Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 40xx tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
18 minutes ago, CavemaNz said:

Fikk fikset SuprimX 4090 for 18499 pga Strix White prisingen, så jeg klager ikke. Venter på x3D for å bygge ferdig maskinen, Meshify C har ikke plass til 4090 😕 Dynamic Evo ble levert i dag :)

Meshify 2 (anbefales) har god plass til Suprimenen som du fikk til uhørt god pris :D 

_DSC3178.thumb.JPG.081cd931687bfac067cf38436e1f75f7.JPG

Lenke til kommentar
CavemaNz skrev (1 time siden):

Fikk fikset SuprimX 4090 for 18499 pga Strix White prisingen, så jeg klager ikke. Venter på x3D for å bygge ferdig maskinen, Meshify C har ikke plass til 4090 😕 Dynamic Evo ble levert i dag :)

jeg bedde om å få en 4090 suprim etter 4090 white prisingen deres. Det fikk jeg avslag på, hvordan gikk du frem her?

Lenke til kommentar
activex skrev (1 time siden):

jeg bedde om å få en 4090 suprim etter 4090 white prisingen deres. Det fikk jeg avslag på, hvordan gikk du frem her?

Jeg og en kollega fikk også avslag første gang  vi foreslo SuprimX som erstatning. Men når jeg spurte igjen ifbm retur av White 4080 så sa de at det var mulig allikevel. Må uansett være billigere for dem å levere et Suprim X. MSRP i USA er 1699 USD for Suprim mot 1990 for Strix.

Bedre med en fugl i handa enn ti på taket. Om Komplett bevisst drøyer levering av White Strix i lang tid så blir dealen til 18499 dårligere for hver måned som går uansett.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

AMP er ok, Trinity er styggen. PNY er helt greit, lever ikke opp til hypenavnet Paris - New York, men ellers greit. PNY burde holdt seg til å lage minnepinner. Med navnet PNY burde man kunne forvente det hippeste innen design fra selveste Paris Fashion Week og den heteste metropol New York, med de kuleste skjermkortdesign vist frem på en catwalk, mens verden gisper etter luft. Slik er det dessverre ikke.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Suprim X er mest for gamle gubber. De tok til og med bort default RGB som nå må skrus på manuelt. Men ja, de med eleganse og stil kjøper gjerne Suprim X.

Nå er jeg gammel gubbe selv, men jeg er den typen  gubbe som klager over at det kun er 400 ARGB-ledpunkter når jeg kjøper 10 kabinettvifter.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...