært her inne på 4 måneder og var på tide å ta turen igjen 😆

• Liker 1
Skrevet
DukeNukem3d skrev (3 timer siden):

Han dukket til og med opp på reddit for meg. Det var sånn jeg kom på at jeg ikke hadde vært her inne på 4 måneder og var på tide å ta turen igjen 😆

Jeg antar du mener i subredditen som heter r/norge?
Jeg lurer på hvor mange herfra som er der, og som vet hvem vi er lol. Spo0ky

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Martelè skrev (22 minutter siden):

Jeg antar du mener i subredditen som heter r/norge?
Jeg lurer på hvor mange herfra som er der, og som vet hvem vi er lol. Spo0ky

ja det stemmer. Jeg liker ikke reddit formatet egentlig - men har tittet innom av og til.

Endret av DukeNukem3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...