Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun virker som min type jente, men hun er feit


Gjest 54652...968

Anbefalte innlegg

Gjest 54652...968

Har skrevet en del med ei jente som jeg snart skal møte.

Hun deler de samme fotball-interessene som meg, er morsom (sjeldent jeg ler så mye av ei jeg aldri har møtt) og har et fint ansikt. Det eneste problemet jeg har utifra profilbildet hennes er at hun er feit. Har ikke noe i mot at damer er litt lubne, men er redd jeg ikke skal klare å tenne på henne - eller at jeg skal bli flau av å ta med henne hjem til foreldrene mine. Har allikevel et sterkt ønske om å møte henne, da jeg sjeldent skriver med noen jeg klaffer så bra med.

Nå høres jeg nok veldig slem ut... Men fysisk tiltrekning er jo viktig for meg. Så hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 54652...968

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fysisk tiltrekning er jo også viktig, og om dette er en faktor som er viktig for deg så er du i din fulle rett til å ikke være tiltrukket. Men så trenger du jo ikke gå rett fra å prate til et seksuelt forhold heller. Møt henne, bli bedre kjent og ha det gøy sammen, og så gå hver til deres. Dere skriver jo ikke under på noen kontrakt. Om tonen er god kan dere møtes igjen. Kanskje blir dere bestevenner, kanskje klaffa det ikke så bra likevel. Og kanskje klarer du se forbi det du nå føler er en barriere.

Det siste du skal gjøre er å skylde på vekta hennes, eller få henne til å føle at hun må slanke seg for å være sammen med deg. Det er sterke følelser i sving når det kommer til sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok, snakker vi feit feit nå eller bare litt rund i kantene? Den kvinnelige figur skal respekteres, for det er den som skal bære oss alle fram på et tidspunkt og trenger nødvendigvis å ha litt ekstra krefter å ta av for ikke å snakke om litt albuerom. Om du nå finner deg ei slank ei, hva tror du skjer når hun blir gravid eller blir noen år eldre og rynkene begynner å vise seg, og hvor lenge nøyaktig kommer hun til å bevare sitt fine ansikt mon tro, har du egentlig tenkt så langt? Blir vel fullstendig turn off for deg da stakkars og du får finne deg ei som er "slank og pen" igjen? Du kan (goddagmannøkseskaft) ikke bruke i mot noen at de er "feit" som om de blir dårligere mennesker av den grunn, men dette ser jeg igjen gang på gang i forumet og jeg må si jeg synes synd på de som tenker med øynene istedenfor hodet.

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg blir tiltrukket av veldreide kropper, men jeg er også samtidig veldig klar over at det er mye mer bak fasaden enn bare et vakkert ytre. Mine øyne skal ikke forlede meg inn i fristelsen, men fri meg fra de dumme. Det er en veldig spesiell følelse når dagen kommer og du blir tiltrukket av et menneske du har kjent som en venn, men som du plutselig (over natta) føler deg tiltrukket av fordi du har utviklet følelser for over lengre tid selv om dette mennesket ikke har alle disse faktorene som du trodde måtte ligge til grunn for å være glad i og elske noen.   

 

Endret av Bruno Banzai
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

De første 2 til 6 månedene du dater ei dame så gjør hun hva som helst for deg. Et par uker inn i forholdet. Etter at sexen er der men før du har godtatt at dere er kjærester så kan du rett og slett si matter of factly at det er en selvfølge at hun skal gå ned i vekt om dere er sammen.

Om du sier det i riktig vindu pg motivasjonen er å få slippe inn i forhold contra å være en pump'n dump så kan det være at hun tar det til seg. Du må være helt tydelig, og litt likegyldig da. Gjerne si det i senga etter sex og litt prat. Nesten som du ville gjort om det var snakk om alkohol og svangerskap eller noe annet som du så klart antat hun er helt enig i.

Stort sett er damer tykke fordi de spiser mer enn de forbrenner. Spør rett ut om hun protesterer hva greia er. Er det godteri, stillesitting, sen forbrenning? Hun kan kutte inntak og øke forbrenning. Si til henne at du kan gå tur osv med henne for å trimme henne (antar du selv er slank) men slå fast at det er soleklart at man må ned i vekt om man skal inngå i forhold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bruno Banzai skrev (36 minutter siden):

Ok, snakker vi feit feit nå eller bare litt rund i kantene? Den kvinnelige figur skal respekteres, for det er den som skal bære oss alle fram på et tidspunkt og trenger nødvendigvis å ha litt ekstra krefter å ta av for ikke å snakke om litt albuerom. Om du nå finner deg ei slank ei, hva tror du skjer når hun blir gravid eller blir noen år eldre og rynkene begynner å vise seg, og hvor lenge nøyaktig kommer hun til å bevare sitt fine ansikt mon tro, har du egentlig tenkt så langt? Blir vel fullstendig turn off for deg da stakkars og du får finne deg ei som er "slank og pen" igjen? Du kan (goddagmannøkseskaft) ikke bruke i mot noen at de er "feit" som om de blir dårligere mennesker av den grunn, men dette ser jeg igjen gang på gang i forumet og jeg må si jeg synes synd på de som tenker med øynene istedenfor hodet.

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg blir tiltrukket av veldreide kropper, men jeg er også samtidig veldig klar over at det er mye mer bak fasaden enn bare et vakkert ytre. Mine øyne skal ikke forlede meg inn i fristelsen, men fri meg fra de dumme. Det er en veldig spesiell følelse når dagen kommer og du blir tiltrukket av et menneske du har kjent som en venn, men som du plutselig (over natta) føler deg tiltrukket av fordi du har utviklet følelser for over lengre tid selv om dette mennesket ikke har alle disse faktorene som du trodde måtte ligge til grunn for å være glad i og elske noen.   

 

Synes dette legges fram helt feil, selv om det sikkert ikke er ment sånn. Men, faktum er det finnes strøkene bærter som også er rimelig smarte. 

Hvis man ikke liker feite damer, hvorfor skal man da nødvendigvis ordne seg en feit dame. Ja, man matcher ellers, men det fysiske er viktig.

Det man må være er ærlig med seg selv. Er man hunk eller rik nok til å få i pose og sekk? Eller eventuelt, skal man ta sjansen på å vente på hun perfekte dama som tilfeldigvis liker raringer sånn som seg selv?

Ja, glansbilder falmer etter en stund, men det gjør feite glansbilder også.

Endret av Serpentbane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Zeph skrev (21 minutter siden):

Det var ein del å ta tak i her, men det utheva får meg til å lure på om du pratar om ein hund.

Tykke damer vet godt om at de er tykke. Har selv drillet i noe grad hos de sympatiske og ålreite tjukke damene de par første årene jeg studerte. Står fast på at man kan ta en prat og foreslå at hun gjør noen livsstilsendringer. Å gå tur sammen er jo romantiske greier de ofte drømmer om å få gjøre. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Serpentbane skrev (7 minutter siden):

Synes dette legges fram helt feil, selv om det sikkert ikke er ment sånn. Men, faktum er det finnes strøkene bærter som også er rimelig smarte. 

Hvis man ikke liker feite damer, hvorfor skal man da nødvendigvis ordne seg en feit dame. Ja, man matcher ellers, men det fysiske er viktig.

Det man må være er ærlig med seg selv. Er man hunk eller rik nok til å få i pose og sekk? Eller eventuelt, skal man ta sjansen på å vente på hun perfekte dama som tilfeldigvis liker raringer sånn som seg selv?

Ja, glansbilder falmer etter en stund, men det gjør feite glansbilder også.

Hun kommer aldri til å bli slankere etter at hun blir sammen med en mann. Og om hun gjør det, er det bare for å forlate ham. Ett og annet unntak i de tusen hjem kanskje, men slik er det jo. Det vet alle som har hatt en viss omgangskrets og sett folk i noen år.

Skal det gjøres noe, må man stille det som krav svært tidlig i forholdet. Det samme gjelder forsåvidt ting damer vil endre med menn også, som sjuskete klær, nesepilling osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du allerede nå tenker at det kan bli flaut å ta henne med hjem til foreldrene dine, så må det være skikkelig ille (100-150 kg?), men jeg tror at hvis du treffer den "rette" , så driter du i hva foreldrene dine tenker og mener. 
Du kan jo møte henne med formål vennskap, kanskje er det ikke så ille som profilbildet viser , kanskje har hun gått ned i vekt?
Kanskje hun har en sykdom som gjorde at hun måtte bruke kortison en periode og este ut av den grunn?
Kanskje hun sitter og kjedespiser mye fordi hun er mye alene (det hender det endrer seg når man får noen man ønsker å være litt fin/attraktiv for ved å f.eks. spise sunt og ønske om å bevege seg, f.eks.  gå turer, sykkelturer, dans, osv. sammen med deg). 

Det er ingen krise om det ikke matcher, det er ikke sikkert at du er som hun håper /innbilder seg heller  😉 
Ha et hyggelig møte, kanskje får du en fin fotballinteressert venn for livet. 

Lenke til kommentar

altså, det er jo vanskelig å si uten å vite om dette er sykelig overvekt eller bare litt mer formfull. 

MEN jeg ville absolutt møtt mennesket, dersom man klaffer så bra på det mentale. Og for å være ærlig, det handler mye om hvordan man bruker kroppen, kroppspråk samt selvsikkerhet. Mulig hun er en goddess in real life, trygg på seg selv og svært tiltrekkende med måten hun ter seg. Hvem vet. 

Men å avgjøre kjemi er nesten helt umulig uten å møte mennesket, Jeg ville definitivt møtt personen, og tatt en avgjørelse etter det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...